![]() |
De wraak van AOC
|
Citaat:
|
Trump wordt wel echt gehaat, daar in de usa.
|
Ik vind het weinig productief wat AOC daar uitbraakt. Hou u bezig met beleid en aanpak van corona en laat de rest over aan de juridische instanties. Een groot licht is deze chupacabra nooit geweest en zal ze ook nooit zijn.
|
A Truth Reckoning: Why We’re Holding Those Who Lied For Trump Accountable - Forbes
Citaat:
|
Citaat:
Het zou me niet verbazen indien de USA een equivalent mechanisme heeft , en dat is in deze context heel erg relevant. Extra: ik zie niet in waarom zou ze zich niet met meerdere zaken tegelijk zou kunnen bezighouden. |
Citaat:
Het punt is natuurlijk het materiaal beschikbaar te maken. ;-) Een hacker die vorige week 57 TerraByte van Parler heeft gearchiveerd, kan bvb. wel een paar dingen leveren die nuttig zouden zijn in een rechtbank. De Maga Meute heeft in vele gevallen zelf de strop rond hun nek gespannen waarmee men hen weldra zal ophangen. https://www.vice.com/en/article/n7vq...hat-comes-next Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Ik verwijt ze een gebrek aan persoonlijke verantwoordelijkheid, en van daaruit actief faciliteren van al zijn daden.
De maatstaf daarvan zal ik zelf zijn. Als ik niet akkoord ben met de koers van mijn organisatie / bedrijf, dan maak ik de beslissing om te blijven of niet. Of je kan de schouders ophalen en hoofdschuddend verder doen met zaken waarvan je weet dat ze niet kosher zijn. In het laatste geval moet je de rekening achteraf maar accepteren. Het één sluit overigens het ander niet. Je kan verbindend zijn, maar dat beperken tot diegene die geen misdaden hebben begaan of niet aan opruiing hebben gedaan. En zo ook tegelijk ook problemen aanpakken die eenieder aangaan; zoals daar zijn de excessen van 4 jaar Trump. |
Citaat:
|
Nope. Die staffers zijn medeplichtig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een heksenjacht. Beangstigend wat 4 jaar propaganda kan veroorzaken.
En dan zou men zeggen dat het trump was die een probleem was voor de democratie. |
Binnenkort proscripitielijsten ophangen aan het Capitool?
AOC is een even grote vijand voor de democratie als Trump. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het systeem zit niet goed in mekaar daar in de VS. Geen bevolkingsregister, geen sluitend systeem om kiesfraude te verhinderen, een lekke gegevensverwerking en de onmogelijkheid om bij mogelijke fraude een definitieve herstemming te organiseren. |
Citaat:
Dit geldt ook voor het bedrijfsleven: een familielied van me is zwaar in m'n achting gezakt omdat ze door haar werkgever (een Amerikaans bedrijf..) verplicht werd/wordt om om de zoveel tijd iemand te ontslaan. Ze voelt zich er niet goed bij, maar toch doet ze het. Tja, voor mij is ze medeplichtig, als je je niet kan vinden in de werkwijzen van je werkgever moet je de moed hebben om er weg te gaan. Onrechtvaardige systemen kunnen maar bestaan, doordat er voldoende mensen hun medewerking aan verlenen, of ze dat dan tegen hun geweten doen, doet er niet toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarom deze bestorming in het voordeel van Trump kan uitvallen op termijn: Nu met Biden aan het roer verwacht ik WO3. Ik weet alleen niet hoe, waar, en wanneer. Er is sinds 2008 a 2012 een hyperrijke Tech elite ontstaan die nu voor God en Paus spelen. Omdat Trump te lomp en onbekwaam was kon Amerika geen oorlogen opstarten. Nu met Biden verwacht dat Woke, de tech miljardairs en het militair complex gaan samenspannen. Kuistochten 2.0, zonder r, wordt de norm om vooral transgender, hypergeoeligheid, humorloos gezwets door te douwen. Ergo, zal door de stortten van de wereldbevolking geramd worden. Overal zullen mini Facebook en twitterburgeroorlogen uitbreken. Maar ook echte oorlogen, als Korea oorlog of Soennieten en joden tegen Sjieten. De oude Amerikaanse keuken van in potjes poep roeren en vuur hieraan hoger zetten zal na 4 jaar pauzestand de norm worden. Misschien was de bestorming van het Capitool niet zo'n slecht idee en wellicht de juist. Let's siege the Capitool again kan wel eens het nieuwe Trump slogan voor 2024 worden. Tenminste als de wereld dan nog bestaat. Met Kamala en een demente opa kan ge alles verwachten natuurlijk. |
Lol @ kuistochten.
|
De democraten zitten alvast met hun "probleem" met een ganse meute errond die gewoonweg jaloers zijn op mensen die het beter hebben en het de rol van de politiek zien te "herverdelen"......
Ik weet niet hoe Joe en Kamala daar mee om kunnen gaan....Want die meute zijn eigenlijk geen bondgenoten.Enkel hun stemmers waren nuttig. Den Donald heeft tenminste de oude scorpioenen-nest rondom Hilary uitgeschakeld enkele jaren geleden,maar AOC & Co is een ander probleem,en niet lang meer te negeren... |
Citaat:
Als mensen Parler gebruikten om misdaden te plannen en die misdaden gebeuren effectief, is dat dan fake of niet fake? |
Citaat:
Of is dat nu ook de bedoeling ? |
Citaat:
Als het systeem niet perfect is, het was correct genoeg in ieder geval. Trump had er allezins geen klagen over toen hij won in 2016. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Deze betogers zagen er in alle geval rustiger uit dan deze, die de hoorzittingen van Kavanaugh kwamen verstoren of de honderden BLM-ers, die uiteindelijk door Pelosi ontvangen werden. Pence heeft zich aan de grondwet gehouden, hetgeen normaal is. Het kiessysteem in de VS is gewoon kaduuk. En alle verbeteringen zijn er door de Democraten de laatste 40 jaar afgewezen. In 2016 zijn het de Democraten, die gedurende 3 jaar Trump niet erkend hebben als president. De verkiezingen zouden door Rusland beïnvloed geweest zijn. En nadien werd een afzettingsprocedure gestart op basis van een telefoongesprek door Trump met de president van Oekraïne. 4 jaar aan een stuk hebben de Democraten hun verlies niet kunnen toegeven. Er is een beduidend verschil tussen 4 jaar en 2 maanden. |
Citaat:
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het verschil is dat de Democraten het capitool niet afgebroken hebben en het democratisch proces niet hebben willen ondermijnen. Enkel legale weg werd gevolgd. |
huffpost
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be