Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Jozef Lamberts keihard voor Somers (https://forum.politics.be/showthread.php?t=258093)

daiwa 12 maart 2021 18:50

Jozef Lamberts keihard voor Somers, hij walgt van hem.

Hoog tijd dat iemand met aanzien die omhoog gevallen blaas en luis in de pels van de Vlaamse regering eens op zijn plek zet !

Citaat:

OpenVLD

Mijnheer Somers, tijdens mijn stageperiode heb ik u als leerling aan het Sint-Romboutscollege in Mechelen enkele lessen Nederlands mogen geven. Jarenlang heb ik deel uitgemaakt van het bestuur van de Oud-leerlingenbond van het Sint-Romboutscollege. Nog steeds ben ik corrector van het jaarboek voor de oud-leerlingen van het Sint-Romboutscollege. Als leraar en voorzitter van de Oud-leerlingenbond was wijlen Aloïs Jans mijn grote voorbeeld. Tot aan zijn overlijden in 2008 heb ik contact met hem gehad. In 2001 heb ik in Den Haag het prestigieuze Groot Dictee der Nederlandse Taal gewonnen. In 2005 en 2006 heb ik voor het Davidsfonds het Groot Nederlands Dictee geschreven. En ik zou hier nog heel wat kunnen aan toevoegen. Welnu, mijnheer Somers, ik walg van u. Uw haat tegenover alle fiere en overtuigde Vlaamsgezinden, met inbegrip van de enige ware politieke Vlaamse partijen (Vlaams Belang en N-VA) grenst aan het ziekelijke. Dit had ik u al langer willen schrijven, maar de manier waarover u gisteren over Tom Van Grieken sprak, doet echt de deur dicht. Nu kon ik echt niet meer zwijgen.
Jozef Lamberts

cookie monster 12 maart 2021 19:03

Een hoop van mijn familie heeft middeleeuws Vlaams bloed ,
ook een beetje Nederlands , Frans , Duits middeleeuwse roots
en ik ben daar trots op !! :-)

Tavek 12 maart 2021 19:33

Kerel maakt zich belachelijk.

Een echte vlaams nationalist.

Xenophon 12 maart 2021 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 9626774)

Somers maakt zich inderdaad belachelijk.

Als Vlaams-Nationalist is hij indertijd begonnen ja.

Dadeemelee 12 maart 2021 19:56

Jozef wie?

daiwa 12 maart 2021 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9626790)

Waar is de tijd naartoe dat hij in het Kuipke stond met de spandoek Vlaanderen onafhankelijk?

Tavek 12 maart 2021 20:00

Verstand komt met de jaren ?

(En nu activeer ik JP...)

daiwa 12 maart 2021 20:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9626809)
Jozef wie?

Waarom reageer jij op een post waarvan je nog niet eens de inhoud gelezen hebt?

Dadeemelee 12 maart 2021 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9626815)
Waarom reageer jij op een post waarvan je nog niet eens de inhoud gelezen hebt?

Een scheldtirade van Jozef Lamberts (wie dat ook moge wezen).

Ik denk dat een dedicated schelddraad dringend nodig is, dan blijft ‘binnenland’ gespaard van schelddraden.

daiwa 12 maart 2021 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9626821)
Een scheldtirade van Jozef Lamberts (wie dat ook moge wezen).

Ik denk dat een dedicated schelddraad dringend nodig is, dan blijft ‘binnenland’ gespaard van schelddraden.

Zoals ik al zei, als je de inhoud had gelezen zou je niet vragen wie dat is.

Citaat:

Als leraar en voorzitter van de Oud-leerlingenbond was wijlen Aloïs Jans mijn grote voorbeeld. Tot aan zijn overlijden in 2008 heb ik contact met hem gehad. In 2001 heb ik in Den Haag het prestigieuze Groot Dictee der Nederlandse Taal gewonnen. In 2005 en 2006 heb ik voor het Davidsfonds het Groot Nederlands Dictee geschreven. En ik zou hier nog heel wat kunnen aan toevoegen.

Dadeemelee 12 maart 2021 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9626828)
Zoals ik al zei, als je de inhoud had gelezen zou je niet vragen wie dat is.

Zou jij het appreciëren moest ik hier een draad openen gebaseerd op een scheldtirade van een of andere ‘voorzitter van iets’ op Tom Van Grieken of een andere VB’er?

Dat zou wel een heel gemakkelijk manier zijn om te gaan schelden op om het even wie.

Zo van: ik open een draad met een scheldpartij, maar het ben ikke niet die scheldt zenne. :|

Zipper 12 maart 2021 20:32

Somers, die pleit voor een inclusieve samenleving, maar zelf woont in een riante, maar vooral exclusief "witte" villawijk.

Xenophon 12 maart 2021 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 9626831)
Zou jij het appreciëren moest ik hier een draad openen gebaseerd op een scheldtirade van een of andere ‘voorzitter van iets’ op Tom Van Grieken of een andere VB’er?

Dat zou wel een heel gemakkelijk manier zijn om te gaan schelden op om het even wie.

Zo van: ik open een draad met een scheldpartij, maar het ben ikke niet die scheldt zenne. :|

Uw protest is, irrelevant, naast de kwestie, te vergoelijkend van toon, en afgewezen.

dalibor 12 maart 2021 20:43

Het heeft een dictee geschreven. Dan zal hij wel gelijk hebben.

daiwa 12 maart 2021 20:44

Citaat:

En per definitie ne slechte.

De schoofzak 12 maart 2021 20:46

Jullie horen het nu eens van iemand anders dan de gemiddelde V-forummer ...

dalibor 12 maart 2021 20:46

Jozef, Jozef, Jozef.

https://www.youtube.com/watch?v=PkN7QFco9WI

lamenielachen 13 maart 2021 07:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 9626741)
Hoog tijd dat iemand met aanzien die omhoog gevallen blaas en luis in de pels van de Vlaamse regering eens op zijn plek zet !

Anderen zwart maken om zelf in de kijker te komen is een gekende tactiek bij loosers.
Het enige dat die reeds bewezen heeft is dat hij het "leuk vindt" Vlamingen voor de feiten te zetten.
De multicul is een feit en de Vlamingen moeten er maar met leren leven.

DucDEnghien 13 maart 2021 08:24

De draadstarter mag bij een citaat op zijn minst een link geven.

De Rode Willem 13 maart 2021 08:38

Citaat:

Citaat:

In 2001 heb ik in Den Haag het prestigieuze Groot Dictee der Nederlandse Taal gewonnen
De Jozef is dus een stuffed dinosaur.
Trouwens wat is de jef zijn mening meer dan een persoonlijke oprisping van onblusbare verzuurdheid ?
Gaan pronken dat men in tijden van Word met spellingscorrectie nog aan dicteetjes meedoet...dat getuigd van een heimwee mentaliteit typerend voor vooral zichzelf Vlaming vindende mensen.
Ik vrees dat Vlaanderen het niet zal moeten hebben van zulke fossielen om een toekomst op te bouwen.

De Rode Willem 13 maart 2021 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 9626843)
Somers, die pleit voor een inclusieve samenleving, maar zelf woont in een riante, maar vooral exclusief "witte" villawijk.

Hoeveel keer gaan we dit nog moeten lezen ?
Ik dacht dat copy en paste van hetzelfde bericht na 2000 keer verwijderd werd.

dalibor 13 maart 2021 09:28

Amai, daar gaat hij niet goed van zijn. Een verzuurde schoolmeester van vroeger is kwaad.

Is het deze halve gare?

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20170201_02706734

De Rode Willem 13 maart 2021 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9627127)
Amai, daar gaat hij niet goed van zijn. Een verzuurde schoolmeester van vroeger is kwaad.

Is het deze halve gare?

:rofl::rofl::rofl:

Blue Sky 13 maart 2021 10:03

Somers was vroeger steeds de slippendrager van Verhofstadt. Vandaar dat je dezelfde reflex nog steeds bij hem terug ziet.

Destijds kwam hier Marion Van San een studie doen over criminaliteit bij allochtonen, wel zij werd persoonlijk aangevallen en met de grond gelijkgemaakt door onder meer Verhofstadt. Het was immers politiek niet correct en not done om daar een studie over te doen en de bevolking mochten haar conclusies vooral niet kennen. De mevrouw in kwestie vroeg zich af wat dat hier allemaal was in dit land en gaf aan haar onderzoek in België niet te kunnen afwerken wegens teveel tegenkanting.

Ik heb de zaak hier niet volledig gevolgd, doch ik heb wel gezien dat Somers Van Grieken aanviel naar aanleiding van de moord op een homo, doch waar de heer Somers mooi aan voorbij gaat is dat dergelijk homofoob geweld voornamelijk door jongeren met een islamitische achtergrond, vaak Marokkanen, gepleegd wordt.

Kortom een mooi staaltje van de oude krokodillen politiek, waarbij men de zaken niet mocht benoemen en men op de boodschapper schoot die de zaken aanklaagde.

Zipper 13 maart 2021 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 9627151)
Somers was vroeger steeds de slippendrager van Verhofstadt. Vandaar dat je dezelfde reflex nog steeds bij hem terug ziet.

Destijds kwam hier Marion Van San een studie doen over criminaliteit bij allochtonen, wel zij werd persoonlijk aangevallen en met de grond gelijkgemaakt door onder meer Verhofstadt. Het was immers politiek niet correct en not done om daar een studie over te doen en de bevolking mochten haar conclusies vooral niet kennen. De mevrouw in kwestie vroeg zich af wat dat hier allemaal was in dit land en gaf aan haar onderzoek in België niet te kunnen afwerken wegens teveel tegenkanting.

Ik heb de zaak hier niet volledig gevolgd, doch ik heb wel gezien dat Somers Van Grieken aanviel naar aanleiding van de moord op een homo, doch waar de heer Somers mooi aan voorbij gaat is dat dergelijk homofoob geweld voornamelijk door jongeren met een islamitische achtergrond, vaak Marokkanen, gepleegd wordt.

Kortom een mooi staaltje van de oude krokodillen politiek, waarbij men de zaken niet mocht benoemen en men op de boodschapper schoot die de zaken aanklaagde.

Somers is een kwal, iedereen aanmanen om een "inclusieve" samenleving te omarmen, maar zelf zich lekker schuilhouden in zijn riante en vooral exclusieve "witte" villawijk in Hombeek.

Pandareus 13 maart 2021 10:16

Citaat:

Van waar komt deze copy/paste zonder bronvermelding en zonder link ?

Pandareus 13 maart 2021 10:19

Citaat:

Een protserig stuk, geschreven door een frustraat.

Pandareus 13 maart 2021 10:20

Citaat:

Jozef wie?

"...ik heb het Dictee gewonnen" :lol:

Pandareus 13 maart 2021 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dalibor (Bericht 9626854)
Het heeft een dictee geschreven. Dan zal hij wel gelijk hebben.

:rofl::rofl::rofl:

stuyckp 13 maart 2021 10:22

Citaat:

2
Somers is echt een ongelooflijke etter.

stuyckp 13 maart 2021 10:23

Citaat:

Jozef wie?

Wie is Somers in deze.
Zijn belachelijke overdreven politieke correctheid is inderdaad zum kotzen.

Pandareus 13 maart 2021 10:24

Citaat:

Is het deze halve gare?

:lol:

Schitterend !

stuyckp 13 maart 2021 10:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9627119)
Hoeveel keer gaan we dit nog moeten lezen ?
Ik dacht dat copy en paste van hetzelfde bericht na 2000 keer verwijderd werd.

pot ketel zwart

Vette Pois(s)on 13 maart 2021 10:25

de monchichi laat zich de les niet spellen door zo een uitgerangeerd schoolmeesterke

stuyckp 13 maart 2021 10:26

Citaat:

Is het deze halve gare?

Neen dat is Somers niet, maar een andere halve gare die voor open vld stemt.

dalibor 13 maart 2021 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9627175)
:lol:

Schitterend !

Wat ik me nu afvraag: heeft Ethias ingebonden of is Jozef dan toch maar gestopt met zijn hongerstaking?

stuyckp 13 maart 2021 10:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem (Bericht 9627104)
De Jozef is dus een stuffed dinosaur.
Trouwens wat is de jef zijn mening meer dan een persoonlijke oprisping van onblusbare verzuurdheid ?
Gaan pronken dat men in tijden van Word met spellingscorrectie nog aan dicteetjes meedoet...dat getuigd van een heimwee mentaliteit typerend voor vooral zichzelf Vlaming vindende mensen.
Ik vrees dat Vlaanderen het niet zal moeten hebben van zulke fossielen om een toekomst op te bouwen.

typerend voor leerkrachten nederlands.
Uw haat ten aanzien van Vlamingen heeft er niets mee te maken.

stuyckp 13 maart 2021 10:34

Een inclusieve samenleving, is dat een samenleving zonder cordon ?
Of wat moet ik me daarbij voorstellen ?

Vette Pois(s)on 13 maart 2021 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 9627187)
Een inclusieve samenleving, is dat een samenleving zonder cordon ?
Of wat moet ik me daarbij voorstellen ?

dat is een team van belgen dat de rest hun mening opdringt

Het Oosten 13 maart 2021 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 9626790)

Hij kan het dus weten. Net als Hugo Schiltz het kon weten voor wat betreft ‘De Erfzonde’. Het is nogal evident dat Somers gelijk heeft. Vaneiges. Hij staaft het ook met citaten van homofobe uitspraken van VB-ers.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be