Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Will Tura is een Stuk Uitschot (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255553)

Demper 11 oktober 2020 21:34

Will Tura is een Stuk Uitschot

koe de poing 11 oktober 2020 21:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 9477079)

Willy Sommers neukte Isabelle A.

Demper 11 oktober 2020 21:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9477085)
Willy Sommers neukte Isabelle A.

Naar het schijnt in de kakker.

Koenaard Depuydt 11 oktober 2020 21:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 9477086)

Een neuk draaien in de kakker? Dat willen we eens zien!

Libro 11 oktober 2020 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 9477086)

Bulg-aarse seks?

Xenophon 11 oktober 2020 22:46

Citaat:

Ik heb al zijn platen.

Universalia 12 oktober 2020 08:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9477198)
Ik heb al zijn platen.

Géén enkele 'plaat' van in bezit en dit om reden van dat het gewoon mijn stijl niet is wat de man brengt maar hij heeft zijn fans. :-D

Skobelev 12 oktober 2020 08:04

't is hopeloos.

kelt 12 oktober 2020 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9477198)
Ik heb al zijn platen.

AHA! das gij die al zijn platen heeft! :magniet:

Rudy 12 oktober 2020 18:05

Waarom zou Will Tura uitschot zijn ?
Een minimum aan argumentatie mag wel.

kelt 12 oktober 2020 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9478082)

a r g u m e n t a t i e

Zulke moeilijke woorden gebruiken Rudy!

Straks denkt de draadstarter nog dat je hem zit uit te schelden in het Kazakhs of zo...:oops:

Eduard Khil 12 oktober 2020 18:12

hij rijdt met een porsche panamera

Rudy 12 oktober 2020 18:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9478084)
a r g u m e n t a t i e

Zulke moeilijke woorden gebruiken Rudy!

Straks denkt de draadstarter nog dat je hem zit uit te schelden in het Kazakhs of zo...:oops:

Ah bon. Bedankt voor de hint (tip).
Het is pertanks mooi schoon Vlams.

koe de poing 12 oktober 2020 18:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9478082)

hij zorgde voor deze niet geheel geslaagde coverplaat

Rudy 12 oktober 2020 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing (Bericht 9478109)
hij zorgde voor deze niet geheel geslaagde coverplaat

Humo. Kennen we ondertussen minstens 40 jaar.

Elio di Supo 12 oktober 2020 18:56

Citaat:

Bron?

Universalia 12 oktober 2020 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9478086)
hij rijdt met een porsche panamera

Niets speciaals aan hoor.

In West-Vlaanderen zie je die rijden als warme broodjes die Porsche Cayennes.

Véél rijke mensen of????

Tura Lura?

Irish Lullaby (Too-Ra-Loo-Ra-Loo-Ral)

Derk de Tweede 12 oktober 2020 19:23

https://www.youtube.com/watch?v=IF3X...channel=TopPop

kelt 12 oktober 2020 19:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9478120)
Bron?

Veurne,West-Vlaanderen

Eduard Khil 12 oktober 2020 19:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9478123)
Niets speciaals aan hoor.

In West-Vlaanderen zie je die rijden als warme broodjes die Porsche Cayennes.

Véél rijke mensen of????

Tura Lura?

Irish Lullaby (Too-Ra-Loo-Ra-Loo-Ral)

ik zei panamera, niet Cayennes.

Elio di Supo 12 oktober 2020 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 9478152)
Veurne,West-Vlaanderen

Bekend voor de vermaarde wafels.

Jay-P. 13 oktober 2020 01:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9478219)

En potjesvlees.

koe de poing 13 oktober 2020 02:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9478219)

Voor zijn babelutten !

reservespeler 13 oktober 2020 05:51

Ik ben fan!

Henri1 13 oktober 2020 06:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9478414)
Ik ben fan!

In welke van onderstaande betekenissen moeten we "fan" zien ?

Een fan is een enthousiast bewonderaar of liefhebber van een publiek persoon, muziekgroep, schrijver, kunstenaar, sporter, televisieserie, film, etc. Het eerste bekende gebruik van dit van oorsprong Engelse woord, waarschijnlijk een afkorting van fanatic, was in 1682.[1] Aan het eind van de negentiende eeuw werd het in Amerika gebruikt als een benaming voor een gedreven aanhanger van een honkbalteam. Hoewel tegenwoordig de term ‘fan’ in deze context nog wel in zwang is (bijvoorbeeld voetbalfan), wordt voor fanatieke sportliefhebbers vaker het synoniem supporter gebruikt. Supporter komt dan weer van het Engelse woord "to support", dus iemand die zijn club 'steunt'.

‘Fan’ wordt vandaag de dag meer gebruikt bij de aanduiding van bewonderaars van mensen die een artistiek beroep uitoefenen, zoals muzikanten, schrijvers, striptekenaars, filmregisseurs, internetberoemdheden en acteurs. Soms organiseren fans zich in zogenaamde fanclubs, schrijven fanbrieven (of fanmail) aan hun idolen, in de hoop op positieve respons. Ze kunnen zich ook verenigen door fanzines te lezen of fansites op te richten (pagina’s op het Internet) over het idool. Een fan is vaak intensief met zijn idool bezig en steekt er doorgaans veel tijd, geld en moeite in.

Bij sommige fans slaat hun bewondering om in een obsessie, wat kan leiden tot een intense verzamelwoede of zelfs pogingen om via facelifts fysiek op hun idool te lijken. Deze ongezonde aanbidding kan soms omslaan in massahysterie, waarbij fans massaal aan het krijsen slaan wanneer ze hun idool in levenden lijve zien en zelfs flauwvallen. Wanneer het object van hun verering dan vroegtijdig sterft, zoals Rudolph Valentino of Kurt Cobain overkwam, kunnen sommige fans dit verlies emotioneel niet aan. Sommigen plegen zelfs zelfmoord. Bij dit soort ernstige psychologische gevallen blijken deze fanatieke aanhangers niet meer in staat fictie van realiteit te onderscheiden. Ze identificeren zich met een personage uit een boek, tv-serie of film of vergeten dat er een groot verschil bestaat tussen de acteur en de rol die hij speelt. Dit kan in sommige gevallen leiden tot crimineel gedrag, zoals stalking of zelfs moordaanslagen. Een bekend voorbeeld was Mark David Chapman wiens obsessie voor The Catcher in the Rye en John Lennon uiteindelijk in de moord op laatstgenoemde resulteerde. In 1987 werd het Britse dorpje Hungerford getroffen door een man die zo geobsedeerd was door Rambo dat hij het vuur opende op een groepje mensen en vele doden en gewonden maakte.

reservespeler 13 oktober 2020 06:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9478429)

Een fan is een enthousiast bewonderaar of liefhebber van een publiek persoon, muziekgroep, schrijver, kunstenaar, sporter, televisieserie, film, etc. Het eerste bekende gebruik van dit van oorsprong Engelse woord, waarschijnlijk een afkorting van fanatic, was in 1682.[1] Aan het eind van de negentiende eeuw werd het in Amerika gebruikt als een benaming voor een gedreven aanhanger van een honkbalteam. Hoewel tegenwoordig de term ‘fan’ in deze context nog wel in zwang is (bijvoorbeeld voetbalfan), wordt voor fanatieke sportliefhebbers vaker het synoniem supporter gebruikt. Supporter komt dan weer van het Engelse woord "to support", dus iemand die zijn club 'steunt'.

‘Fan’ wordt vandaag de dag meer gebruikt bij de aanduiding van bewonderaars van mensen die een artistiek beroep uitoefenen, zoals muzikanten, schrijvers, striptekenaars, filmregisseurs, internetberoemdheden en acteurs. Soms organiseren fans zich in zogenaamde fanclubs, schrijven fanbrieven (of fanmail) aan hun idolen, in de hoop op positieve respons. Ze kunnen zich ook verenigen door fanzines te lezen of fansites op te richten (pagina’s op het Internet) over het idool. Een fan is vaak intensief met zijn idool bezig en steekt er doorgaans veel tijd, geld en moeite in.

Bij sommige fans slaat hun bewondering om in een obsessie, wat kan leiden tot een intense verzamelwoede of zelfs pogingen om via facelifts fysiek op hun idool te lijken. Deze ongezonde aanbidding kan soms omslaan in massahysterie, waarbij fans massaal aan het krijsen slaan wanneer ze hun idool in levenden lijve zien en zelfs flauwvallen. Wanneer het object van hun verering dan vroegtijdig sterft, zoals Rudolph Valentino of Kurt Cobain overkwam, kunnen sommige fans dit verlies emotioneel niet aan. Sommigen plegen zelfs zelfmoord. Bij dit soort ernstige psychologische gevallen blijken deze fanatieke aanhangers niet meer in staat fictie van realiteit te onderscheiden. Ze identificeren zich met een personage uit een boek, tv-serie of film of vergeten dat er een groot verschil bestaat tussen de acteur en de rol die hij speelt. Dit kan in sommige gevallen leiden tot crimineel gedrag, zoals stalking of zelfs moordaanslagen. Een bekend voorbeeld was Mark David Chapman wiens obsessie voor The Catcher in the Rye en John Lennon uiteindelijk in de moord op laatstgenoemde resulteerde. In 1987 werd het Britse dorpje Hungerford getroffen door een man die zo geobsedeerd was door Rambo dat hij het vuur opende op een groepje mensen en vele doden en gewonden maakte.

Ik hoor hem gewoon graag zingen, meer moet u daar niet achter zoeken.

Vrijheideerst 13 oktober 2020 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 9478429)

Hitler heeft ook nog zijn fans.

Universalia 13 oktober 2020 11:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 9478153)
ik zei panamera, niet Cayennes.

Weer maar eens verkeerd gelezen mijn verontschuldigingen.

Ik steek het snel op de mantelzorg die ik doe voor mijn ouders want die is zwaaaaaaaaaar aan het worden.

Die zie je ook veel de Panamera's.

Staat hier niet ver vandaan nog ééntje een Hybrid model.

Everytime 13 oktober 2020 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9477313)
Géén enkele 'plaat' van in bezit en dit om reden van dat het gewoon mijn stijl niet is wat de man brengt maar hij heeft zijn fans. :-D

Ook geen fan maar zijn carrière is wel daar. Nu is hij 80, hij zingt bijna niet meer.

NieuwNoors 13 oktober 2020 16:24

Citaat:

Waarom?
Graag wat meer uitleg hierover.
Liefst ook een verwijzing waarom Will "een stuk uitschot" is.

Demper 18 oktober 2020 14:17

Citaat:

Ik ben fan!

Niet gaan bleiten bij de moderatie he.

Demper 18 oktober 2020 14:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NieuwNoors (Bericht 9479024)
Waarom?
Graag wat meer uitleg hierover.
Liefst ook een verwijzing waarom Will "een stuk uitschot" is.

Waarom?

reservespeler 18 oktober 2020 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 9484682)
Waarom?

Omdat u dat schrijft zonder enige onderbouwing.

Demper 18 oktober 2020 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9484799)
Omdat u dat schrijft zonder enige onderbouwing.

driehoeken!

driehoeken! driehoeken! driehoeken!

onderbouwing in k&k muss sein!

reservespeler 18 oktober 2020 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 9484801)
driehoeken!

driehoeken! driehoeken! driehoeken!

onderbouwing in k&k muss sein!

Maar mijnheer toch, heeft u uw het pillekes niet genomen vandaag?

U poneert de stelling dat Will Tura uitschot is.

Het kan heel goed zijn dat dit zo is, dat u informatie heeft over Will Tura die wij niet hebben.

Als we dan vragen naar een onderbouwing van uw stelling, dan krijgen we zo'n antwoord. Sterk, heel sterk!

.

ps: Ik schrijf niet wat ik echt denk.

Demper 18 oktober 2020 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9484805)
Maar mijnheer toch, heeft u uw het pillekes niet genomen vandaag?

U poneert de stelling dat Will Tura uitschot is.

Het kan heel goed zijn dat dit zo is, dat u informatie heeft over Will Tura die wij niet hebben.

Als we dan vragen naar een onderbouwing van uw stelling, dan krijgen we zo'n antwoord. Sterk, heel sterk!

.

ps: Ik schrijf niet wat ik echt denk.

Onderbouwing in K&K....

Wat is er toch mis met jullie?

Ik moet helemaal niks.

kojak 18 oktober 2020 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Demper (Bericht 9484810)
Onderbouwing in K&K....

Wat is er toch mis met jullie?

Ik moet helemaal niks.

kak of gene kak, de pot op jij ! :lol:

Demper 18 oktober 2020 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9484814)
kak of gene kak, de pot op jij ! :lol:

Ze gaan weer janken bij de moderatie, let op mijn woorden.

Ongelooflijk.

kelt 18 oktober 2020 17:08

Citaat:

Ik ben fan!

Kortgeleden ,tijden de hittegolf,kon ik een fan goed gebruiken,meerdere zelfs!

DewareJakob 18 oktober 2020 17:11

Citaat:

Bron? :rofl:
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9478120)
Bron?

Oei, je waart mij voor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be