![]() |
Parket opent onderzoek naar perslekken in de zaak-Kucam
Citaat:
Wil Francken de mensen straffen die zijn falen in het openbaar brachten? Wat doet hij dan zelf beter dan de oude Belgische politici? |
Citaat:
|
De twitterboy die naar eigen zeggen door de geldsmokkelaffaire ontslag zou genomen hebben is tegen transparantie.
Blijkbaar mag men enkel zijn relaas kennen via tweets en georchestreerde mediavertoningen. Wat hij en de zijnen verklaard hebben bij een gerechtelijk verhoor mag niet publiek geweten zijn. Wie betaalt de advocaten van Theo Francken en de zijnen in hun gerechtelijke klacht tegen de openbaarheid van het onderzoek ? |
Francken is voor censuur?
|
Vintage NVA, Calimero: anderen willen ons pijn doen door dit te lekken....
|
Citaat:
Hoe ik het ooit 5,5 jaar bij die partij uitgehouden heb weet ik dus nog altijd niet. |
Debatfiches hebben vertraging.
|
Citaat:
|
-
|
Citaat:
|
Wat is er aan de hand ?
Blijkbaar voldoet de betreffende draad in het themaforum IMMIGRATIE en INTEGRATIE als bezigheidstherapie niet meer! https://forum.politics.be/showthread.php?t=256300 Voor telkens dezelfde deelnemers is 1 zeurdraad niet genoeg voor dit thema. Voor wanneer de volgende? |
Citaat:
Duidelijk. |
Citaat:
Deze draad gaat over een zaak opgestart door Francken. |
Citaat:
Ja... hoe lomp kan men zijn ? |
Citaat:
Ik meende de naam Kucam niet minder 4x in de openingspost van deze draad gelezen te hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat hier over een Vlaamse politieker die een klacht indient bij het Antwerpse parket over Vlaamse ambtenaren die informatie hebben doorgegeven aan een Vlaamse krant. Kan het nog méér binnenland zijn? |
Citaat:
|
Citaat:
Hebt ge trouwens voor de rest ook commentaar over het onderwerp van deze topic? |
Als er N-VA ers betrokken zijn moeten processen in het openbaar gevoerd worden blijkbaar.
Als Francken zijn rechten zijn geschonden dan heeft hij het recht om dat aan te klagen. Dat geldt trouwens voor iedereen van eender welk pluimage. Voor de rest blijf ik bij de stelling dat als Francken strafbare feiten heeft gepleegd, dan moet hij daar voor vervolgd worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooralsnog heeft Francken rechten, en er bestaat zoiets als onderzoeksgeheim. Processen moeten door het gerecht gevoerd worden en niet op straat. |
Citaat:
|
Citaat:
Als Theo Francken en de zijnen verhoren in het kader van een gerechtelijk onderzoek naar activiteiten tijdens zijn politiek mandaat laten lekken, waarom zou dat dan niet in de gazet mogen komen ? |
Citaat:
Het gaat niet over migratie. Louter over Francken en hoe politiek verbrand die man eigenlijk wel is. Sommigen lezen dat niet graag op de meest bezochte pagina's van dit forum. Doch de persoonlijke voorkeuren van individuën zouden geen rol mogen spelen in de onderwerpen of de plaats waar de onderwerpen behandeld worden. Dus de discussie over de lage, laffe natrap van Francken hoort weldegelijk hier ! |
Citaat:
Beter nog, het is de taak van de pers om geknoei, geknungel en totale onkunde aan het licht te brengen en daar te houden zodat de burger een goed objectief zicht krijgt op de prestaties (of wan-prestaties) van hun politici. En mocht dit over sossen gaan, u beste politiek meerdere, u zou smullen en genieten. Nu een van uw politieke afgoden blijkt een totale ramp van zijn beleid en zijn aanwezigheid op een kabinet te hebben gemaakt, nu pleit u voor doofpotten ver van het daglicht. |
Citaat:
|
Citaat:
Met voorkennis van een huiszoeking bij een NVA’er de NVA contactpersoon van de huiszoeking op de hoogte brengen en als zijn telefoon dan uitkomt dan de boodschapper aanvallen. Hij heeft machtige beschermheren. Iemand anders zou in het beklaagdenbankje zitten. |
Nou, een zeer actieve moderatie de laatste dagen. :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nergens wil ik de pers aan banden leggen, maar het onderzoeksgeheim dient gevrijwaard te worden. Dat is ook nodig om een eerlijk proces te krijgen indien het gerecht beslist om te vervolgen. Wat ook moet gebeuren als er strafbare feiten zouden zijn. Dat zijn nu eenmaal rechten waar we allemaal van genieten, dus ook Francken. Als er zaken gelekt worden via Vlaamse ambtenaren dan risceren die hun job te verliezen. Ik mag ook niet zomaar zaken over mijn werkgever publiceren op mijn facebook. Dat is nu eenmaal zo. Ik heb trouwens geen politieke afgoden en ik beschik over geen enkele partijkaart. |
Citaat:
|
En maar trollen en maar trollen en maar trollen... het moet zijn dat er echt niets meer goeds gebeurt in dit land waar die trollen wel nog mee kunnen uitkomen...
Dus buiten blaffen en bijten naar zij die nog iets doen blijft hen niets over... Zielige mensen, echte zielige mensen... |
Citaat:
Dat moet doodgezwegen worden? Fraai! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zijn die politieagenten trollen? |
Citaat:
Alleen tienduizend keer meer vermakelijk. De rechtsen irationeel zien draaien en keren, maar vooral zien ten onder gaan in de realiteit (32.5 naar nog geen 20%) is echt wel politieke humor van de bovenste plank. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be