Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=226)
-   -   Almaci geen medeleven onthoofde leraar (https://forum.politics.be/showthread.php?t=255771)

Universalia 25 oktober 2020 09:35

Almaci geen medeleven onthoofde leraar waar of niet waar?

Nee, Meyrem Almaci is niet de enige toppolitica die geen medeleven heeft betuigd na onthoofding Franse leraar

In het bericht beweert de auteur dat Almaci als enige politica zou hebben geweigerd om haar medeleven te betuigen na de onthoofding van de Franse leraar Samuel Paty nabij Parijs op 16 oktober.

Géén idee van of er ook maar iets van waar is want het zou een facebook bericht zijn en die rommel FB gebruik ik niet.

reservespeler 25 oktober 2020 09:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9493071)
Nee, Meyrem Almaci is niet de enige toppolitica die geen medeleven heeft betuigd na onthoofding Franse leraar

In het bericht beweert de auteur dat Almaci als enige politica zou hebben geweigerd om haar medeleven te betuigen na de onthoofding van de Franse leraar Samuel Paty nabij Parijs op 16 oktober.

Géén idee van of er ook maar iets van waar is want het zou een facebook bericht zijn en die rommel FB gebruik ik niet.

Ik had dat ook al opgevangen, ik weet niet meer waar.

Dadeemelee 25 oktober 2020 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9493071)

Fake news.

En leugenachtige titel.

Haatdraad.

Universalia 25 oktober 2020 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9493072)
Ik had dat ook al opgevangen, ik weet niet meer waar.

Ik viel zelfs van mijn 'surfplank' toen ik de tekst las.

reservespeler 25 oktober 2020 09:40

'Het klopt dat ik deze keer niet publiek mijn medeleven heb betuigd', zegt Meyrem Almaci. 'Het is ook niet zo dat je als politicus altijd moet reageren op een gebeurtenis, hoe vreselijk die ook is. Maar laat het duidelijk zijn dat ik, als mens en als partijvoorzitter, deze barbaarse daad veroordeel, net zoals ik alle uitingen van geweld verafschuw, uit welke hoek die ook komen. Het is mijn overtuiging dat een leerkracht die zijn leerlingen kritisch wil leren denken, alleen maar steun en respect verdient.

Anders is ze er wel als de kippekes bij.
Zij had, als partijvoorzitter, haar steun moeten betuigen. Punt uit!

Universalia 25 oktober 2020 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9493076)
Fake news.

En leugenachtige titel.

Haatdraad.

Ik had de andere tekst kunnen schrijven als titel, die van het nieuwsbericht zelf maar dat waren teveel karakters.

Zoals ik al schreef heb ik er géén idee van of het waar is of niet wat men geschreven heeft daarom ook fact-checking.

Ik heb er voor de goede orde waar- of niet waar achter gezet.

Dadeemelee 25 oktober 2020 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9493082)
Ik had de andere tekst kunnen schrijven als titel, die van het nieuwsbericht zelf maar dat waren teveel karakters.

Zoals ik al schreef heb ik er géén idee van of het waar is of niet wat men geschreven heeft daarom ook fact-checking.

Dat is flauwekul. Als je van iemand geen commentaar vindt op een gebeurtenis dan ze je maar dat ‘ze geen medeleven wil betuigen’.

Je kan evengoed zeggen dat ‘ze de moord niet goedkeurt’.

In het Knack artikel dat je citeert staat:

Citaat:

'Het klopt dat ik deze keer niet publiek mijn medeleven heb betuigd', zegt Meyrem Almaci. 'Het is ook niet zo dat je als politicus altijd moet reageren op een gebeurtenis, hoe vreselijk die ook is. Maar laat het duidelijk zijn dat ik, als mens en als partijvoorzitter, deze barbaarse daad veroordeel, net zoals ik alle uitingen van geweld verafschuw, uit welke hoek die ook komen. Het is mijn overtuiging dat een leerkracht die zijn leerlingen kritisch wil leren denken, alleen maar steun en respect verdient. Daarom heb ik trouwens de speech die de Franse president Emmanuel Macron hield tijdens de hommage aan Samuel Paty geretweet.'

Almaci benadrukt ook dat niemand haar expliciet heeft gevraagd om haar medeleven te betuigen, en zij het dus ook niet heeft geweigerd, zoals in de Facebookpost wordt gezegd.

Haatdraad en leugens.

reservespeler 25 oktober 2020 09:45

Citaat:

Fake news.

En leugenachtige titel.

Haatdraad.

Ze geeft toch zelf toe dat ze geen steun betuigd heeft.

reservespeler 25 oktober 2020 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9493091)
Dat is flauwekul. Als je van iemand geen commentaar vindt op een gebeurtenis dan ze je maar dat ‘ze geen medeleven wil betuigen’.

Haatdraad en leugens.

Waarom betuigde ze haar medeleven niet?
Ze is partijvoorzitter van een partij die in de regeringk zit.

Dadeemelee 25 oktober 2020 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9493093)

Wat een leugenachtig gezever.

Dadeemelee 25 oktober 2020 09:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9493094)
Waarom betuigde ze haar medeleven niet?
Ze is partijvoorzitter van een partij die in de regeringk zit.

Ben je zelf niet beschaamd?

marie daenen 25 oktober 2020 10:19

Citaat:

Fake news.

En leugenachtige titel.

Haatdraad.

Oei, oei, oei, men durft iets negatief over de groenen zeggen...

marie daenen 25 oktober 2020 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9493093)

2

marie daenen 25 oktober 2020 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9493096)

Man, liegen wil zeggen dat je bewust de waarheid niet spreekt... en als ze nu zelf toegeeft dat ze niet gereageer had... waar zie jij dan nog leugens???

Dadeemelee 25 oktober 2020 10:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9493143)
Oei, oei, oei, men durft iets negatief over de groenen zeggen...

In dit geval is het echt zo laag en leugenachtig dat ik er wel op moest reageren.

Iemand geeft geen commentaar op een gebeurtenis en dan wordt daar aan verbonden dat ze 'weigert medeleven te betonen'.

Als Bart De Wever of Tom Van Grieken niks zegt over een vermoorde man betekent dat dan dat zij 'weigeren medeleven te betonen'?

Die leugenachtige vuilrechtse moddercampagnes dienen zo veel mogelijk tegengesproken worden. Het wordt altijd maar erger en erger.

marie daenen 25 oktober 2020 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9493158)
In dit geval is het echt zo laag en leugenachtig dat ik er wel op moest reageren.

Iemand geeft geen commentaar op een gebeurtenis en dan wordt daar aan verbonden dat ze 'weigert medeleven te betonen'.

Als Bart De Wever of Tom Van Grieken niks zegt over een vermoorde man betekent dat dan dat zij 'weigeren medeleven te betonen'?

Die leugenachtige vuilrechtse moddercampagnes dienen zo veel mogelijk tegengesproken worden. Het wordt altijd maar erger en erger.

Als BDW of Tom van Grieken daar niets over zeggen; spelen ze tegen hun eigen achtertuin... en zo dwaas zijn ze niet...

Maar groen dat zich opwerpt als de beschermers van de Islam in ons land... niets zeggen wil dan zeggen dat ze het goedkeuren... of ten minste beschaamd de andere kant opkijken en willen dat hun volgers dat incident zo vlug mogelijk vergeten... Terwijl het een incident is dat juist niet mag vergeten worden door alle mensen die voor vrijheid van mening en mensenrechten gaan...

DewareJakob 25 oktober 2020 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9493175)
Als BDW of Tom van Grieken daar niets over zeggen; spelen ze tegen hun eigen achtertuin... en zo dwaas zijn ze niet...

Maar groen dat zich opwerpt als de beschermers van de Islam in ons land... niets zeggen wil dan zeggen dat ze het goedkeuren... of ten minste beschaamd de andere kant opkijken en willen dat hun volgers dat incident zo vlug mogelijk vergeten... Terwijl het een incident is dat juist niet mag vergeten worden door alle mensen die voor vrijheid van mening en mensenrechten gaan...

2
Groen gaat (zoals alle linkse extremisten)niet echt voor vrijheid van mening, en met leugens of in consequent gedrag hebben ze ook geen probleem.

reservespeler 25 oktober 2020 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9493096)

Ik lees wat ik lees.

reservespeler 25 oktober 2020 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9493099)
Ben je zelf niet beschaamd?

Ben ik partijvoorzitter?
En waarom moet ik beschaamd zijn?

Die Turkse Moslima betuigde haar medeleven niet. Punt uit!

reservespeler 25 oktober 2020 11:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9493158)

Waar schreef ik dat ze dat weigerde?
Weeral een leugen van u ofwel kunt u niet begrijpend lezen.

Ze betuigde haar steun niet, daarmee uit.
Was dat misschien uit domheid?

Hypochonder 25 oktober 2020 11:38

Almaci valt keer op keer door de mand. Sinds het aantreden van Groen in de fedreg begaan de vertegenwoordigers van die partij de ene flater na de andere. Nu keurt ze onthoofding door moslims uit religieuze waanzin goed, wat zal het volgende zijn? Een wetsvoorstel om dat soort godsdienstwaanzinnigen te beschermen en zelfs te faciliteren?

Eindelijk vallen de groene maskers af.

Bach 25 oktober 2020 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Almaci
Daarom heb ik trouwens de speech die de Franse president Emmanuel Macron hield tijdens de hommage aan Samuel Paty geretweet

Om dezelfde 'logica' te hanteren ..."Wie de tweet van Macron niet retweet steunt de koppensnellers"

Op haar facebookpagina is het eerste wat ik tegen kom.... Macron

https://www.facebook.com/19434020325...4421124488885/

Dadeemelee 25 oktober 2020 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9493304)
Waar schreef ik dat ze dat weigerde?
Weeral een leugen van u ofwel kunt u niet begrijpend lezen.

Ze betuigde haar steun niet, daarmee uit.
Was dat misschien uit domheid?

Dat staat in de OP en dat is het fake gerucht dat vuilrechts wil verspreiden.

En wat zien we in de recentste posts: er zijn er die zitten voort te borduren op die leugens.

Typisch vuilrechtse manier om tegenstanders te framen.

Bach 25 oktober 2020 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9493305)
Almaci valt keer op keer door de mand. Sinds het aantreden van Groen in de fedreg begaan de vertegenwoordigers van die partij de ene flater na de andere. Nu keurt ze onthoofding door moslims uit religieuze waanzin goed, wat zal het volgende zijn? Een wetsvoorstel om dat soort godsdienstwaanzinnigen te beschermen en zelfs te faciliteren?

Ik zie daar geen bewijs van geleverd.

Zoeken naar haar opinie over islamisme kom ik het volgende tegen uit Knack

Citaat:

Veel mensen lijken bang voor soumission, ofwel onderwerping door de islam.

ALMACI: (blaast) Een democratie moet gewapend tegen radicale groeperingen. Dát gevaar is wel reëel. Ik kijk dan naar islamisten. Veel moslims zijn ook slachtoffers daarvan. Ik kijk ook naar extreemrechtse groepen. De staatsveiligheid meent dat die eveneens in opmars zijn. Wat kunnen we daartegen doen? Uiteraard streng optreden. Mijn partij is daar niet blind voor. Dat betekent investeren in veiligheid. Maar politieke leiders mogen die polarisering niet aanwakkeren. (feller) Echt waar, taalgebruik is zó belangrijk. Sommige politici beseffen dat niet. Of willen dat niet beseffen.
Een mager antwoord misschien maar geen steun islamisme. Integendeel.

edwinp 25 oktober 2020 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 9493305)

dat lees ik toch niet hoor, Almaci kan met haren transgender minister en fractienicht moeilijk van fundamentalisme beschuldigd worden...

Ooit zal Groen wel moeten kiezen of ze 'verdraagzaam' blijven voor de onverdraagzamen tussen hun kiesvee

Libro 25 oktober 2020 13:33

Citaat:

Haatdraad en leugens.

En waarom vindt ze het niet nodig om een reactie te geven op zoiets als de onthoofding van een leraar?

Libro 25 oktober 2020 13:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9493337)
Ik zie daar geen bewijs van geleverd.

Zoeken naar haar opinie over islamisme kom ik het volgende tegen uit Knack

Een mager antwoord misschien maar geen steun islamisme. Integendeel.

Zelfde vraag als aan Dadeemelee: waarom vindt ze het niet nodig om te reageren?

Dadeemelee 25 oktober 2020 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9493467)
En waarom vindt ze het niet nodig om een reactie te geven op zoiets als de onthoofding van een leraar?

Ik word hier zo moe van. :-(

Bach 25 oktober 2020 14:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9493472)
Zelfde vraag als aan Dadeemelee: waarom vindt ze het niet nodig om te reageren?

Ze heeft toch gereageerd. Zie haar facebookpagina en Twitter

Ik nodig u uit de vergelijking te maken met de reacties van de voorzitters van de andere Vlaamse partijen.

Ik deed dat zojuist als test met Twitter pagina's van 4 voorzitters, Almaci, Lachaert, De Wever, Coens. De enige die niet reageerde was.....vul zelf in.

Of wacht....Enkel Coens en Almaci vinden het de moeite een persoonlijke commentaar te geven. Lachaert retweete gewoon iets en De Wever reageerde niet op de moord op de leraar via twitter.

Ik zou eerder de vraag stellen of Almaci aan hogere ethische normen dient te voldoen dan andere voorzitters. Mijns inziens niet.

edwinp 25 oktober 2020 15:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9493539)

Ik nodig u uit de vergelijking te maken met de reacties van de voorzitters van de andere Vlaamse partijen.

Ik deed dat zojuist als test met Twitter pagina's van 4 voorzitters, Almaci, Lachaert, De Wever, Coens. De enige die niet reageerde was.....vul zelf in.

Of wacht....Enkel Coens en Almaci vinden het de moeite een persoonlijke commentaar te geven. Lachaert retweete gewoon iets en De Wever reageerde niet op de moord op de leraar via twitter.

Ik zou eerder de vraag stellen of Almaci aan hogere ethische normen dient te voldoen dan andere voorzitters. Mijns inziens niet.

akkoord...

Libro 25 oktober 2020 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9493539)

Partijen die zichzelf op een moral high ground zetten inzake migratie, integratie e.d.m. mogen in deze harder afgerekend worden dan anderen, zeker als de voorzitster zelf een moslima is.

Universalia 25 oktober 2020 18:03

Misschien ligt de zoektocht naar het waarom dat zij geen (geen idee van of het waar was) medeleven toonde wel hier: In Turkije hangt de overgrote meerderheid van de bevolking de soennitische vorm van de islam aan.

Van wat er op FB & Twitter geschreven staat daar heb ik géén idee van want ik gebruik géén van beide dingen.

Weyland 25 oktober 2020 18:19

Misschien zal ze - als de tijd daarvoor rijp is - een hoofddoek gaan beginnen dragen.

Bach 26 oktober 2020 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9493633)
Partijen die zichzelf op een moral high ground zetten inzake migratie, integratie e.d.m. mogen in deze harder afgerekend worden dan anderen, zeker als de voorzitster zelf een moslima is.

Dus als Almaci niet als zowat de eerste de moord veroordeelt toont ze niet genoeg medeleven met de vermoorde leraar aangezien ze zelf moslim is?

Zo'n opinie klaseer ik onder 'naakt racisme'.

TheFourHorsemen 26 oktober 2020 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9493315)
Dat staat in de OP en dat is het fake gerucht dat vuilrechts wil verspreiden.

En wat zien we in de recentste posts: er zijn er die zitten voort te borduren op die leugens.

Typisch vuilrechtse manier om tegenstanders te framen.

Akkoord.

Ik ben absoluut geen Almaci fan, maar dit is echt buiten proportie. Door zulke berichten tracht men te insinueren dat Almaci eigenlijk geen graten ziet in het onthoofden van personen die het wagen Mohammed af te beelden of zijn beelden te tonen.

Absurd gewoon.

Jakko 26 oktober 2020 15:50

Citaat:

Factcheck: Nee, Meyrem Almaci is niet de enige toppolitica die geen medeleven heeft betuigd na onthoofding Franse leraar
Karin Eeckhout

22/10/20 om 14:38 - Bijgewerkt om 14:37

Op Facebook circuleren berichten waarin wordt gezegd dat Groen-voorzitter Meyrem Almaci als enige politica zou hebben geweigerd om haar medeleven te betuigen na de moord op de Franse leraar Samuel Paty. Almaci heeft dat inderdaad niet expliciet gedaan. Maar ze was zeker niet de enige.

Meyrem Almaci
Op 18 oktober verschijnt op de Facebookpagina Wim's opinie over binnen- en buitenlandse politiek onderstaand bericht.

In het bericht beweert de auteur dat Almaci als enige politica zou hebben geweigerd om haar medeleven te betuigen na de onthoofding van de Franse leraar Samuel Paty nabij Parijs op 16 oktober. De dader is een geradicaliseerde moslim, die het op Paty had gemunt omdat die in een les over vrije meningsuiting de controversiële Mohammedcartoons aan zijn leerlingen had getoond.

De Facebookpost wordt 343 keer gedeeld en bereikt 42.000 mensen. Een aantal volgers van de pagina trekt het bericht niet in twijfel en reageert boos. Anderen stellen zich kritisch op en vragen naar de bron voor die bewering. Het antwoord blijft uit.

Zelf sturen we een e-mail naar het adres dat op de pagina wordt vermeld. We vragen waar de man de informatie heeft gehaald dat Meyrem Almaci zou hebben 'geweigerd' haar medeleven te uiten. We krijgen geen reactie. Enkele uren later blijkt het bericht verwijderd.

Een ander Facebookaccount deelt hetzelfde bericht. Het wordt 454 keer gedeeld en bereikt 59.000 mensen.

Barbaarse daad

'Zelf hadden we die berichten nog niet gezien', zegt Groen-woordvoerster Litte Frooninckx. 'Maar uit enkele opmerkingen op de Facebookpagina van onze voorzitter kunnen we opmaken dat dergelijke informatie zich aan het verspreiden is.'

'Het klopt dat ik deze keer niet publiek mijn medeleven heb betuigd', zegt Meyrem Almaci. 'Het is ook niet zo dat je als politicus altijd moet reageren op een gebeurtenis, hoe vreselijk die ook is. Maar laat het duidelijk zijn dat ik, als mens en als partijvoorzitter, deze barbaarse daad veroordeel, net zoals ik alle uitingen van geweld verafschuw, uit welke hoek die ook komen. Het is mijn overtuiging dat een leerkracht die zijn leerlingen kritisch wil leren denken, alleen maar steun en respect verdient. Daarom heb ik trouwens de speech die de Franse president Emmanuel Macron hield tijdens de hommage aan Samuel Paty geretweet.'

Almaci benadrukt ook dat niemand haar expliciet heeft gevraagd om haar medeleven te betuigen, en zij het dus ook niet heeft geweigerd, zoals in de Facebookpost wordt gezegd. 'Uit ervaring weet ik helaas dat er in mijn geval vaak dubbele standaarden worden gehanteerd wanneer het gaat om aanslagen door moslims. Reageer ik niet expliciet op moslimterreur, dan word ik daarop afgerekend, omwille van mijn moslimachtergrond. Reageer ik wél, dan komen daar, om dezelfde reden, evengoed negatieve reacties op.'

Woordvoerster Litte Frooninckx wijst er verder ook op dat Elisabeth Meuleman, Vlaams Parlementslid en onderwijsspecialiste voor Groen, op 20 oktober verschillende tweets publiceerde over de moord op de leraar, die ze 'een gruwelijke terreurdaad' noemt.

Wat met de andere toppolitici?

Rest de vraag of alle andere toppolitici dan wél hun medeleven hebben betuigd. Minister van Buitenlandse Zaken Sophie Wilmès (MR) deed het zowel op Facebook als op Twitter. Premier Alexander De Croo (OpenVLD) uitte zijn medeleven op Twitter op 21 oktober, de dag waarop in Parijs een hommage voor de vermoorde leerkracht plaatsvond.

Bij sp.a-voorzitter Conner Rousseau vinden we geen steunbetuiging terug, noch op Twitter, noch op Facebook, noch op Instagram. Op het Twitter- of Facebookaccount van Egbert Lachaert, voorzitter van OpenVLD, lezen we die evenmin.

Ook N-VA-voorzitter Bart De Wever heeft nog niet uitdrukkelijk over de moord gecommuniceerd, via zijn persoonlijke sociale media of andere kanalen, bevestigt N-VA-partijwoordvoerder Philippe Kerckaert. 'Maar het is uiteraard zo dat onze voorzitter deze laffe daad ten stelligste veroordeelt. Andere kopstukken van de partij hebben wel op sociale media hun steun betuigd, en Assita Kanko en Theo Francken publiceerden opiniestukken over de kwestie. In de Kamer stellen we in het kader van de moord ook een parlementaire vraag over terrorismebestrijding.'

CONCLUSIE

In een Facebookbericht wordt gezegd dat Groen-voorzitter Meyrem Almaci als enige politica zou geweigerd hebben om haar medeleven te betuigen na de moord op de Franse leraar Samuel Paty. Almaci heeft dat inderdaad niet gedaan, maar een aantal andere toppolitici deed dat evenmin. Almaci zegt dat het haar ook nooit expliciet is gevraagd om haar medeleven te betuigen, waardoor er van een 'weigering' geen sprake kan zijn. We beoordelen het Facebookbericht daarom als onwaar.

factcheck knack

marie daenen 26 oktober 2020 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9494316)
Dus als Almaci niet als zowat de eerste de moord veroordeelt toont ze niet genoeg medeleven met de vermoorde leraar aangezien ze zelf moslim is?

En reageert ze nu op de uitspraken van Erdogan en/of op de eisen van de Pakistaanse premier en Marokko???

https://sceptr.net/2020/10/pakistaan...houd-verbiedt/

Pakistaanse premier wil dat Facebook ‘islamofobe’ inhoud verbiedt

https://sceptr.net/2020/10/marokko-v...ammedcartoons/

Marokko veroordeelt aanhoudende publicatie van Mohammedcartoons

Libro 27 oktober 2020 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 9494316)

Daar ga ik nu eens niet van wakker liggen.

Tempest 1 november 2020 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 9493175)

LMAO

Op welke manier is dat een rechtvaardiging voor de fake news verspreid door diezelfde achterbaan dat Almaci "de enige toppolitica" zou zijn die geen medeleven heeft betuigd?

TREBRON 27 december 2020 16:57

Citaat:

Haatdraad en leugens.

Dat zou me inderdaad ook verbaasd hebben van dat schatje......:roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be