Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Wanneer gaan ze die illegalen oppakken en buiten zetten ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257574)

Vlad 10 februari 2021 08:28

Wanneer gaan ze die illegalen oppakken en buiten zetten ?

Een hoop zoontjesoverschot dat legaal was in Afrika maar illegaal naar Europa is gekomen bezet al een tijdje een kerk. Nu bezetten ze ook de ULB. Daar zijn ze natuurlijk niet zelf opgekomen. Ze worden geleid door anarchisten die willen dat het vieze vuile witte kapitalistische min of meer vrije westen onder de voet wordt gelopen zodat men hier terug als jager verzamelaars kan beginnen leven.

Oppakken en gedwongen uitzetten ipv het vrijgeleidepapiertje 'gelieve het land te verlaten' waardoor ze overal mee wegkomen.

Skobelev 10 februari 2021 08:35

Nooit

N-VA 10 februari 2021 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9600976)
Nooit

Dat klopt, veel van die landen weigeren om hun landgenoten terug te nemen waardoor het quasi onmogelijk wordt om illegalen effectief terug te sturen. Ook het Vlaams Belang zou daar niets aan kunnen veranderen indien ze aan de macht zouden komen. De oplossing ligt eerder bij het tegenhouden van deze gelukzoekers voor ze de EU bereiken door middel van bijvoorbeeld push backs of ontradingscampagnes in hun land van herkomst.

Vergeet ook niet dat deze zogenaamde dobbernegers gewenst zijn door een gestoorde linkse elite die ze zelfs helpt om onze contreien te bereiken. Die gaan echt nergens meer naartoe en krijgen op termijn de Belgische nationaliteit.

Skobelev 10 februari 2021 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 9601025)
Dat klopt, veel van die landen weigeren om hun landgenoten terug te nemen waardoor het quasi onmogelijk wordt om illegalen effectief terug te sturen. Ook het Vlaams Belang zou daar niets aan kunnen veranderen indien ze aan de macht zouden komen. De oplossing ligt eerder bij het tegenhouden van deze gelukzoekers voor ze de EU bereiken door middel van bijvoorbeeld push backs of ontradingscampagnes in hun land van herkomst.

Vergeet ook niet dat deze zogenaamde dobbernegers gewenst zijn door een gestoorde linkse elite die ze zelfs helpt om onze contreien te bereiken. Die gaan echt nergens meer naartoe en krijgen op termijn de Belgische nationaliteit.

Dat is wat anders. Desnoods zet je ze op een vliegtuig richting land van herkomst en duw je ze er ginder af. Mogen ze niet binnen? Spijtig, dan blijven ze maar op de tarmac rondhangen en kamperen.

N-VA 10 februari 2021 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9601037)
Dat is wat anders. Desnoods zet je ze op een vliegtuig richting land van herkomst en duw je ze er ginder af. Mogen ze niet binnen? Spijtig, dan blijven ze maar op de tarmac rondhangen en kamperen.

Zoals gezegd zijn ze ook graag geziene gasten van een machtige linkse elite die de facto de macht heeft in de westerse wereld. Anders kan je die landen voldoende onder druk zetten om hun landgenoten wel op te nemen, zoals dreigen met het afnemen van ontwikkelingshulp.

Skobelev 10 februari 2021 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 9601043)
Zoals gezegd zijn ze ook graag geziene gasten van een machtige linkse elite die de facto de macht heeft in de westerse wereld. Anders kan je die landen voldoende onder druk zetten om hun landgenoten wel op te nemen, zoals dreigen met het afnemen van ontwikkelingshulp.

Natuurlijk kan het, maar de wil ontbreekt en stilaan wordt het te laat omnog in te grijpen. Revolutie is dan nog de enige optie om niet ten onder te gaan.

N-VA 10 februari 2021 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9601053)
Natuurlijk kan het, maar de wil ontbreekt en stilaan wordt het te laat omnog in te grijpen. Revolutie is dan nog de enige optie om niet ten onder te gaan.

Voor een revolutie moet de politie aan de kant van het volk staan anders is er geen kans op slagen. Ze worden echter relatief goed betaald en hebben veel te verliezen dus blijven ze voorlopig veilig aan de kant van de elite.

Skobelev 10 februari 2021 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 9601059)
Voor een revolutie moet de politie aan de kant van het volk staan anders is er geen kans op slagen. Ze worden echter relatief goed betaald en hebben veel te verliezen dus blijven ze voorlopig veilig aan de kant van de elite.

Hier zal het niet beginnen, daarvoor zijn de Belgen/Vlamingen veel te grote broekschijters.

N-VA 10 februari 2021 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9601062)
Hier zal het niet beginnen, daarvoor zijn de Belgen/Vlamingen veel te grote broekschijters.

Ergens anders zal het ook niet gebeuren, daarvoor is het westen nog altijd te welvarend. De meeste mensen hebben het nog relatief goed en gaan dus niet riskeren dat kwijt te raken. Tot het te laat is en alles instort als een kaartenhuisje.

Diego Raga 10 februari 2021 13:54

Dikke lol.
Een multi-experimentje toont de snijdende hypocrisie aan van pocowieters, die in al hun enthousiasme menen 'aan de juiste kant van de geschiedenis te staan':

Video! Zweedse deugers gevraagd of ze vluchteling in huis zouden nemen: ‘Oké, dit is Ali…’

https://www.dagelijksestandaard.nl/2...ke-dit-is-ali/

Dat zou in elk land eens mogen getest worden. :lol:

cookie monster 10 februari 2021 18:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9601253)

IK bepaal wie in mijn kot komt wonen ,
en dat zijn .... Ik & mijn huisdieren !! Het is mijn eigen kot !!
In noodgeval & enige uitzondering:
Mijn zussen & hun wederhelft en kids , mocht hun huis afgebrand zijn ,
of bij zware verbouwingen !! Mijn ouders (RIP) leven niet meer !! :cry:

cookie monster 10 februari 2021 19:00

Citaat:

Hoeveel van zij dit "aanprijzen" of aanprijzen zouden dit zelf doen ??

vanderzapig 10 februari 2021 19:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door N-VA (Bericht 9601025)
Dat klopt, veel van die landen weigeren om hun landgenoten terug te nemen waardoor het quasi onmogelijk wordt om illegalen effectief terug te sturen. Ook het Vlaams Belang zou daar niets aan kunnen veranderen indien ze aan de macht zouden komen.

We kunnen - samen met andere Europese landen - een militaire operatie op poten zetten die bezuiden de Sahara een enclave gaat innemen. Groot genoeg voor een luchtmachtbasis en wat NGO tenten. Het gastland kan afgekocht worden, en ook meewerken.

Dan een luchtbrug starten die honderdduizenden Afrikaanse illegalen vanuit Europa naar daar overvliegt. Eenmaal geland vinden ze van daaruit zelf wel de weg naar huis. Als ze zonder onze hulp Europa konden bereiken dan kunnen ze zonder onze hulp ook een fractie van dat traject in omgekeerde richting afleggen.

Universalia 10 februari 2021 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 9601037)

Lijkt een beetje op de filmprent Con-Air.

Zou wel een goed plan kunnen zijn maar zal men dat uit bepaalde hoeken niet snel veroordelen dat soort van acties, de deportatie?

Deportatie zal een negatieve nasmaak krijgen en vrij snel geassocieerd worden met bepaalde dictatoriale regimes uit het verleden waarbij de leden bepaalde armbewegingen als 'groet' maakten tijdens het luid scanderen van Ausländer Raus????

Citaat:

Vrijwel alle landen kennen in het rechtssysteem voorzieningen om buitenlanders, ook die welke al langere tijd in het land woonachtig zijn, te deporteren wanneer deze bepaalde overtredingen begaan (doorgaans overtredingen van de immigratiewetten, met een politiek karakter of verstoringen van de openbare orde).
Het zal dus vrij snel tegenstand krijgen denk ik. :|

Men had dat anders moeten aanpakken en ze nooit mogen toelaten misschien laat staan ze nog te gaan bepamperen ook. :roll:

Op de on-topic vraag lijkt mij NOOIT ook het beste antwoord.

Diego Raga 10 februari 2021 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 9601861)
Lijkt een beetje op de filmprent Con-Air.

Zou wel een goed plan kunnen zijn maar zal men dat uit bepaalde hoeken niet snel veroordelen dat soort van acties, de deportatie?

Geen probleem, die mogen hun beschermelingen mee gezelschap houden.

Diego Raga 10 februari 2021 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 9601519)
Hoeveel van zij dit "aanprijzen" of aanprijzen zouden dit zelf doen ??

Dat was dus de opzet van die video, eh. :-D
Wat pocopolitici betreft, ik durf er m'n kleine teen om verwedden, dat geen enkele van die dikbetaalde nestkakkers een illegaal in huis zou nemen.
Veel blabla, niks boemboem.

daiwa 11 februari 2021 00:21

Citaat:

Dikke lol.
Een multi-experimentje toont de snijdende hypocrisie aan van pocowieters, die in al hun enthousiasme menen 'aan de juiste kant van de geschiedenis te staan':

Video! Zweedse deugers gevraagd of ze vluchteling in huis zouden nemen: ‘Oké, dit is Ali…’

Inderdaad !! :lol::lol:

Te beginnen met dat te vragen aan Somers, dan kan hij zijn stokpaardje van de inclusieve multiculturele samenleving in de praktijk omzetten/toepassen.

reservespeler 11 februari 2021 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9600973)
Een hoop zoontjesoverschot dat legaal was in Afrika maar illegaal naar Europa is gekomen bezet al een tijdje een kerk. Nu bezetten ze ook de ULB. Daar zijn ze natuurlijk niet zelf opgekomen. Ze worden geleid door anarchisten die willen dat het vieze vuile witte kapitalistische min of meer vrije westen onder de voet wordt gelopen zodat men hier terug als jager verzamelaars kan beginnen leven.

Oppakken en gedwongen uitzetten ipv het vrijgeleidepapiertje 'gelieve het land te verlaten' waardoor ze overal mee wegkomen.

Hebben we die C130 vliegtuigen nog?

Zipper 11 februari 2021 10:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9601939)

zijn vervangen door de splinternieuwe A400M toestellen

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/01...e-transportvl/

Universalia 11 februari 2021 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 9601939)

Wel ik haalde dat ook al wel eens aan, die oude C-130's nieuw leven inblazen en een kooi in installeren en zo bepaalde personen met te deporteren?

En van de luchtmachtbasis Koksijde, waar de C-130's hun thuishaven was geloof ik, terug een volwaardige basis te maken en géén asielcentrum misschien?

Persoonlijk heb ik de Hercules C-130 altijd een prachtig vrachtvliegtuig gevonden.

Stijgt zelfs volgeladen snel op.

;-)

p.s.

Vaarwel C-130, welkom A400M

DewareJakob 11 februari 2021 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9602040)
zijn vervangen door de splinternieuwe A400M toestellen

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/01...e-transportvl/

Sommige A380 worden (al) buiten gebruik gezet, daar is veel plaats op, en alle luxe. :lol::lol::lol::lol:

Vlad 11 februari 2021 17:41

Citaat:

Dikke lol.

Dat ze daar bij de ideale wereld nog niet zin opgekomen. :lol:

cookie monster 13 februari 2021 22:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9601869)
Dat was dus de opzet van die video, eh. :-D

Inderdaad !!

Stel dat ik pak 2 of 3 dagen wegga ,
enkel mijn bloedeigen familie hebben de sleutel van mijn woonst !!

Diego Raga 13 februari 2021 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 9604402)
Inderdaad !!

Stel dat ik pak 2 of 3 dagen wegga ,
enkel mijn bloedeigen familie hebben de sleutel van mijn woonst !!

Wees dan gelukkig dat wanneer je dan terug thuis komt, je niet de toegang zal geweigerd worden door een stelletje krakers of illegalen, want die kunnen je dat verhinderen en je hebt geen wettelijke poot om op te staan.
Mocht je dan besluiten om met een baseball-bat een en ander op te kuisen, ga jij nog de bak ingaan.
That's the law, my friend. ;-)

Diego Raga 13 februari 2021 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9602557)
Dat ze daar bij de ideale wereld nog niet zin opgekomen. :lol:

Niet poco, dus die gaan dat niet proberen, want dan gaan die sofort hun tv-contract verliezen.

cookie monster 13 februari 2021 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9604417)
That's the law, my friend. ;-)

Klopt !!

Gelukkig heb ik ook de sleutel van hun kot !! :-D
Maar hen kan ik wel vertrouwen , en da's een fijn gevoel !! :-)

https://www.zimmo.be/blog/2017/12/20...is-is-gekraakt
Een paar jaar terug in Gent , huis gekraakt , eigenares had medelijden !!
Uiteindelijk had ze wel haar huis terug !! Dit was zelfs op TV !!

In de UK:
De eigenares was voor 1 dag weg en het werd al gekraakt ,
ze o.a. alle goten zinkafgebroken & weggehaald !!
Ik herinner mij dit artikel maar ik vind het helaas niet terug !!
Of dit:
https://www.dailymail.co.uk/news/art...lean-bill.html
https://www.bbc.com/news/uk-england-london-49607777

Diego Raga 13 februari 2021 23:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster (Bericht 9604434)
Klopt !!

Gelukkig heb ik ook de sleutel van hun kot !! :-D
Maar hen kan ik wel vertrouwen , en da's een fijn gevoel !! :-)

Fijn dat je je familie kan vertrouwen, maar die gaan daar ook niet 24/24 hr aanwezig zijn, eh.
Een kwartiertje naar de winkel gaan om de hoek, is al genoeg om je appartement te kraken.

Citaat:

https://www.zimmo.be/blog/2017/12/20...is-is-gekraakt
Een paar jaar terug in Gent , huis gekraakt , eigenares had medelijden !!
Uiteindelijk had ze wel haar huis terug !! Dit was zelfs op TV !!

In de UK:
De eigenares was voor 1 dag weg en het werd al gekraakt ,
ze o.a. alle goten zinkafgebroken & weggehaald !!
Ik herinner mij dit artikel maar ik vind het helaas niet terug !!
Of dit:
https://www.dailymail.co.uk/news/art...lean-bill.html
https://www.bbc.com/news/uk-england-london-49607777
Ja, leeghangers, illegalen en binnengewaaide criminelen eerst en eigen volk laatst is het pococredo, eh.

cookie monster 13 februari 2021 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga (Bericht 9604442)
Fijn dat je je familie kan vertrouwen,

:-)

Citaat:

maar die gaan daar ook niet 24/24 hr aanwezig zijn, eh.

Een kwartiertje naar de winkel gaan om de hoek, is al genoeg om je appartement te kraken.

Ze kunnen rap zijn !!

Citaat:

Ja, leeghangers, illegalen en binnengewaaide criminelen eerst en eigen volk laatst is het pococredo, eh.

Zulke moeten niet beloond worden , maar zwaar gestraft worden
wanneer ze criminele feiten plegen en betrapt of nadien gepakt worden !!
Maar ja , de knuffelpoliZiek , het slachtoffer kan den hoogste boom in ,
want als men de daders hebben , dan is't probleem toch opgelost !!(??)
Hoe zouden zulke reageren , mochten zij zelf slachtoffer worden van zulke krakers ??

Universalia 18 februari 2021 08:45

Citaat:

Fijn dat je je familie kan vertrouwen, maar die gaan daar ook niet 24/24 hr aanwezig zijn, eh.

En dan heb je deze groep nog, de genaamden: SANS-PAPIERS

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be