![]() |
Te koop
Belgische dweil:
60 x 70cm € 2,49 Voor 17:00 besteld, vrijdag in huis |
Een heel nuttig voorwerp. Je kan er heel wat vuiligheid mee opkuisen.
|
Citaat:
|
Geef mij maar een dweil van Vileda. Die is handiger, lichter en sterker. Een Vileda dweil gaat ook langer dan drie jaar mee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In Franstalig België zijn er mensen waarvan generaties werklozen zijn. Zelfs de grootouders nooit gewerkt hebben. Ze kennen het niet dus ze hebben enorm veel schrik. Daarom stemmen ze op hun broodheren, de PS.
|
Een opnemer noemen wij dat :-)
|
Citaat:
Ideaal voor de tranen van frustratie te deppen nadat men de eigen deelname aan de federale formatie heeft verkloot. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo'n smerige link maken met "frustratie" kan dus enkel van u komen. Proficiat, je verdient echt wel een schouderklopje.:roll: En uwe akoliet ook trouwens : Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onwaarschijnlijk en degoutante politieke recuperatie gebaseerd op zuivere haat. |
Als Bert bleit dan is dat plezant. Als Bart bleit dan is dat heilig.
Er zijn er hier schijnheilig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
105 DVDs voor 125 euro
|
Heeft er eigenlijk al een magazine een uitklapposter gepublceerd met de foto van BDW in zijn onderbroek ?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() :cheer: bareback mountain :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie: Opnemer |
Citaat:
Een opnemer is in een groot deel van Limburg een dweil. De Croo gebruikte het "beschaafd" Nederlands woord waarmee hij zichzelf kapittelde. Mij maakt het niet uit of een dweil een dweil, een opneimvod of een opnemer wordt genoemd. Sinds Nigel Farage het charisma van Herman Van Rompuy in het Europese Parlement vergeleek met dat van een natte dweil weet het kleinste kind wat een dweil is. Zelfs premier De Croo weet het ondertussen, uit ervaring. |
DVDspeler van het merk DKdigital voor 5 euro met 3 dvds
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze wringen wel moeilijk uit in bepaalde gevallen die ![]() |
Citaat:
Maar jij had liever een ander kleurke gehad denk ik. ;) |
up
|
105 dvds voor 125 euro
|
Citaat:
Zoniet heb ik een DVD terugspoeler te koop. Voor 105 schijfjes gaat je dat veel tijd besparen. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 115066 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be