![]() |
Mag men transgenders niet meer confronteren met hun verleden ?
Stel ik ben vrijgezel en zie Petra de Sutter wel zitten, heb ik dan het recht als ik een relatie met 'haar' begin om haar historiek te kennen ?
Ik zeg jazeker |
Citaat:
Eerst boemboem, dan pas bla-bla. |
Ik vind het wel een verschil van kinderen die zich niet goed voelen door in het verkeerde geslacht te zijn geboren, maar soms heb ik die persoon ongeacht iemand te vernoemen hij of zij mankeerd eerder iets in bovenkamer dan hormonaal lichamelijk.
Daarom zie je het verschil sneller bij mannen die zich verwijfd voordoen en vrouwen die mannelijke trekken hebben. Transgender heeft mogelijk ook veel met homo of lesbisch oorsprong te maken in verkeerd lichaam. Het één hangt meestal samen met het ander. |
Citaat:
Dus uw beginpost is pure lapzwans. |
wat ge in uw relatie over uw verleden bespreekt is iets tussen de 2
Een relatie met transgenders? ik ken de hele politieke correcte uitleg maar ik ga echt niet met een man, evtl chirurgisch verminkt, een relatie aangaan en die neuken. ik ben nu eenmaal een hetero |
Citaat:
|
[quote=patrickve;9641323]Oeioei, lap, 10 jaar dwangarbeid in een heropvoedingskamp zal U wel tot betere ideeen brengen. :-D[/QUOTE
En daar gepakt worden door een dikke.... Zal hem leren. :-) |
Als er iemand is die het verleden kan uitwissen laat die zich melden aub. Die zou werk hebben....
|
al die woke toestanden, Da's toch een ziekte, gepromoot door de media in opdracht van de schijtregeringen, in kampen met een heel hoog hek errond, en terwijl ze bezig zijn nog kampen voor de islamisten. netjes is mooi opgeruimd.
|
Tijdloos en relevanter dan ooit: "I was offended"
https://m.youtube.com/watch?v=ceS_jkKjIgo Download dat maar want iemand zou zich wel een zo beledigd kunnen voelen door deze humor dat censuur als het enige wondhelend middel gezien wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
Uitwissen misschien niet (helemaal), maar naar de hand van een bepaalde (poco) gedachtegoed zetten, wel. Dat zijn diegene die in de media zitten, en diegene geschiedenisboekjes schrijven. |
Citaat:
Ik doe mee, maar 't moeten schoontje's zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U moet de problematiek kennen vrees ik, om echt tot die mensen door te dringen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alles en iedereen moet gepamperd worden. Kinderen moeten buitensporig veel belangstelling krijgen en hun zegje kunnen doen op elk moment. De ouders zwijgen dan deemoedig :sad::sad: Het was vroeger eenvoudiger. Kinderen kenden hun plaats. En de minderheidsgroepen hielden hun mond. Of dit ook gelukkiger was ? Ik stel gewoon de vraag. |
Citaat:
los van de complexiteit wat ik niet begrijp is hoe die mensen, of de gehele omgeving, zichzelf wijsmaakt dat je tot het andere geslacht kunt behoren als je je maar volledig naar de verwachtisngpatronen en clichés buigt? bij mannen zie je dan plots clichés opduiken, bekijk Spilbeeck maar eens. Dat is een karikatuur uit de jaren 50 en ik weet neit of alle feministen dat zo tof vinden. Hoe kan je iemand als Sarah bettens wijsmaken dat ze gewoon een penis moet laten aannaaien + al die andere clichés en ineens zullen alle heterovrouwen haar als man bekijken. zo werkt het neit en dus zie je hoe de spies wordt omgedraaid. men legt mij op haar als man te bezien en als ik vanaf nu haar mannennaam niet gebruik, of ander opgelegd taalgebruik, ben ik plots de boze respectloze slechterik. zou ik de slechterik zijn als ik eis dat ze, moest het ooit gebeuren, in een mannengevangins dient opgesloten te worden? Ik hoop dat dit nooit met die vrouwen gebeurt. ik zal ze niet discrimineren maar datgene wat die mesen echt willen zit er neit in. Ik zal Bo nooit als vrouw zien, dat blijft een vent en ik ben geen homo. Voor lesbische vrouwen geldt dus hetzelfde, de over- en overgrote maarderheid van die vrouwen zal Bo nooit als vrouw bekijken. Ik vraag me soms af of dat geen problemen binnen heel die lettergemeenschap, lgbt... etc, geeft "en dat ex-mannen boos zijn als dat lekker lesbisch grietje hen straal negeert. |
Citaat:
|
Citaat:
Alle anderen zijn gewoon mensen die gestoord zijn. Dat kan gewoon een verwarring zijn tijdens de adolescentie en dan is het uiterst nefast om daarop in te gaan met hormonenbehandelingen of zo, of anders zijn dat gewoon gestoorden, die denken iets anders te zijn dan hun lichaam. Je kan dan evengoed denken dat je een kip bent he, maar of men uw lichaam nu moet veranderen in dat van een kip is maar de vraag. Natuurlijk moet men niet te openlijk spotten met geestesgestoorden, maar iemand die biologisch een man is zonder afwijkingen, maar denkt een vrouw te zijn, is voor mij niet anders dan iemand die denkt een kip of een aardworm te zijn he. |
Citaat:
links en rechts wordt er wel eens iemand met maar 9 vingers geboren, of een siamese tweeling. operaties terugbetalen en 2 hoofden aaneennaaien omdat 2 gasten levenslang verbonden willen zijn? en trekken we het weer in het zot, dat is altijd het resultaat van dit soort onderwerpen |
Citaat:
|
Citaat:
Posting van de dag ! :-D |
Citaat:
|
Op moment is er een milieu activiste die ook van twee walletjes eet, omdat ze ook niet goed in haar vel zit en overweegt om ook een genderoperatie te laten uitvoeren ze droomt al lang om als een plant door het leven te gaan, vind dit toch een brug te ver om klimaat doelstelling te halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar zwammen zijn ook nuttig. Moeilijke keuze. |
Citaat:
:-) Rolpatronen van de printer? Boomers werden zo opgevoed. Die belden elkaar ivm de regeltjes. Pa, was school en rapport. Verhalen. Ma, was eten en slapen. En straffen.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is gewoon een ontwikkelingsstoornis. Een verkeerde dosis hormonen in de baarmoeder. Die ontwikkelen dan hersenen die niet bij het lichaam passen. Mensen die denken dat ze een kip zijn zijn zijn ook gestoord, maar van een totaal andere klasse. |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: |
Citaat:
ge wilt biologisch iets zijn wat ge niet zijt. het grote vershcil is dat we gedwongen worden om mee te gaan in het verhaal vd geslachten. iemand die een kat wil zijn om dat ie zich zo voelt mag ik gewoon vierkant uitlachen. uiteindelijk komt ontwikkelingsstoornis wel in de buurt. alle kinderen denken of voelen zich op een bepaald moment alsof ze superman, messi of een topmodel zijn. Daar gaat da over, pubertijd/identiteit/aanvaarding/... bij transgenders blijkbaar niet. Al zit ge natuurlijk nu wel met een stroming waar kinderen in die richting gemanipuleerd worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be