![]() |
China wil liefst geen pottenkijkers
Ik heb altijd al mijn twijfels gehad over dit virus. Reeds vanaf begin Maart heb ik mijn twijfels gehad rond dat laboratorium in Wuhan.
Maar de toekomst zal het wel uitwijzen hoop ik. https://www.hln.be/buitenland/onderz...rend~abdca175/ |
"Een team van de Wereldgezondheidsorganisatie WHO dat de oorsprong van de Covidpandemie moet onderzoeken"
"... dringende karakter van de missie ..." 6 januari 2021 8O |
Helaas de andere zijde van het economisch succesvol China. Zelfs in de veronderstelling dat men die verantwoordelijken van de WHO toelaat gaan ze nooit volledige toegang krijgen tot de noodzakelijke gegevens en personen.
|
Ik stel mij de vraag wat de meerwaarde is van zo'n onderzoek.
Wie wordt daar beter van ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waar komen AIDS and Ebola vandaan? De naakte waarheid is doorgaan minder aantrekkelijk om te geloven dan allerhande complot theorieën.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
https://www.digibron.nl/viewer/colle...d4f341e63c8ba7 :-) |
Citaat:
In tegenstelling tot de dwaze visie die trouwens enorm gepropageerd wordt door de corona gekken, is het niet zo dat wij min of meer in een steriele omgeving zouden leven waar zo nu en dan eens een stoute ziektekiem langskomt, maar zijn wij gewoon populaties zoogdieren, die in evenwicht zijn met populaties virussen, bacterien, en andere eventuele ziektekiemen. Wij baden gewoon in de virussen en bacterien. Maar wij zijn in een evenwicht en wapenwedloop daarmee. Onze individuele immuunsystemen, onze collectieve resistentie en dergelijke meer, houden die dingen min of meer onder controle, maar zij zoeken ook hun niche om te blijven bestaan en om ons als gastheer te gebruiken. Het gros van de tijd merken we niks van die wereld, juist omdat we er in perfect evenwicht mee leven. Zo nu en dan veranderen we de toestand, en ja, dat kan door een verandering zoals wat daar als "cultuurhistorisch" wordt beschreven ; zo nu en dan "vinden die dinges een nieuwe manier om ons binnen te dringen" en dan merken we het, dan gaan sommigen van ons dood, dan leren onze immuunsystemen bij, dan veranderen we misschien wat van gedrag, en komt er een nieuwe evenwichtssituatie. Een "epidemie" is dus, zoals gelijk welke "crisis", niks anders dan het evolueren naar een nieuwe evenwichtssituatie. Denken dat we dat kunnen tegenhouden is idioot, en is gebaseerd in onze totaal foute visie dat wij grotendeels in een steriele omgeving zouden leven en niet in evenwicht met een ganse biotoop van ziektekiemen. Wat onze zotten doen is het natuurlijke herstel van evenwicht willen tegenhouden als echte leerling tovenaars. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.doorbraak.eu/gebladerte/10605f36.htm (dit is natuurlijk sterk tegen hem gericht en dus niet echt neutraal) Met 'Metabletica' wijst hij op het onderzoek naar overeenkomsten in synchrone veranderingen. "Zo legde hij in Hooligans een verband tussen de architectuur van het Centre Pompidou in Parijs en het opkomend maatschappelijk hooliganisme. In een uitvoerig en overtuigend betoog maakt hij aannemelijk dat de buitenkant van dit gebouw tot centrum van de architectuur is verklaard en hij verbindt daaraan een idee over de algehele nivellering van de moderne kunst en kunstbeschouwers. In het Centre Pompidou is het doel van het gebouw geheel verdoezeld achter wat Van den Berg ‘de kleine dienaren’ ervan noemt. Die kleine dienaren, de waterleiding, de buizen, de roltrappen buiten, de toiletafvoer, die op zich niets met het doel van het museum (het tentoonstellen van kunst) te maken hebben, zijn naar het centrum van de aandacht verplaatst. De ‘grote dienaren’ (de toegangspoort, de expositieruimtes) zijn weggewerkt. En dan komt hij tot de volgende conclusie: ‘Wie zijn de kleine dienaren in een samenleving? Dat zijn de ooit geheten “kleine luiden”, die als geheel de basis van de samenleving vormen, maar die één voor één voor dezelfde samenleving van geen enkele betekenis zijn. Het volk. Het volk is in de openbaarheid gebracht en belangrijk gemaakt. Daar staat dat volk: aan de buitenkant van het Centre Pompidou.’ En in het kielzog van het volk ziet Van den Berg ‘de horde deugnieten, gezagshaters, rellenschoppers en vernielzuchtigen – onder welke illusteren zich onvermijdelijk een aantal aspirant-terroristen bevindt’." https://www.groene.nl/artikel/jan-hendrik-van-den-berg Het boek waarin hij 'metabletica' introduceerde, ging over onderwijs en zeker het lezen waard. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Als dan zo'n virus overspringt op de mens doordat de mens ook op die plaatsen gaat komen en deze vleermuizen commercieel gaat exploiteren ( of gaat onderzoeken in labo's ), dan zit deze dus met een probleem doordat het een voor de mens nieuw virus is waartegen hij dus geen weerstand heeft. Er zal dan op termijn inderdaad een nieuw evenwicht optreden, doch men kan wel proberen de gevolgen voor de mens te beperken, door onder meer te vaccineren. Daarvoor hebben we onze "moderne gezondheidszorg". |
Citaat:
|
Citaat:
Dat het enkel nu zou gebeuren, geloof ik niet. Citaat:
|
Citaat:
De stalen daarvan zijn verdwenen dus het kan niet meer nagetrokken worden, België zou nogal een reputatie hebben moest dat bewezen kunnen worden. :-D |
Citaat:
De Chinezen zullen het achterste van hun tong niet laten zien. |
Citaat:
2 weken incubatie+ 2 weken besmettelijkheid en dan doodvallen. het is een te lomp virus om uit een labo te komen, denk ik dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind de toevalligheid toch wel groot dat het precies is in de place to be voor onderzoek met sars-achtige corona virussen dat er een wereldwijde pandemie van een sars-achtig corona virus zou begonnen zijn. Alles kan, he. Maar mocht er plots een hoge radioactiviteit in de buurt van Doel aanwezig zijn, zou het dan logisch zijn dat de kerncentrale van Doel daar niks mee te maken heeft, en dat in vraag stellen zou "complot denken" zijn ? Het meest bekende labo ter wereld dat onderzoek doet, en manipulaties doet aan de inter-soorten overdracht van sars-achtige corona virussen staat in Wuhan. |
Citaat:
https://www.shirleys-wellness-cafe.com/Aids/AidsOrigin Er is nogal wat gecomplotteer bij, maar over die vaccinatie productie had ik ook al gehoord. |
Citaat:
Of heb ik weer teveel naar de Resident Evil movies gekeken? ![]() Het éne is het virus en het andere is het vaccin of zou dat kassa/kassa zijn? Covid-19 wereldbevolking wat uitdunnen, want er was een wildkweek aan de gang, in sommige continenten? :? |
Wil men een OORZAAK (droog wetenschappelijk) vinden of wil men een SCHULDIGE(politiek) vinden.
De volksrepubliek lijkt besloten te hebben dat het tweede het doel is,maar schiet zichzelf nu in de voet....... En vanaf heden zijn de wildste complottheorien even goed als het gedegenste wetenschappelijk gefundeerd GISwerk...Want naarmate de tijd verstrijkt kan er niet veel meer uitkomen vrees ik.... NU nog afkomen met bepaalde vergunningen die niet in orde zouden zijn is.....ach....moet er nog commentaar bij? :-( |
Citaat:
Het feit dat China niet heel happig is, laat mij toch wel denken dat "de natuurlijke oorzaak" minder en minder waarschijnlijk wordt. Je zou anders toch geen enkel probleem hebben om te achterhalen welk beest nu gezorgd heeft voor dat virus, niewaar. Ik kan niet begrijpen dat China ten eerste zelf niet zou gaan zoeken, en ten tweede, elke wetenschappelijke hulp niet zou apprecieren, als het hem gaat om te vinden welke het natuurlijke pad is langs hetwelke dat virus tot bij de mens is geraakt, niewaar. Zelfs al komt er een commissie uw labo's doorneuzen, als je zeker weet dat het niet van daar komt, kan dat enkel maar gunstig zijn om de "het is geen ongeluk" stelling door een extra buitenlandse commissie te laten bevestigen (als er immers geen ongeluk was, zal die commissie dat niet kunnen vinden he). Het is onverklaarbaar dat China niet volop mee zou werken aan opsporingswerken voor de oorsprong van het virus, tenzij ze iets te verbergen hebben. Het kan natuurlijk zijn dat wat ze te verbergen hebben, is dat ze het laten uitwoekeren hebben. En als je naar "de oorsprong van het virus" gaat zoeken, zal je dat wel rap uitvissen, dat het uitgewoekerd is he. Dat zou binnenlands wel voor problemen zorgen, als zou blijken dat ze het goed laten woekeren hebben, en dat gans die lockdown voor de show was. |
Citaat:
Ik val van mijn stoel, het is zo overtuigend. Mijn complotgeest dacht dat het een wapen tegen homofilie was. Hoe dan ook, je zou voor minder nieuwe vaccinatieprogamma’s wantrouwen. |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
De kans is dus groot dat een volgende virus uitbraak uit Afrika of Brazilië zal komen. Ik vermeld ook nog even dat er via Zaventem dagelijks Bushmeat wordt ingevlogen, vlees dat vaak in onhygiënische omstandigheden wordt bewaard en drager is van allerhande organismen. Controle is naar goede Belgische gewoonte veel te beperkt. |
Citaat:
Je wilt niet weten wat ik denk te weten daarover. Maar we weten allemaal bijna wat zij denken dat wij niet weten. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien dat men eens in het verleden kan spitten waar China wel onderzoeken heeft toegelaten. De kans dat ze overigens zelf dit virus ontwikkeld hebben is zogoed als onbestaande. In het slechtste geval is er eentje ontsnapt uit een labo na onderzoek op vb. een vleermuis door op een mens over te springen of zoiets. |
Citaat:
|
Citaat:
Toegeven dat er een fout werd gemaakt gebeurt niet altijd. En ik denk niet dat de chinezen dit zullen doen. |
Citaat:
Ook eigenaardig dat de Fransen die het lab hadden opgericht onder voorwaarden er steeds een voet tussen de deur te mogen hebben er de laatste jaren niet meer binnen mochten. |
Citaat:
|
Citaat:
Wij zijn echter geen chinezen. Schuld of geen schuld, imago speelt een rol. Stel je voor dat we in de geschiedenisboeken moeten lezen dat het virus uit China kwam. |
Citaat:
Dat is EXACT wat er in de geschiedenisboeken zal staan,tenzij die boeken straks niet alleen gedrukt worden in China (zoals momenteel) maar ook kompleet opgesteld natuurlijk(zoals momenteel nog niet)... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be