![]() |
Is de kerstboom al gezet?
Hier wel!
:x-mas::x-mas::x-mas::x-mas: |
Kerstboom al 10 dagen.
Verlichting buiten al sinds Allerzielen :oops: :mrgreen: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geachte heren
Nee, de joelboom staat nog in de gesloten joelboomwinkel. Koenaard Depuydt doet nooit mee aan het Joelgebeuren wegens een gebrek aan geldelijke middelen. Er kan nog iets anders verbrand worden in het begin van volgend jaar: belachelijke, ongezonde smoelvodden. Met boomrijke groeten |
En zet een kerstboom en buitenverlichting.
Stop met zagen. En prijs u gelukkig dat je in België woont. |
Om het nog eens expliciet te zeggen: kunnen we ook eens iets leuk en positief doen op dit forum?
:? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas: |
Citaat:
:x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas::x-mas: |
't Zal wel zijn.
|
Fucking hell. Ik start een feelgood Christmas draad. En het wordt meteen verkloot. :evil:
|
Citaat:
** doet ff zijn slecht vel uit en geeft Dadeemelee een schouderklopke ** ;) [slecht vel mode] Was het niet te hard, anders moet je het maar zeggen zenne. Dan krijg je der nog ene. :lol: [/slecht vel mode] |
Citaat:
Trouwens, zijn de ballen in uw boom ook besmet? Hebben ze ook sprieten? :lol: |
"It"s the most, wonderfull time, of the year"
|
Citaat:
Maar mensen toch. Geniet gewoon van het Kerst en Nieuwjaar. Edit: zoals het nu is. |
Citaat:
|
Citaat:
:thumbsup: |
Citaat:
In plaats van met een deel van de familie zal het enkel met het gezin zijn. En die 'enkel' wil feitelijk niks zeggen. Daar draait het eigenlijk om voor mij. |
Heerlijk topic:
*De sossen willen een kerstboom met kinneke-Jiezes mentaliteit. *De taalnazi poneert een extra beurt ettefretterij. *Nu nog wachten op De Witte... met een oproep tot 5x volkerenoverloperij. :cheer:Waar de Vlomse Jinggle Bellen goed in zijn! :cheer: Godspeed :lol:. |
Een plastieken gedrocht in de living, getooid met al dan niet breekbare bollen, blinkende slingers en een snoer (led) lampjes. Desnoods nog een web van glasvezel der over, al is dat een ferme vuiligheid, en klaar.
Hoe ziek in u hoofd kan je zijn? Straks de verzamelde werken van Rotting Christ nog eens laten spelen. |
Citaat:
Meer zal het niet zijn, andere jaren steeds familiefeest maar ja, het is nu wat het is. |
Ha ja, dat kerststalletje...
Dat is bij ons eentje die ik van Sofie, een gewezen buurvrouwtje, heb gekregen toen ik een jaar of 5 en zij +/- 90 was. Met stenen beeldjes en een, ondertussen al twee keer vernieuwd, strooien dakje. Daar heb ik wel nog nostalgische gevoelens bij. Ondertussen is dat ding een halve eeuw ouder. 8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Rustig... neem nog een hoorn mede, dat kalmeert. ![]() |
Het zal zich dit jaar beperken tot enkele leuke lichtornamenten.
Verder totaal géén boodschap aan, om een kerstboom te zetten. Ik ben zo géén fan van de Decembermaand. Uni schikt bij deze zijn Ebenezer Scrooge jasje even. :-D Hé, daar heb je Kermit!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hier staat hij niet en komt hij niet.
Ik zet wel het stalleke en verdeel de versieringen door de living en de hal. Maar aan een boom begin ik niet meer. |
Citaat:
|
Wij hebben hem sinds maandag. Ik vind dat wel leuk als het avond is. Het enige waar ik altijd keihard tegenop zie is als dat ding weer buiten moet... Uw huis vol naalden en er is ook geen enkele elegante manier om dat ding te verplaatsen. Zucht.
|
Citaat:
Als je een goeie koopt houdt die wel tot na 3koningen. |
Citaat:
Net eno2 herkauwd hier. |
Citaat:
Zo gaan wij bv. op 1 nov. met heel de familie naar het kerkhof en wordt heel de familiegeschiedenis daar verteld wie waar ligt wie wat gedaan heeft meer dan 100 jaar terug, geweldig toch. Denk niet dat den Eno dat kan, ik heb me laten vertellen dat hij de eerste proefbuisbaby was. 8-) |
Citaat:
|
Hier onlangs overstag gegaan in de Zeeman (had me nochtans voorgenomen van er geen meer te zetten vermits ik het niet echt meer vier) die ik dit weekend in elkaar zal zetten - deze namiddag slinger & led-lichtjes gaan halen id Action; het is gelukkig een kleintje dus zal super snel gefikst zijn, enige wat ik niet heb zijn mini ballen (weggedaan destijds + heel de Action + Kruidvat afgelopen maar helaas alles was al weg & ik had echt geen fut meer om verder te zoeken).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be