![]() |
Beëindiging van wereldwijvendag
!!! Waarschuwing van de moderatie!!! Dit bericht bevat content die door sommigen als aanstootgevend kan beschouwd worden (seksisme) Om de vrijheid van mening op dit forum zoveel mogelijk intact te laten, verwijderen we dit bericht niet. We raden de auteur echter aan om dergelijke berichten niet te flooden. De moderatie Geachte heren Bij dezen wordt naar uw mening gevraagd inzake de volledig gewenste beëindiging van wereldwijvendag. Deze mensen dienen wegens hun klein, lelijk, dik, zwak en kwalijk geurend voorkomen en ook door hun oppervlakkige (lees: uiterst domme), zelfzuchtige aard niet...nooit geëerd te worden. "Dankzij" de nepnoodtoestand viel hun dagje voor het grootste stuk in het water. De achtste der lentemaand dient voor een ander gegeven voorbehouden te worden. Zijn hieromtrent reeds voorstellen? Het jaar 2022 zal wereldwijvendagvrij en ook rookvrij worden! Bij voorbaat dank Hoogachtend |
![]() Internationale Pijpdag. En om de link met Vrouwendag te behouden gaat het specifiek over pijpen in de vorm van een poesje. |
Citaat:
En beste Koenaard, kom nu toch eens uit de kast. We gaan u nog altijd graag zien hoor. |
Citaat:
|
Geachte Zonneheer
Het vernoemd dier zal dit jaar op de negende der bloeimaand te Iper geëerd worden. U voorstel wordt bij dezen afgekeurd of beperkt. Er bestaat immers nog geen dag waar het bestaan van roeren (= Middelnederlandse benaming voor pijp of buis) gehuldigd wordt. Met mannelijke groeten |
Citaat:
Zoals eerder meegedeeld: De doorluchtige heer Koenaard Depuydt kan wegens zijn grootte en gespierd voorkomen onmogelijk in een kast kruipen. Trouwens, uw tweede zin i.v.m. "graag zien" is wansmakelijk. Mannenliefde is volstrekt verwerpelijk. Nichten kunnen nooit Goede Vlamingen worden. Met mannelijke groeten |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
!!! Waarschuwing van de moderatie!!! Dit bericht bevat content die door sommigen als aanstootgevend kan beschouwd worden (seksisme) Om de vrijheid van mening op dit forum zoveel mogelijk intact te laten, verwijderen we dit bericht niet. We raden de auteur echter aan om dergelijke berichten niet te flooden. De moderatie Citaat:
Wijven kunnen wegens hun geslacht geen Goede Vlamingen zijn, mannenminnaars (nichten) wegens hun verwijfd gedrag ook niet. Trouwens, het rein Nederlandstalig woord voor "tante" is "moei". De doorluchtige heer Koenaard Depuydt voelt zich niet tot het getal zes (Latijn: "sex") aangetrokken. Met mannelijke groeten |
Citaat:
De doorluchtige heer Koenaard Depuydt is groter en gespierder dan het gedrocht op uw afbeelding. Hij begrijpt de gedachte omtrent mensen in een kast niet echt. Vroeger werden stoute kinderen wel eens als straf in een kast gestopt. Met mannelijke groeten |
Lol
Laatst vroeg ik de mijn: “wanneer is het eigenlijk internationale mannendag?” Ze zei: “Elke dag bij u.” Maar voor iedere man is het dit jaar op 19 november. |
Citaat:
|
Internationale AVocadodag
![]() |
Internationale Gatlikkers-met-pluche-klotendag.
![]() Sinterklaas kapoentje leg wat in mijn ... |
Citaat:
|
Doorluchtige Koenaard-dag.
|
Citaat:
Citaat:
|
Goeiemorgen-en-Sloppel dag
|
Taalvervuilende heren
Uw dwangmatig gebruik van vreemde woorden en het getal zes is weerzinwekkend. Verwijder deze doorluchtige draad vooraleer hij in een vreemde woordenstort zou kunnen veranderen. Zonder vriendelijke groeten |
Wanneer is het eigenlijk Internationale Troldag?
|
De nationale troldag:
https://www.urbandictionary.com/defi...%20Troll%20Day ;-) En blijkbaar: https://www.facebook.com/events/ever...40850772630161 |
We schrijven 1 augustus in onze agenda :cheer:
|
Citaat:
|
Wijvenlijven
Blijven Beklijven Ik dank u voor uwaaaandacht. |
~ ... Ondertussen in de kelder van Koenaard ... ~
![]() |
Citaat:
|
Vraagt deze draad niet om enkele leuke liedjes:
Katastroof - Met de wijven niks as last Ik denk dat daar op zou kunnen volgen als iemand dat thuis gaat zingen: me wuf is weg - Kamiel :cheer: |
De Londense politie heeft gisteren een betoging van wij*......euhm......dames.... met passend en doortastend geweld beeindigd.
Wie gelijk is voor de wet wordt gelijk behandeld door de ordehandhavers......de matrak er op en in arrestantenbusjes gooien al wie te veel van haar tutter maakt.... De betoging (nav de moord op een of andere mevrouw,door een flik nog wel) voldeed tenslotte niet aan de coronamaatregelen....Welnu,de regels zijn er voor iedereen..... O wee,wat een geween en geklaag van de poco's momenteel in de pers...... 8-) |
![]() |
Eduard, die een hitler obsessie heeft...Zoek hulp, kerel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik doe dat om bepaalde forumgangers te irriteren :lol: |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
![]() :lol: |
Citaat:
Pijnlijk detail is wel dat je in de meeste gevallen niet mag verwachten dat sommige andere mensen van mening zullen veranderen. :-D Zo stelde ik laatst in een rubriek de vraag nog: Wat is eigenlijk naast het C-virus het ergste virus? * het C-virus zelve? * de omvolking? * immigratie? * Politici die totaal géén oplossingen weten te bieden aan de problemen van de dag van vandaag? * andere ... :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
O wat een s c h i t t e r e n d e gedachte :thumbsup: (zeg mijn ironiemeter staat al op max hé ;-) ) |
Citaat:
![]() |
Geachte echte heren
Het aars beukend vermogen van sommige leden bereikt nieuwe hoogten. Dit is geen goede ontwikkeling voor dit overlegoord. De doorluchtige heer Koenaard Depuydt beschikt inderdaad over zo'n gespierd lichaam. Hij heeft daarentegen geen "kelder" (uit het Latijn cellarium). Er bestaan rein Nederlandstalige tegenhangers voor zo'n vertrek: gegadem en donk (of dong). Hoogachtend |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be