![]() |
Jozef Lamberts keihard voor Somers, hij walgt van hem.
Hoog tijd dat iemand met aanzien die omhoog gevallen blaas en luis in de pels van de Vlaamse regering eens op zijn plek zet !
Citaat:
|
Een hoop van mijn familie heeft middeleeuws Vlaams bloed ,
ook een beetje Nederlands , Frans , Duits middeleeuwse roots en ik ben daar trots op !! :-) |
Kerel maakt zich belachelijk.
Een echte vlaams nationalist. |
Citaat:
Als Vlaams-Nationalist is hij indertijd begonnen ja. |
Jozef wie?
|
Citaat:
|
Verstand komt met de jaren ?
(En nu activeer ik JP...) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat een dedicated schelddraad dringend nodig is, dan blijft ‘binnenland’ gespaard van schelddraden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dat zou wel een heel gemakkelijk manier zijn om te gaan schelden op om het even wie. Zo van: ik open een draad met een scheldpartij, maar het ben ikke niet die scheldt zenne. :| |
Somers, die pleit voor een inclusieve samenleving, maar zelf woont in een riante, maar vooral exclusief "witte" villawijk.
|
Citaat:
|
Het heeft een dictee geschreven. Dan zal hij wel gelijk hebben.
|
Citaat:
|
Jullie horen het nu eens van iemand anders dan de gemiddelde V-forummer ...
|
|
Citaat:
Het enige dat die reeds bewezen heeft is dat hij het "leuk vindt" Vlamingen voor de feiten te zetten. De multicul is een feit en de Vlamingen moeten er maar met leren leven. |
De draadstarter mag bij een citaat op zijn minst een link geven.
|
Citaat:
Citaat:
Trouwens wat is de jef zijn mening meer dan een persoonlijke oprisping van onblusbare verzuurdheid ? Gaan pronken dat men in tijden van Word met spellingscorrectie nog aan dicteetjes meedoet...dat getuigd van een heimwee mentaliteit typerend voor vooral zichzelf Vlaming vindende mensen. Ik vrees dat Vlaanderen het niet zal moeten hebben van zulke fossielen om een toekomst op te bouwen. |
Citaat:
Ik dacht dat copy en paste van hetzelfde bericht na 2000 keer verwijderd werd. ![]() |
Amai, daar gaat hij niet goed van zijn. Een verzuurde schoolmeester van vroeger is kwaad.
Is het deze halve gare? https://www.hbvl.be/cnt/dmf20170201_02706734 |
Citaat:
|
Somers was vroeger steeds de slippendrager van Verhofstadt. Vandaar dat je dezelfde reflex nog steeds bij hem terug ziet.
Destijds kwam hier Marion Van San een studie doen over criminaliteit bij allochtonen, wel zij werd persoonlijk aangevallen en met de grond gelijkgemaakt door onder meer Verhofstadt. Het was immers politiek niet correct en not done om daar een studie over te doen en de bevolking mochten haar conclusies vooral niet kennen. De mevrouw in kwestie vroeg zich af wat dat hier allemaal was in dit land en gaf aan haar onderzoek in België niet te kunnen afwerken wegens teveel tegenkanting. Ik heb de zaak hier niet volledig gevolgd, doch ik heb wel gezien dat Somers Van Grieken aanviel naar aanleiding van de moord op een homo, doch waar de heer Somers mooi aan voorbij gaat is dat dergelijk homofoob geweld voornamelijk door jongeren met een islamitische achtergrond, vaak Marokkanen, gepleegd wordt. Kortom een mooi staaltje van de oude krokodillen politiek, waarbij men de zaken niet mocht benoemen en men op de boodschapper schoot die de zaken aanklaagde. |
Citaat:
|
Citaat:
Van waar komt deze copy/paste zonder bronvermelding en zonder link ? |
Citaat:
Een protserig stuk, geschreven door een frustraat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Somers is echt een ongelooflijke etter. |
Citaat:
Zijn belachelijke overdreven politieke correctheid is inderdaad zum kotzen. |
Citaat:
Schitterend ! |
Citaat:
|
de monchichi laat zich de les niet spellen door zo een uitgerangeerd schoolmeesterke
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw haat ten aanzien van Vlamingen heeft er niets mee te maken. |
Een inclusieve samenleving, is dat een samenleving zonder cordon ?
Of wat moet ik me daarbij voorstellen ? |
Citaat:
|
Citaat:
Hij kan het dus weten. Net als Hugo Schiltz het kon weten voor wat betreft ‘De Erfzonde’. Het is nogal evident dat Somers gelijk heeft. Vaneiges. Hij staaft het ook met citaten van homofobe uitspraken van VB-ers. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be