![]() |
Willeke van Ammelrooy: ’Ik werd door Rutger ontmaagd…’
![]() |
Rutger?
|
Rutger doet zoiets niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Rutger Hauer (19 juli 2019) Ik vond Rutger Hauer best een goed acteur dus Mira zwijg!!! |
Citaat:
|
En daarna zong ze vijf octaven lager met Jose Van Dam. :lol:
|
Ja die Willeke. Dat moet in haar tijd wel een mooi ding zijn geweest om te ontmaagden.
Willeke jij? Ja ik Willeke! |
Citaat:
|
Citaat:
|
De meeste jonge vrouwen en/of meisjes worden wel eens ontmaagd. En als het met wederzijdse bevrediging is, dan is het een positief verhaal.
Was het met dwang, dan is het een ander verhaal. Eentje waar castratie een optie kan zijn. |
Citaat:
Zéker in Nederland niet: Daar kan & mag alles; nu nog altijd. Het is daar één grote bende snoepers. |
Citaat:
Hoe jong zou ze toen geweest zijn ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat was een fenomeen ! Nu hebben wij ook een goeie grapjas hier. Hij kan uiteraard niet tikken aan Toon Hermans maar toch: Ga eens naar You tube en tik in: P. Geubels BEST... Veel plezier ! (Slaapwel ) |
Citaat:
|
J. Decleir (broer van...) heeft dus naast de hoofdprijs gegrepen?
![]() |
ik hoop zo hard dat Demper dit topic niet ontdekt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, iedereen wordt door iemand ontmaagd.
|
Citaat:
|
Erna was t allemaal hetzelfde... boekhoudertjes.
|
Citaat:
De zilveren medaille is ook lekker. |
Ik proef toch niet graag dat ik de 2de van de dag ben.
|
Citaat:
Waagde Rutger zich aan grensoverschrijdend gedrag of was het opgezet spel? :? |
2 Bijlage(n)
Citaat:
|
Geachte heren
Wat voor ziekelijke gedachten worden hier terug verkondigd. Wie doet er zoiets als iemand ontmagen (= iemand de maag ontvreemden?). Hoe dient een ontmaagde mens zijn voedsel te verteren? Leg dit allemaal een uit! Bij voorbaat dank en met maagbeschermende groeten |
Dat lijkt veel op dat oude vrouwtje dat ging biechten.
Oud vrouwtje: "Mijnheer pastoor, ik heb overspel gepleegd met nen toffe gast uit het dorp." De pastoor, die hoorde dat het een stem was van een oudere dame: "M'n God, met wie moet dat dan wel geweest zijn, en wanneer was dat?" Oud vrouwtje: "Met Rik, de zoon van de molenaar." Pastoor: "Maar die is toch al lang dood." Oud vrouwtje: "Ik weet het, maar het doet me goed dat ik er nog eens over kan praten." |
Citaat:
https://www.anp-archief.nl/page/57540/ammelrooy-willeke |
Citaat:
Een darm in de mond en die trek je door toch in .... En kappen da' voer !! :lol: Nu serieus: Ik ben geen dokter , maar Dokter Goegel zegt hierover het volgende: Dokter Goegel |
Niemand zal ontkennen dat er destijds meer gefantaseerd werd over die Hollandse, dan nu met die drie bekende Vlamingen tezamen gedroomd is geweest.
|
Citaat:
Wij bleven wachten tot hij terug was. Na een tijdje komt hij binnen en zegt "goh, zo een hete dat dat was." " 'k heb ze een gemienet (in de tijd dat beffen nog mienetten was), ze had presies in haar broek geplast, zo nat." de ober hoort dat en zegt: "dat geloof ik goed, je bent vanavond waarschijnlijk al de vijfde die er mee buiten gaat" smakelijk... :rofl: |
Citaat:
|
![]() |
Het mag gezegd. Het was een mooie madam. Moedig en progressief.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be