![]() |
Domme vragen.
Het cliché luidt dat er geen domme vragen zouden bestaan, en dat wordt uiteraard kritiekloos nagekwekt door simpele duiven.
Wat vind je van deze bijv. : "Waarom is Tirana de hoofdstad van Frankrijk ?" Wie kan mij uitleggen waarom dat geen domme vraag zou zijn ? Graag uw domme vragen in deze draad ! |
Wie is "Coster" ?
|
Waarvan is Eyjafjallajökull de afkorting?
|
En nu het slim antwoord aub.
|
Citaat:
|
Citaat:
slaapwel. nachtklok :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
Gletsjer op Ijsland. |
Moeder, waarom leven wij?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Samen met het statement: "Kilroy was here". |
Citaat:
|
Hoe weet een blinde die het toilet bezoekt dat zijn achterwerk schoongeveegd is?
|
Waarom zijn de bananen krom?
|
Citaat:
|
Waarom staat er op de blikjes kattenvoer: 'Met Lamsvlees'?
Of: 'met rund'. Ik heb nog nooit een kat een lam, noch een rund zien verorberen. Ik verwacht hier een heel slim antwoord op van Eyja :-D |
Wat is de hoofdstad van Brussel?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar geen nood; Eyja zal hier zeker een slim antwoord op hebben! |
Citaat:
|
Nog een domme vraag met een hopelijk slim antwoord van Eyja;
Wie/ wat er eerst, de kip of het ei? |
Wie is de slimste mens ter wereld? En waarom?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik wacht tevergeefs op de slimme antwoorden van de 'topic-starter' op al de domme vragen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk Eyja hier geen enkele vraag wil beantwoorden...
|
Citaat:
Tussen het ei en de kip vindt geen mutatie / evolutie meer plaats. De genetische wijzigingen gebeuren tussen de kip en het ei dat de kip legt. Het eerste kippenei werd dus gelegd door een dier dat nog net geen kip was, een soort prototype van een kip. De moeder van het eerste kippenei was dus een 99,xx% kip maar nog geen volledige kip. Vanaf dat het bevruchte ei wordt gelegd, staat het echter vast dat er een kip uitkomt. Vergelijk het met de mens. Vanaf dat de bevruchting is gebeurd, staat het vast welke mens er uiteindelijk zal geboren worden. De genetische wijzigingen gebeuren dus vooraf. |
Citaat:
En dat ei heeft een kip gelegd en dan klopt alles perfect. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoals een moeflon geen schaap is en een ibex geen geit, was de wilde kip geen kip. Voor zover de alternatieve kip/ei historie. |
Citaat:
Idem voor wat betreft de foetus die in de baarmoeder verblijft. De genetische wijziging gebeurt voordien. Vervang kip door mens en ei door baarmoeder en het is eigenlijk heel vanzelfsprekend. |
Citaat:
Het ei kwam in een nest en uit het ei kwam een jong. :lol: |
Nog een domme vraag : wat deed dat kleuterke in die hof?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be