Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Wat doet Trump op 20 Januari? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=256426)

Zwitser 8 december 2020 06:37

Wat doet Trump op 20 Januari?

Op 20 januari volgend jaar wordt Biden als de volgende president ingezworen.

Wat doet Trump?

Skobelev 8 december 2020 07:08

Zijn kat sturen.

Bovenbuur 8 december 2020 07:19

Vluchten naar zijn golfbaan in Schotland.

Of op een pickup vol bewapende rednecks het stemkantoor (nu weer in gebruik als basisschool) van een of andere onbeduidende county binnenrijden en eisen dat ze hem tot president verklaren. Een van die twee, hij is er zelf ook nog niet over uit.

kojak 8 december 2020 08:40

Blijven beweren dat het nog maar de 19 de januari is en ze allemaal een dag te vroeg zijn.

parcifal 8 december 2020 08:57

Mar-A-Lago afscheiden van de VS, uitroepen tot stadsstaat en zichzelf benoemen tot President for Life. :-D

TREBRON 8 december 2020 17:50

Zijn "betaalde juichers" oproepen om rond Het Witte Huis te gaan staan en hem met lijf en ziel verdedigen....???????????????

koe de poing 8 december 2020 19:18

Ivanka

Dadeemelee 8 december 2020 19:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9539205)
Mar-A-Lago afscheiden van de VS, uitroepen tot stadsstaat en zichzelf benoemen tot President for Life. :-D

Ik denk dat Mar a Lago ondertussen eigendom is van Poetin.

Boduo 8 december 2020 20:00

Op 20 januari DOET Trump in z'n broek.
Melania heeft al een doos pampers mee gebracht uit de Amerikaanse Delhaize: Wall Mart.

wagner.666 8 december 2020 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9539718)
Ik denk dat Mar a Lago ondertussen eigendom is van Poetin.

:thumbsup:

:rofl::rofl::rofl::rofl:

Tavek 8 december 2020 22:49

Nadenken over hoe hij zijn 900 miljoen dollar schuld moet inlossen de komende 4 jaar, zonder winst of inkomsten...

Den Ardennees 8 december 2020 22:52

naar de begrafenis gaan van zijn goede vriend Giuliani, die overleden zal zijn aan corona.

Vlad 9 december 2020 11:01

Volgens het fakenews enige tijd terug van de vrt, dpgmedia en het mediahuis - die zowat de hele media bij ons in handen hebben - komt het zover niet en plant Trump een staatsgreep.

cookie monster 10 december 2020 02:05

A's't'm lukt:
09-12 Na Texas schieten nog 17 staten Trump te hulp bij strijd om verkiezingswinst

Zwitser 10 december 2020 08:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9540134)
Volgens het fakenews enige tijd terug van de vrt, dpgmedia en het mediahuis - die zowat de hele media bij ons in handen hebben - komt het zover niet en plant Trump een staatsgreep.

Trump probeert inderdaad de verkiezingen te stelen. Of doet toch alsof. Want hij is gewiekst genoeg om zelfs aan een verlies te verdienen...

https://www.rawstory.com/2020/12/all...-defense-fund/

TREBRON 10 december 2020 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwitser (Bericht 9540971)
Trump probeert inderdaad de verkiezingen te stelen. Of doet toch alsof. Want hij is gewiekst genoeg om zelfs aan een verlies te verdienen...

Hij gaat dat wel nodig hebben om zijn toekomstige advocaten te betalen die een proces gaan aanspannen tegen de onbekwame advocaten van nu

Den Ardennees 11 december 2020 23:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9541162)
Hij gaat dat wel nodig hebben om zijn toekomstige advocaten te betalen die een proces gaan aanspannen tegen de onbekwame advocaten van nu

...en die op hun beurt een proces tegen zich zullen krijgen als ze falen in dat proces.

Ik blijf me toch afvragen hoe er steeds opnieuw mensen zijn die willen werken voor deze narcistische chaos-zaaier. Iedereen die samenwerkt met die man komt er bekaaid van af.

dalibor 11 december 2020 23:23

Het verzoek tot echtscheiding van Melania lezen.

Zwitser 12 december 2020 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees (Bericht 9542720)
Ik blijf me toch afvragen hoe er steeds opnieuw mensen zijn die willen werken voor deze narcistische chaos-zaaier. Iedereen die samenwerkt met die man komt er bekaaid van af.

Het is niet voor niks dat hij nog nauwelijks advocaten kan vinden die hier in meegaan. In Pensylvania moest hij op zoek naar nieuwe advocaten. En dat twee keer in een dag....

Universalia 12 december 2020 09:49

Voordat die Biden ingezworen zal worden, zal Trump blijven tegenstribbelen denk ik ondanks hij op huidig ogenblik meer ongelijk dan gelijk krijgt van sommige 'betaalde' rechters.

Misschien schieten ze die Biden wel af tijdens de 'plechtigheid?'

Zou Kamala daar op zitten wachten?

Wat Trump zou doen op 20 januari?

Ik gok op 'zijn kat sturen' al ligt dat misschien niet in zijn aard maar toch.

Vlad 12 december 2020 09:54

Citaat:

Is dat ook niet complotdenken ? Met dat geld worden schulden afbetaald die gemaakt zijn in de race om het presidentschap en advocaten gefinancierd die rechtszaken aanspannen en verliezen. Het is niet dat hij dat gewoon in zijn eigen zak steekt. Volgens mij gelooft Trump echt dat de verkiezingen hem ontstolen zijn. En ik kan hem daar geen ongelijk in geven. Vier jaar lang is het amper over zijn beleid gegaan en als het er toch eens over ging was het volledig uit zijn context getrokken (verlaging belastingen was eigenlijk het op gelijke hoogte brengen van de vennootschapsbelasting met het gemiddelde in de EU bvb maar dat las je natuurlijk nergens, de illegale migrantenkinderen die bij hun ouders werden weggenomen maakten deel uit van de breder ontradingsprogramma dat sowieso ging geëvalueerd worden, ...), meestal was het gewoon gebash waar hij gretig aan mee deed omdat hij wist dat argumenten er toch niet meer toe deden en slechte reclame ook reclame is. Daarenboven is de invloed van de extremistische wokes voor wie alle middelen goed zijn in de democratische partij altijd maar gegroeid wat verkiezingsvervalsing zeer zeker mogelijk maakte. Volgens mij zijn er hier en daar ook onregelmatigheden gebeurd, doch niet in die mate dat ze het uiteindelijke verkiezingsresultaat hebben beïnvloed. Ik herinner me een filmpje waarin een telster apart ging zitten en gewoon een stapel stembiljetten begon in te vullen. Ik kan daar niets anders dan een inbreuk in zien.

Universalia 12 december 2020 10:41

Citaat:

Men heeft TRUMP dan ook verraden in de VS en misschien juist daarom dat hij nog wat wil 'verdienen' aan zijn verlies.

Misschien trekt dat verdienen op 'gezichtsverlies' maar kom ...

Trump ontving géén 'loon' om president te spelen. (Even in het verleden kijken: Trump weigert presidentieel salaris van 400.000 dollar)

Afwachten zal het worden wat die Biden ten berde zal brengen.

Niet véél goeds denk ik.

Ach, laat ik het houden op dat het de 'ver van ons bed show' is? 8O

Bovenbuur 12 december 2020 16:25

Dus omdat hij 400.000 dollar per jaar doneert aan de overheidsbegroting (en vervolgens het veelvoudige verdiend aan diplomaten en dergelijke die hij eigenlijk alleen wil zien als ze in Trump's eigen hotel verblijven en zelfs na de verkiezingen nog 200 miljoen (!) binnenharkt aan donaties voor Trump's persoonlijke wordt rijk fonds, en zijn werk niet doet maar in plaats daarvan de hele dag naar Fox News zit te tweeten) is het verraad als hij de verkiezingen eerlijk verliest?

Zijn alle verkiezingen dan verraad? Als er een partij de grootste wordt en zestien anderen niet, is statistisch gezien dan iedereen verraden?

Ik ben relatief opgelucht dat Trump's rechters hun werk nog iets serieuzer lijken te namen dan Trump's senatoren. Maar ik ben er niet gerust op dat dat zo blijft zou er eens een iets minder overduidelijke staatsgreep via leugen gepoogd worden.

kojak 12 december 2020 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9542905)
Men heeft TRUMP dan ook verraden in de VS en misschien juist daarom dat hij nog wat wil 'verdienen' aan zijn verlies.

Misschien trekt dat verdienen op 'gezichtsverlies' maar kom ...

Trump ontving géén 'loon' om president te spelen. (Even in het verleden kijken: Trump weigert presidentieel salaris van 400.000 dollar)

Afwachten zal het worden wat die Biden ten berde zal brengen.

Niet véél goeds denk ik.

Ach, laat ik het houden op dat het de 'ver van ons bed show' is? 8O

Maar hij kost de belatingsbetaler wel een veelvoud van dat bedrag aan extra beveiliging met al zijn uitstapjes....

parcifal 12 december 2020 17:03

Dbbl

parcifal 12 december 2020 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9543325)
Maar hij kost de belatingsbetaler wel een veelvoud van dat bedrag aan extra beveiliging met al zijn uitstapjes....

en daarbovenop werkt hij sinds november nog amper, hij zit in het witte huis te tweeten en schelden. vreet hamburgers en kijkt OANN en Newsmax.

Argusx43 12 december 2020 17:10

Simpel eigenlijk;begint aan zijn tweede termijn.

Zwitser 12 december 2020 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 (Bericht 9543333)
Simpel eigenlijk;begint aan zijn tweede termijn.

Welke tweede termijn?

Den Ardennees 13 december 2020 12:55

Volgens sommigen zal hij op die dag met veel show zijn kandidatuur voor de verkiezingen van 2024 aankondigen. Goed mogelijk, de man wil altijd in de belangstelling staan ("dankzij MIJ is het vaccin er") dus dat past helemaal in zijn plaatje om de show te stelen.

Om Trump met een oud spreekwoord te typeren: Tijdens een jacht wil hij het hert zijn, bij een trouwfeest wil hij de bruid zijn, en op een begrafenis wil hij het lijk zijn.

quercus 13 december 2020 13:49

Het is een oude gewoonte dat de nieuwe president in zijn inauguratie-speech op 20 januari op hoffelijke wijze zijn voorganger bedankt voor zijn medewerking tijdens de machtsoverdracht. Als Trump zijn kinderachtige koppigheid blijft volhouden dan hoop ik dat Biden in zijn toespraak zijn narcistische voorganger doodzwijgt.

TREBRON 13 december 2020 16:36

Zou hij de WC proper achterlaten????:-)

driewerf 13 december 2020 20:46

Zijn kandidaatsstelling voor 2024 aankondigen. Melania naakt laten paaldansen, Wat dan oo, als hij maar vooral de aandacht naar zich toe trekken en ervoor zorgen dat hij Bidens moment supreme verpest

Dade 14 december 2020 02:17

Denk dat hij gewoon naar huis gaat en wat gaat golfen. Of wie weet, verhuist hij voor dat de boel daar helemaal implodeert. Zal straks eens in mijn glazen bol kijken.

wagner.666 14 december 2020 06:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON (Bericht 9544162)
Zou hij de WC proper achterlaten????:-)

Gouden wc :lol:

Jay-P. 14 december 2020 06:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wagner.666 (Bericht 9544510)
Gouden wc :lol:

Indien dat klopt pakt'em ze mee!

koppijn 15 december 2020 08:29

3 Bijlage(n)
Don the con komt naar de inauguratie.
Als ballon
Bijlage 113503
In karton
Bijlage 113504
Als donut
Bijlage 113505
It's gonna be
HUGE !!!
Believe me

Vlad 15 december 2020 08:34

--- dbbl

Universalia 15 december 2020 09:42

Wat doet Trump op 20 Januari?

Zou de stille hoop koesteren binnen zijn denkpiste liggen dat ze tegen die tijd Biden en zijn volgeling Kamala al afgeschoten hebben kunnen liggen? (er zijn nu al opstanden aan de gang)

Bovenstaande is ver gezocht natuurlijk dus blijf ik erbij dat hij zijn 'kat' zal sturen.

Universalia 16 december 2020 05:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9543325)

Zou hij de enige leider in de wereld zijn die dat doet denkt u?

Onze politici maken soms toch ook 'snoep-reisjes?'

Niet te vergeten dat hij miljarden ter beschikking gesteld heeft voor Corona onderzoek.

vlijmscherp 16 december 2020 08:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9546577)
Zou hij de enige leider in de wereld zijn die dat doet denkt u?

Onze politici maken soms toch ook 'snoep-reisjes?'

Niet te vergeten dat hij miljarden ter beschikking gesteld heeft voor Corona onderzoek.

die miljarden zijn niet uit zijn zak gekomen hé.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be