![]() |
Steeds meer "wildkakkers" in het bos
Heel wat boswachters merken dat er in de bossen meer wildplassers en -kakkers aan het werk zijn. Door de coronacrisis wandelen we meer en in een bos zonder openbare toiletten kan de nood soms hoog zijn. "Er ligt overal wc-papier", zegt boswachter Koen Maréchal.
![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/03...n-geen-toilet/ |
Oaje moe kakkn moeje kakkn.
|
Je kan je te kakken zetten maar je kan ook iemand (anderen) te kakken zetten dacht ik. 8O
|
Citaat:
Daar staat tegenover dat je ook (elders) niet snel ergens een café of een andere gelegenheid kan binnenlopen om te gaan plassen. |
Citaat:
Door de GAM (= Grote Achterbakse Misleiding) liggen er ook overal van die belachelijke, schadelijke hoofdoekjes op de grond. Het nepnieuwswezen zwijgt in talen over dit ziekelijk geval van zwerfvuil. Die gebruikte stronthoofddoekjes hebben zich in één jaar tijd kunnen ontpoppen als vaste waarde inzake zwerfvuil (naast peuken, drankblikjes, kauwgom, snoepverpakkingen,...). Goede Vlamingen verzetten zich tegen alle werfvuilgevallen. De hoofddoekverplichting dient onmiddellijke naar de prullenmand verwezen te worden. De voorstanders hiervan dienen berecht te worden voor misdaden tegen de menselijkheid. Moge Luiks Vlaams worden Met rookvrije groeten |
Eigenlijk heeft dit amper iets met Corona te maken.
Dat is al altijd en oud zeer geweest en een ongemak voor vooral de vrouwen onder ons. Ik ken persoonlijk geen enkel bos waar er achter elke boom een toilet staat. :lol: |
Citaat:
Oplossing zou zijn: strontzakjes meedoen, zoals die voor een hond. Dan kan je die achteraf fier laten zien aan de boswachter. :lol: Wat een shit-draad... |
Citaat:
|
Citaat:
In de kalmthoutse hei niet zonder schopje om je kakje te begraven |
Citaat:
|
Den amateur! Hij had beter achterwaarts op die bankleuning gaan zitten om te kakken. Hoe ongemakkelijk is dit als ge een paar minuten moet drukken?
|
Citaat:
|
Makakken
|
Citaat:
Uit mijn periode bij de KSA,en later de Belgische Landmacht herinner ik mij wel degelijk de vrij algemene beschikbaarheid van DHZ-toiletfuncties tussen bomen en struiken hoor..... Niettemin diende wel eerst een korte maar grondige "verkenning" uitgevoerd worden...illustratief verwijs ik naar de onvergetelijke TV-scene toen "sergeant Waterslagers" eens wilde voldoen aan de roep van de natuur tijdens "militaire maneuvres"..... :oops: |
Citaat:
|
Wild shitters
|
Citaat:
|
In welk bos, Rik?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle dieren kakken in de natuur.
Daar is niks mis mee. En de boswachter in het artikel zei het zelf: dat toiletpapier breekt gauw genoeg af. Om te lachen: putje graven. Precies of de wilde dieren dat niet meer kunnen ruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meestal wel met een zeiltje der rond. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En te zeggen dat corona zich ook fecaal verspreidt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Scheisse Im Wald !
|
Streepje passende muziek: https://www.youtube.com/watch?v=yiS1X9GtfCI
|
Citaat:
Jamaar,neemaar,dat was de "vaste opstelling" bij het kamp.Waar al eens een "groot ongeluk" mee gebeurde..... :vamp: Op 2-daagse moest een mens zijn plan trekken hoor... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb wel wat kennissen in die kringen. Vroeger wat meer dan nu. Het is niet meer wat het was. |
Citaat:
|
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be