![]() |
Dries van Langenhove valt oa NVA aan.
De ware aard komt nogmaals boven. Hij bewijst dat die ‘schild en vrienden’ en de ‘jongeren’ van Baudet eigenlijk jonge racistjes zijn.
https://www.demorgen.be/nieuws/van-l...jaar~b871bc10/ Citaat:
|
#pffffffft!
|
Gaat hij standup comedian worden?
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
Even een impressie van "Swinging London" (en dit is nog maar een begin) : |
Citaat:
|
regimepartijen : EIGEN VOLK LAATST
Vlaams belang : EIGEN VOLK EERST |
de witte apen moeten zwijgen
|
![]() |
Citaat:
Ik wel, en dit is zever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
“Beste volksgenoten, de politiek en de media hebben jullie decennialang bespeeld. Ze hebben jullie de ‘illusie van de keuze’ voorgehouden. Jullie dachten te kunnen kiezen tussen Groen, SP.A, CD&V, VLD en N-VA. (…) Maar al deze partijen willen minder autochtone Vlamingen op de universiteiten, in het politiekorps, op TV. Kortom: ze willen minder autochtone Vlamingen in Vlaanderen. Ze willen je weg. Ze haten je.”
Geen speld tussen te krijgen. Een waarheid als een KOE! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als men die twee logisch identieke uitspraken dus doet, is het ene een "positief signaal" en het andere "een schandalige uitspraak" terwijl het gewoon twee manieren zijn om identiek hetzelfde te zeggen. "er moeten meer negers bij de politie" is logisch identiek aan "er moeten minder niet-negers bij de politie". Het eerste is te bejubelen, het tweede een schandalige uitspraak :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.knack.be/nieuws/belgie/s...d-1669171.html sorry voor de betaalmuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dries valt ook de nva aan.
Logisch. Wij zijn concurrerende partijen. Herhaling: het Belang zit zeer vaak zeer juist wat betreft de diagnose. Maar wat betreft de behandeling, is het een ander verhaal. |
Citaat:
|
Als twee idioten vechten, kan je ze best laten vechten en hopen dat ze elkaar kapot maken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De diagnose is ook niet correct. Het is de leugen en propagandapartij bij uitstek, en het goegelovig volk (wegens te weinig scholing of geradicaliseerde hersenen) slikt het allemaal.
|
Citaat:
Ik zie alleen actie om meer mensen met een migratieachtergrond bvb naar de universiteit te laten gaan. En als mensen met een migratiegeschiedenis bvb 10% van onze bevolking uitmaken is het ook logisch dat ze overal voor 10% vertegenwoordigd zijn. Dat maakt de concurrentie voor ons er niet gemakkelijker op. Maar aangezien ik totaal tegen pamperen ben en voor een veralgemeend zelfstandigenstatuut voor iedereen (niet werken is geen inkomen) ben ik niet bang van die concurrentie. Laat maar komen. Het kan alleen maar boeiender worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom moet men autochtonen daarvoor discrimineren? Is het niet logisch dat de beste man/vrouw de job krijgt? Is het geen discriminatie als men op basis van afkomst beslist wie de job krijgt? |
Citaat:
Wij gaan er concurrenten bij krijgen, Het pamperen van het blanke ras is aan het minderen. We zullen onze talenten moeten gaan ontdekken en gaan ontwikkelen om beter te zijn dan die concurrentie. Ik heb alvast daar geen schrik voor |
Citaat:
En dat levert soms nu al mensen met een migratie-achtergrond die beter zijn dan autochtonen. U moogt voelen wat u wil, ik voel mij niet gediscrimineerd. Integendeel het is een aanmoediging om nog beter te worden. Op mijn leefttijd (bijna 60) is het zowiezo altijd opboxen tegen de discriminatie van oudere werkwilligen. Daar ben ik de laatste jaren veel meer mee geconfronteerd geweest dan met de zogezegde discriminatie op afkomst. Dus, iedereen zelfstandig. Niet werken is geen inkomen is een perfecte aanmoediging voor mensen om uit die lamme pamperhangmat te komen en eindelijk eens voor zichzelf op te komen. Ik kan daar perfect mee leven en hoop dit nog een dikke 10 jaar te kunnen. En dan hoop ik voor mijzelf te kunnen instaan gedurende een periode van inactiviteit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niemand verbied die om ‘actief’ beter te studeren en zo hun kansen later op de arbeidsmarkt beter te ‘activeren’. Degenen die verstand genoeg hebben komen er zo ook wel. Citaat:
Daar is niemand mee gediend. |
Citaat:
Zij zijn veel jonger en krijgen meer kinderen wat maakt dat eens de babyboomers verdwenen zijn het aantal migranten percentagegewijs sterk gaat stijgen. Als voorbeeld, dit jaar daalt onze levensverwachting met enkele maanden deels omdat er een oversterfte is maar de grootste factor is de sterke daling van de immigranten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hogere studies, toegankelijk voor iedereen die onze taal kent tenminste, daar zijn ze ondervertegenwoordigd. En dat ligt niet aan het systeem, maar dat ligt aan hen. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be