![]() |
Rutten wil belastings verhoging
Het is nog maar een voorstel maar de aanzet is al gegeven wat ons met deze Vivaldi regering nog te wachten staat.
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Absolute bagger. Wow, dit land is ziek.
|
Goed idee. Vervolgens zou ik een coronavirustaks invoeren, ttz. iedereen die positief test betaalt 50 € coronabelasting. Dat kunnen we later uitbreiden naar alle infecties.
Er is nog zoveel waar geen belasting op geheven wordt. Het is gewoon schandalig. Belasting op alles ! |
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
[quote=wagner.666;9550198]Kunnen ze eerst eens beginnen bij hun partijgenoten die snoepreisjes doen op ons kosten en een maandloon hebben die een gewone burger niet verdient in een jaar.[/QUOTE]
Tiens , ik heb hier al gelezen dat de N-vA'ers dat doen, toch geen Liberalen zeker???? |
Citaat:
Uit uw link; Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook Rutten vindt blijkbaar dat haar klein partijtje nog teveel stemmen trekt. |
Als het niets met het financieren van Corona gaat, maar enkel om de belasting op arbeid te verminderen ben ik het idee niet ongenegen.
Beter idee vind ik dat firma's die hier zaken verkopen zonder hier tewerkstelling te creeëren, dat die een licentie moeten kopen om hier te mogen verkopen. Landen die niet kunnen garanderen dat hun produkten niet duurzaam geproduceerd zijn, een nog grotere heffing. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:lol::lol: |
Citaat:
Dat is toch wel even lachen, denk ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben echter niet gezegd dat ze tegen nieuwe vormen van belastingen zijn... Er zit nog spek aan het Vlaamse varken,nog meer dan genoeg om weg te snijden... |
Citaat:
|
Citaat:
de N-Vb wil juist alle belastingen afschaffen BEHALVE de VERMOGENSBELASTING boven > 1 miljoen euro daarmee pakken we vooral de "historische corruptie" aan, je weet wel uit de tijd dat : - 1 man nog een privédomein kon hebben zoals Congo, 80 X België en iedereen dat nog normaal vond - er nog oorlog gevoerd werd omdat er een groot-hertog vermoord werd - Napoleon zichzelf uitriep tot Keizer - Amin Dada dacht dat hij Napoleon was - de koloniale tijd toen je nog slaven kon kopen en doden zonder straf - stakers doodgeschoten werden zoals in de Z-Afrikaanse goudmijnen - de politici hun land pluimden - de bananenrepublieken - de bankiers zeiden dat je moest intekenen op een kapitaalsverhoging daags voor de bank failliet ging - vul zelf aan |
Belgique is goed in geld uitgeven en niet in besparingen.
Er is dringend geld nodig, veel geld. Probleem is dat de huidige generaties werknemers al zwaar belast worden en er geen marge meer is. We gaan nog veel van die "zotte" voorstellen zien de komende jaren ... Pensioenen , kado's aan de zorgsector , brexit, corona etc.... |
Citaat:
We betalen reeds 21% belasting (BTW) op alles wat we kopen, moeten we nu nog belasting betalen op het betalen zelf ook? Dat kind is niet gek aan het worden maar gewoon nu reeds gek, schaamteloos gek. Dat ze eerst eens wat besparen of hun rijkelijke, absurde, zinloze vergoedingen allerhande en het teveel van die profiteurs. Ik ben tot nu toe redelijk voorzicht thuis gebleven maar Corona of niet, ik stap mee naar Brussel als het hen eens héél duidelijk moet gemaakt worden. Genoeg is genoeg en trop is te veel, dat zegde Van Den Boeynands reeds destijds terwijl hij met zijn klauwen in de kas zat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Gaat ge nu al dromend nog beginnen typen ook Pajoske ...? |
Citaat:
Dat doen ze al lang met ons in het buitenland en als ze alweer een uitgerangeerde bij de EU binnenkrijgen weten ze dat die al blij is op vervroegd pensioen te zitten en geen stokken in de willen zal steken, als hij al aanwezig is. Die Pinxten zat schijnbaar ook meer op vadrouille op ons kosten dan op zijn werk. |
Citaat:
|
Ik vind dat we haar moeten aanmoedigen om dit voorstel uit te werken in de praktijk.
Een laptop van 1000 € zal, indien besteld in België 1000,1 € kosten. Dat zal ze aan de bron moeten innen, dus krijgen we een minfin plugin in onze browsers om ecommerce bestellingen te doen, of zoiets. Gewoon DOEN, Gwendolien. |
Belast elke cash transactie met 25 %,het zal vlug gedaan zijn met zwart werken.
|
Citaat:
Daarom hebben ze ook een chauffeur in dienst; stel dat ze hun rijbewijs nog moeten halen als de meesten van ons dat al zo moeilijk hebben .... |
Citaat:
|
Citaat:
Daar weet ik zo direct 5 oplossingen voor ..... |
Citaat:
Na cashtransactie (25%) houd ik hier 20 euro van over. Ik krijg in het wit 25 euro Na wettelijke belastingen, RSZ en dergelijke houd ik 12 euro over. |
Citaat:
|
Citaat:
allemaal onzin, belast alleen grote vermogens > 1 miljoen €, dan kunnen alle werkenden zonder belasting zoveel zwart werken als ze willen en promoot dat alles digitaal betaald wordt, dwz zonder cash |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be