Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Doe eens een gemiddelde HLN lezer na (https://forum.politics.be/showthread.php?t=257952)

IJsboer 3 maart 2021 02:12

Doe eens een gemiddelde HLN lezer na

Gisteren stondt er op mijn face book dat de viroloogen ons vanalles weis maken omdat ze premies kreigen van de overhijt als ze extra korona dooden tellen het was gedeelt op facebook door mijn beste kameraat dus het moet gewoon kloppen er is geen andere mogeleikhijt ik heb het verder gedeelt maar het werd helaas verwijdert door de censuur politie van facebook ik moet dus dringend stemmen op een polietieker die dit aankaardt en betaalde gesponsorde berichten op facebook deelt waarin hij zegt dat facebook censuur doet en dat ligt aan de marokkanen in borgerhaud ik ga mij registreeren op Telegram zodat ik dries kan volgen.

Travis Bickle 3 maart 2021 02:28

Ik kijk graag naar Château Meiland.

Eduard Khil 3 maart 2021 06:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis Bickle (Bericht 9617588)
Ik kijk graag naar Château Meiland.

:rofl:

De Rode Willem 3 maart 2021 06:46

Doe eens een gemiddelde HLN lezer na...Dan zal het niveau van velens sterk moeten stijgen om tot daar in de buurt te komen.

TheFourHorsemen 3 maart 2021 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9617626)
Doe eens een gemiddelde HLN lezer na...Dan zal het niveau van velens sterk moeten stijgen om tot daar in de buurt te komen.

Het idee was er wel, maar helaas een beetje slecht uitgevoerd niet?

Vrijheideerst 3 maart 2021 09:26

Covid trefd onz Vlamingen hart. Polies kan niet streng genoeg zijn.
Snelregt voor die krapuleuze jongeren. Marokkanen brachten virus binen. Daar lees je niks over.

Pandareus 3 maart 2021 09:31

"en wat dan met die islamieten" ????????????????????????

Vrijheideerst 3 maart 2021 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9617690)

TV-verslaafde 3 maart 2021 09:45

Precies zoals in het dorp vroeger. Pastoor, onderwijzer, dokter en notaris om info in te winnen.

Titels, status.

Het virus kwam van een Chinese vrijwilliger. Texas is opengegooid. De lone star state. Goed merk, de Texas Burger... Hehe.

Xenophon 3 maart 2021 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 9617688)
Covid trefd onz Vlamingen hart. Polies kan niet streng genoeg zijn.
Snelregt voor die krapuleuze jongeren. Marokkanen brachten virus binen. Daar lees je niks over.

Een Waal die HLN leest?

wagner.666 3 maart 2021 11:10

Ik schrijf ook niet foutloos maar wat dat ventje ervan maakt :rofl::rofl::rofl:
Anckaert zou dat familie zijn van ... ...
Citaat:

Respect verdien je en hierin is duidelijk te zien dat hij deze niet krijgt binnen deze F1. Meermaals werd vemaakt dat hij WK ziu worden en durf te wedden dat het ook in kleine lettertjes staat in zijn contract! Ieder jaar opnieuw hebben zijn oloeggenoten pech of wat dan ook zodat hij dan de achterstand kan inhalen en ruim uitbouwen. Vir mij zal hij zeker nooit de grootste zijn, integendeel zelfs. Wat men ook beweerd. De beste wagenheft alzeker en iedere F1 piloot wordt WK in deze wagen.
https://www.hln.be/formule-1/schumac...tuur~a451a5d6/

Weyland 3 maart 2021 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9617626)

Van velens. Een bepaald pajottendialect, vermoed ik.

dalibor 3 maart 2021 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9617690)

Jaja. Islam is vrede zeggen ze altijd.

Vrijheideerst 3 maart 2021 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9617810)
Jaja. Islam is vrede zeggen ze altijd.

Allemaal buitenn. Alleen maar last mee. Ik stem volgende keer op Vloms Belang!!!

vlijmscherp 3 maart 2021 12:04

"Covid? allemoal een complot van die rijke stinkerds ja. ik zen al naar de kliniek geweest en daar zen helemoal geen zieken!"

IJsboer 3 maart 2021 12:33

https://www.hln.be/binnenland/virolo...-mei~aae0212d/

Citaat:

Sorry hoor maar nu moet er toch iets van mij lever er wordt altijd maar over de 80 plusser en 70 plusser gesproken maar wat dan met al die jonger zijn die al een heel jaar aan de regels hebben gehouden die rijkgalsend uitkijken naar versoepeling,maar waar het altijd per maand opschuift eerste feb,dan maart nu al april of mei waar ik ook al niet meer in geloof ,ik vindt dat we eens naar de andere leeftijden mag beginnen kijken wij hebben ook recht op
Citaat:

Sorry hoor, maar nu moet er toch iets van mijn lever hart. Er wordt altijd maar over de 80-plussers en 70-plussers gesproken, maar wat dan met al zij die jonger zijn die en zichal een heel jaar aan de regels hebben gehouden die en rijkgalsend rijkhalzend uitkijken naar versoepelingen, maar waarvoor het dit altijd per maand opschuift: eerste februari, dan maart en nu al april of mei- waar ik ook al niet meer in geloof; ik vindt vind dat we eens naar de andere leeftijden mag mogen beginnen kijken. Wij hebben hier ook recht op
Rijkgalsend :lol:
Er moet iets van haar lever, want er ligt haar iets op het hart. :lol:

Libro 3 maart 2021 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9617732)
Een Waal die HLN leest?

7sur7.be (hoewel dat toch iets meer niveau heeft).

Libro 3 maart 2021 12:46

Ik beken: ik heb een abonnement op HLN - 't was gratis :mrgreen:

Weyland 3 maart 2021 12:48

"In mijn lijf komt geen AZ of Pfizer-vaccin, enkel J&J."

"Vroeger in het leger konden ze veel rapper prikskes zetten."

Elio di Supo 3 maart 2021 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde (Bericht 9617700)
Precies zoals in het dorp vroeger. Pastoor, onderwijzer, dokter en notaris om info in te winnen.

Titels, status.

Het virus kwam van een Chinese vrijwilliger. Texas is opengegooid. De lone star state. Goed merk, de Texas Burger... Hehe.

U begon nochtans goed.

Elio di Supo 3 maart 2021 12:53

Ik ben toch lekker slimmer dan de rest :)

Oops, dat was De Morgen. Sorry. :oops:

Libro 3 maart 2021 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9617872)

IJsboer 3 maart 2021 12:58

"Vaccin?! Zot!! Liever een jaar in lockdown dan een halve dag mottig" - Een HLN Lezer.

wagner.666 3 maart 2021 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9617861)
Ik beken: ik heb een abonnement op HLN - 't was gratis :mrgreen:

Ploximus Seker, heir oek :lol:

IJsboer 3 maart 2021 13:15

ik wil dat elke "expert" en "viroloog" opgesloten word erica vliegen is een trut mark van ranst een ijkel en kommuniest en tseven van gugd is een sissie!

IJsboer 3 maart 2021 13:18

je gaadt doodt als je een vacsein kreigt of je word er ziek van wat dus hetzelfde is als coroona kreigen dus je kan beter korona laten versoepelingen doen nu aub

Skobelev 3 maart 2021 13:59

De chocomoes zal ni van 't pakske zijn!

Vrijheideerst 3 maart 2021 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 9617872)

Hela Joel :magniet:

Elio di Supo 3 maart 2021 15:33

Mijn lief heeft goesting om te vrijen maar ik wil liever toch eerst mijn sokskes strijken.

Oeps, dat was De Standaard ...

Eyjafjallajökull 3 maart 2021 15:39

"Iedereen weer klappen voor de zorg vanavond om 20u, hé"

koe de poing 3 maart 2021 16:06

Allemaal dezelfden

En dat van ons belastinggeld

Ze denken dat de gewone burger dom is zeker

Wacht maar tot de verkiezingen

#randomHLNcommentbot

IJsboer 3 maart 2021 19:20

"ik heb het ermee gehadt ik stem enkel nog op nva die willen tenminste iets veranderen het is allemaal de schuldt van de sossen die komen hun beloftes niet na" - een HLN lezer uit 2014

"ik heb het ermee gehadt ik stem enkel nog op vlaams belang die willen tenminste iets veranderen het is allemaal de schuldt van de nva die komen hun beloftes niet na" - een HLN lezer uit 2021

Vlad 3 maart 2021 19:31

De gemiddelde HLN lezer heeft het verschil niet door tussen het niveau van de gemiddelde HLN lezer en wat de HLN filter aan reacties doorlaat.

IJsboer 3 maart 2021 21:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 9618327)
De gemiddelde HLN lezer heeft het verschil niet door tussen het niveau van de gemiddelde HLN lezer en wat de HLN filter aan reacties doorlaat.

Da's waarschijnlijk zo'n eduard die alleen die grappige reacties vol fouten doorlaat om iedereen te kunnen trollen.

IJsboer 15 maart 2021 18:17

Virulogen :lol:

Libro 15 maart 2021 18:22

Jef Elbers kan het nogal zeggen hé.

Vrijheideerst 15 maart 2021 18:24

Moslims!!!!!

Libro 15 maart 2021 18:25

Schat, staat de Cara koud?

Vrijheideerst 15 maart 2021 18:39

Ik stem Vlaams Belang, daar de andere partijen zakkenvullers zijn en die partij totaal niet zo zal zijn als ze aan de macht komt! Vreemde virussen buiten!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be