![]() |
LEZ Antwerpen en expo
Indien ik van Brussel naar de expo in Antwerpen rij, kom ik dan in die fameuze lage emissie zone? Ook nergens een kleine verplichte omleiding zodat ik er per ongeluk toch wordt binnen gestuurd?
|
Zoals de website van Antwerp Expo aangeeft ligt het buiten de lage emissiezone.
https://www.antwerpexpo.be/bereikbaarheid-en-parking/ Niets garandeert dat u die zone toch inrijdt uiteraard maar dat is geheel in uw handen. De LEZ is de zone binnen de ring. |
Citaat:
|
Citaat:
Langs de andere kant, "oei, nu doorrijden is de LEZ zone vervuilen met de auto/bestel/vrachtwagen". Uitwijkmogelijkheden zijn er niet... En ondertussen komen er een paar straatschoffies met bontkragen voorbij met de blauwe rook van een jaren 90 2takt brommer. |
Citaat:
Wat voor een bedriegerij is dat? |
Citaat:
De A12 geeft u direct toegang tot de Expo. Vanuit Gent is het gemakkelijk, afrit A12 (voor de afrit E19) komt niet binnen de singel. Vanuit Nederland kan het wat moeilijker worden. Dan is de afrit naar de A12-Boom/Brussel - een stukje singel. (maar, waar vanuit het Brusselse gewest vertrekt u? Da's ook een LEZ he.) |
Citaat:
En ja, het is bedriegerij. Iets waar verstandige mensen op voorhand rekening mee houden. Kost gewoon minder. |
Citaat:
De expo ligt net buiten de ring, aan de Jan Van rijswijcklaan. |
Citaat:
|
De boekenbeurs gaat dit jaar niet door he Johan. Hopelijk weet je dat. Want nu vraag ik me toch af wat je komt doen in Antwerp Expo.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
LEZ als te vermijden gebied instellen op je navigatietoestel kan men ook.
oude discussie: https://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=49443 bvb bij de Waze app (via je smartphone) kennen ze de (Belgische) LEZs ook sinds 2019. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
bedankt voor deze info - kan en gaat nog van pas komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
A12 afrijden tot uitrit 13 (Hoboken - Wilrijk). Dan komt men op een kruispunt terecht. Als men daar op het kruispunt gewoon rechtdoor gaat, komt men in de Jan Van Rijswijcklaan. Die moet je ongeveer een kilometer afrijden, en dan arriveer je bij Antwerp Expo. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be