![]() |
Koffiekoeken!!
De welke?
|
![]() |
![]() |
Citaat:
|
Ik heb er juist drie gekocht : één met ingebakken chocolade, een ronde met rozijnen en zo'n nestje met appeltjes :-)
|
|
Bij mijn bakker in Meise hebben ze het hele betere gamma, maar wel in twee formaten: typisch Vloms formaat: -groter- en het kleinere formaat: veeel fijner. MJAMMM!
(Goooogle bakker Seynaeve, 1860 Meise.) |
Koffiekoeken zijn te Vlaams.
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die ronde met rozijnen zijn wel te doen maar daar is het probleem altijd dat die dingen, eens je er in gebeten hebt, beginnen af te rollen als een verlengdraad en je binnen de kortste keren met zo'n lang lint koffiekoek zit te worstelen. Nestje met appeltjes zijn idd wel lekker. |
![]() |
Citaat:
|
Liefst de klassieke boterkoek en croissant.
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
'crescent"!:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Worstenbroodjes, met varkensgehakt en daarbij lekkere chocomelk, mmmmmmm lekkerrrrrrr.
PS: ik maak die worstenbroodjes en die choco zelf. |
Citaat:
Yikes ende Kots! Zelfs geen slechte smaak: gewoon geen smaak! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
4 Bijlage(n)
Citaat:
Citaat:
Koffiekoeken: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goede Vlamingen eten geen koeken. Dit eiwitarm, zoet "voedsel" bevat ook geen gezonde vetten. Koeken kunnen hierdoor geen bijdrage brengen tot een slank of gespierd lichaam. Een Goede Vlaming lijkt jammer genoeg een zeldzaam gegeven geworden te zijn. Dit komt niet enkel in uiting bij een hele rij ingevoerde, achterlijke handelingen zoals roken, roesmiddelgebruik, monddoekdracht, enz. Er bestaat immers nog steeds een ruime vraag en aanbod inzake deze verwerpelijke koeken en ander walgelijke, zoete voedingswaren. Dit overlegoord schijnt verder ook bijna geen goede Vlaamse leden te tellen, uitgaande van de bovenstaande berichten waarin allerhande koeken bv. met verglaassel (glazuur), beuling (pudding) en gedroogde druiven (rozijnen) in de verf werden gezet. Daarom is het niet te verwonderen dat vetzucht een zeer groot Vlaams vraagstuk betreft. De oplossing is echter niet moeilijk. De vadsige dikkerdjes dienen gewoonweg minder te eten en meer te bewegen. Citaat:
Met gespierde groeten |
Citaat:
Geachte Koenaard Vlamingen moeten terug meer volkorenbrood eten met paardengehakt! Mager, vol vezels, geen suiker, veel eiwitten. Sta je kloek van! |
Citaat:
|
Citaat:
Ik eet dit nadat ik twee glaasjes vers fruitmix gedronken heb van vers fruit. Deze morgen: - 1 citroen - 1 appelsien - Blauwe en witte druiven - 1 banaan - 1 appel - enkele aardbeien - wat water om het drinkbaar te maken. Er was nog iets over nadat mijn vrouw en ik dit opdronken, dat is voor seffens. |
Citaat:
Gelukkig heb ik diabetes, zodat ik niet in de verleiding kan komen. |
Citaat:
|
|
Citaat:
zoals de heer Koenaard hier al vakkundig heeft uitgelegd, hoort roken niet thuis in onze maatschappij! Noch voor mens noch voor dier |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be