![]() |
PayPal bestraft inactieve gebruikers
Citaat:
Vraag mij alleen af, hoe je je account kan sluiten. Bij mij onderaan staat er helemaal geen optie. Blijkbaar ook veel mensen die het nog niet eens weten ivm de kosten. |
Citaat:
|
Mijn rekening is afgesloten.
Ik gebruikte dat toch niet. |
Citaat:
|
Het is zoals een domiciliëring: sluit de rekening af en het is afgelopen.
|
Citaat:
Dus, ik ben benieuwd hoe Paypal die €12 gaat factureren. En hoe ze dat gaan bestendigen als er niet "automatisch" betaald wordt. Gaan ze een deurwaarder sturen voor €12? |
Citaat:
|
je kan gewoon uw account afsluiten hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Net hetzelfde gezever als mensen die aan het huilen zijn ivm hun rechten en privacy bij facebook of iets dergelijks. Je bent lid, dus zij bepalen de regels. Wil je niet volgen? Dan moet je maar uw account opzeggen. Als paypal heeft vastgelegd dat je die kosten moet betalen, zal je ze betalen. |
Citaat:
Het @pandora.be account is opgegaan in een telenet account. De gekoppelde visa kaart is al 10 jaar of meer vervallen. De "persoonlijke bevestingsvragen" worden niet aanvaard. Elke andere piste via de PayPal site eindigt in "log in in uw account" of "maak een nieuw account". Enige zoektocht naar een fysiek adres om een aangetekend schrijven naar toe te sturen draaide uit in "nopolos, niks, nada, riente" Een luxemburgs postbus adres op zijn best. En dat werkt ook al niet. Ik zou het bijna willen proberen, een deurwaarder te begroeten die door PayPal is gestuurd in verband niet verleende of zelfs gewenste diensten. Langs de andere kant, gewoon miserie voorkomen is beter dan ze te genezen. Dus ga ik even doorgraven. Misschien gewoon mij bank vragen. |
Citaat:
Als ik als Vlaming verplicht ben om de Vlaamse zorgkas te betalen, is paypal verplicht mij als hofdichter te aanvaarden. |
Citaat:
Ik dacht dat de vraag vooral is hoe je van paypal afgeraakt. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je die account niet gebruikt, sluit die af. Zoals eerder gezegd: stuur een aangetekende brief en het is amen en uit. "De bepaling over een inactiviteitstoeslag bij een jaar lang geen gebruik maken van het account, staat op pagina 59 van de nieuwe gebruikersvoorwaarden, zo ontdekte het Belgische Testaankoop. Volgens PayPal betekent inactiviteit "dat u niet heeft ingelogd op uw PayPal-rekening of op een andere manier uw PayPal-rekening heeft gebruikt om geld over te maken, te ontvangen of op te nemen". Bij dergelijke, inactieve accounts kunnen gebruikers dus een jaarlijkse rekening krijgen gepresenteerd. Het bedrag verschilt per land, maar lijkt voor Europeanen op 12 euro per jaar te liggen. Als het saldo op de rekening lager is, dan wordt slechts het resterende bedrag in rekening gebracht; gebruikers lijken zo niet in het rood te komen staan. PayPal lijkt zijn klanten niet over de nieuwe inactiviteitstoeslag te hebben geïnformeerd. De nieuwe gebruikersvoorwaarden treden op 4 januari in werking." https://tweakers.net/nieuws/173212/p...r-betalen.html |
Citaat:
Maar ook dat is blijkbaar wat veel gevraagd. |
Citaat:
Citaat:
Want volgens de info zou je moeten gaan naar instellingen vervolgens zoek ik links onderaan. Maar De optie ''rekening sluiten'', staat erbij mij niet in https://www.nuverwijderen.nl/financi...l-verwijderen/ Nogal veel klachten als ik de comments lees van de site. |
Citaat:
Resultaat: in het roze omkaderd, het bericht dat er momenteel technische problemen zijn. Morgen probeer ik toch nog eens opnieuw. Maar dan is het zondag zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Log in bij Paypal (website)
Klik op het tandwieltje bovenaan rechts (accountinstellingen) Klik links onderaan op "rekening sluiten" Kortom; wat Eduard zei maar met wat extra uitleg voor degenen die dat (2x klikken na inloggen) niet konden vinden... |
Volgens de algemene voorwaarden van Paypal van volgend jaar ( Januari 2021) zijn inactieve accounts degene waar gedurende 12 maanden geen betaling op is gebeurd én er geen inlogsessie is geweest.
De kosten van van inactieve accounts bedragen 12,- € of, indien er minder dan 12,- € saldo op de rekening staat, het saldo van de rekening. De kosten worden dus ten vroegste Februari 2022 aangerekend en Paypal rekeningen waar geen geld opstaat blijven kosteloos. Als men 5 jaar niet inlogt of geen verrichting doet wordt de rekening - als er geld op staat - overgedragen naar de overheidskas "slapende rekeningen". De maatschappelijke zetel van Paypal is: Paypal (Europe) SARL et Cie SCA Boulevard Royal 22-24 2449 Luxembourg https://www.nbb.be/nl/financieel-toe...ngen/lijsten-1 |
Geen idee van of het waar is.
Ik gebruik die rommel allemaal niet. Wegwerken PayPal zit bij de categorie HARD (lastig dus) Weg ermee? accountkiller :cheer: |
Dit kan juridiscg niet!
|
Citaat:
:oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Het operationele gedeelte van uw rekening bevat uw PayPal-saldo. Dit is het geld dat beschikbaar is voor betalingen of opnames.Wanneer u onze betaalservice gebruikt om een andere gebruiker te betalen, geeft u ons opdracht het geld over te schrijven van uw PayPal-saldo naar de rekening van de ontvanger.U moet voldoende vrijgegeven geld op uw PayPal-saldo hebben voor het bedrag van de betaling ende transactiekosten die u ons verschuldigd bent op het moment van de betaling. Er zijn ook andere vereisten van toepassing –zieEen betaling verrichten hieronder. Als u onvoldoende PayPal-saldo heeft of een voorkeursbetaalmethode heeft geselecteerd, verzoekt u ons ook om namens u geld te verkrijgen van uw toepasselijke betaalmethode en elektronisch geld over te maken naar uw PayPal-saldo zodat uw betaling kan worden verricht.Wanneer u geld opneemt, moet uw PayPal-saldo toereikend zijn voor de waarde van de opname op het moment van de opname. ... Als uw PayPal-rekening ten minste 12 opeenvolgende maanden inactief is, kunnen we een jaarlijksetoeslag voor inactiviteitin rekening brengen. Inactief betekent dat u niet heeft ingelogd op uw PayPal-rekening of op een andere manier uw PayPal-rekening heeft gebruikt om geld over te maken, te ontvangen of op te nemen ... De inactiviteitskosten zijn de hieronder vermelde kosten of het resterende saldo op uw rekening, indien dat lager is. https://www.paypalobjects.com/market.../ua-010421.pdf |
Citaat:
|
Ik gebruik paypal geregeld om betalingen te doen als ik niet 100% zeker ben van de site in kwestie, werkt altijd goed. Werkt zelfs vaak beter op sommige sites dan mijn bankkaart die soms geweigerd wordt om obscure redenen.
Ik denk dat paypal wil genieten van dode corona klanten :-) |
Citaat:
Enkele maanden terug had ik in mijn Paypal account ook eens alle instellingen en toestemmingen overlopen. Ik had onder meer Ebay geschrapt zodat deze niet meer aan mijn Paypal kon voor kosten af te rekenen. Ook mijn kredietkaarten had ik toen reeds geschrapt uit mijn Paypal account. |
Net in mijn mailbox:
"Dit bericht is een bevestiging dat uw PayPal-rekening is opgeheven. Als u uw PayPal-rekening niet heeft opgeheven, vragen wij u deze e-mail bij ons te melden. Ga naar onze website en klik op een willekeurige pagina op"Contact met ons opnemen". Met vriendelijke groet, PayPal Copyright © 1999-2020 PayPal. Alle rechten voorbehouden. PayPal (Europe) S.?* r.l. et Cie, S.C.A. Société en Commandite par Actions gevestigd te: 22–24 Boulevard Royal, L-2449 Luxemburg RCS Luxemburg B 118 349" Ander en beter. |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201009_95423309 Citaat:
|
Zoals ik al eerder schreef gebruik ik dat soort van diensten niet om reden van dat ik nog nooit wat online gekocht heb daar ik er totaal geen vertrouwen in heb.
Ik zie dat soort van 'diensten' als: @-mail en andere gegevens sprokkelaars. Ter info: Is PayPal Safe? Tips for Buying, Selling, and Sending Online p.s. Zelfs hier vraagt men uw mail adres. Coronacompas De eerlijkheid gebiedt mij te schrijven dat dit in mijn geval verschrikkelijk moeilijk is want op deze pc staat niet eens een mailprogramma op. :rofl: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be