![]() |
Wilmes test positief!
https://www.hln.be/dossier-coronavir...ants~ae3d953b/
Citaat:
La pauvre....... |
Citaat:
|
o_0
|
Ik dacht dat mondmaskers en afstand houden hielpen, niet dus als het hen al niet lukt.
|
Bamboela gaan doen in Brussel om dan de cijfers in Vlaanderen omhoog te jagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Allez bedankt wilmes om u niet aan de regels te houden :evil:
|
Citaat:
|
teveel op cafe gezeten
|
Citaat:
1 gezinslid besmet en het ganse gezin heeft het vlaggen. Cfr Trump, Melania en hun zoon. |
Citaat:
Citaat:
Regels zijn hulpmiddelen en bieden nergens een 100% waarborg. Ik sta er eerlijk verstelt van dat ze het nu pas gekregen heeft aangezien het aantal contacten dat zij beroepsmatig heeft. Met hoe meer mensen je in contact komt hoe groter de kans op besmetting. Voorzorgsmaatregelen helpen alleen maar om die kans drastisch te verlagen maar waterdicht zijn die nu ook niet. Jullie maken er weer iets helemaal anders van.... ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Waarbij werk en school toch niet helemaal kunnen stoppen ... :roll: |
Citaat:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20201017_95420050 Citaat:
|
Citaat:
Als patienten vrijwillig kwamen is er sowieso niets aan de hand. Er zijn verschillende dokters die zonder mondmaskers werken omdat ze besmet willen worden, ze zijn niet allemaal achterlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... maar als hij effectief de oorzaak is, dan zou een behoorlijk deel van zijn patiënten al getest zijn, niet? Ik ben benieuwd hoeveel patiënten positief testen. Afgaande op de cijfers van het UZA zou je bij 100 patiënten 10 positieve gevallen verwachten. Nu, eender hoe, ik vind die dokter een idioot. Je weet dat je een hele dag in een kleine kamer met patiënten zit te praten, je weet dat je besmettelijke patiënten over de vloer krijgt, je weet dat een deel van je patiënten verzwakt is en dus gemakkelijk besmet geraakt. En afgaande op de pers had hijzelf al de pensioengerechtigde leeftijd. Ik zou denken dat dat voldoende redenen zijn om een mondmasker te dragen. |
Citaat:
|
Wilmes is een (graat)mager figuur, de kans dat dit ernstig wordt is klein
|
Citaat:
|
Nu is het : pour les wallons la même chose.
|
Citaat:
Citaat:
Edit, iets te snel geweest: Citaat:
|
Citaat:
Wat mager of graat mager zijn betreft, dat heeft ook zijn nadelen. Dan heb je ook minder reserves. Hopelijk komt alles goed met haar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onze afdelingen IC kreunen onder het aantal patiënten maar blijkbaar is er plaats genoeg om daar iemand te plaatsen uit voorzorg ? |
Citaat:
Ik vraag me inderdaad af of ze ook in IC zou liggen moest ze niet Sophie Wilmes heten. |
Citaat:
Maar is dat elders ook zo ? En hoeveel andere mensen liggen er ook 'uit voorzorg' op intensieve ? Ze gaan ze daar niet gaan leggen als het te laat is zenne... |
Citaat:
In mijn leven heb ik al paar mensen bezocht op intensieve maar die hadden dan ook zoals het woord het zelf zegt intensieve verzorging of bijstand nodig...zowat iedereen die daar ligt zweeft beetje tussen leven en dood vond ik. En in haar geval....Ik dacht dat op intensieve de meeste corona patiënten meestal (oudere) mannen zijn met overgewicht en dat magere (eerder jonge) vrouwen daar een pak minder heen worden gebracht. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be