![]() |
Bill en Melinda Gates gaan scheiden
Bill en Melinda Gates gaan scheiden
Misschien ziet Melinda het wel zoals Eddie Murphy het zag bij zijn prachtige optreden RAW. ![]() |
Opvallend: Bill Gates ging elk jaar op vakantie met zijn ex tijdens zijn huwelijk met Melinda.
Dan ga ik ,van het standpunt uit dat Melinda het nog lang volgehouden heeft ofg zij had HALF al langer in het hoofd??? p.s. Laat ik even 'terugblikken' op een andere scheiding: Amazon-baas Jeff Bezos moet ex-vrouw 38 miljard betalen 8O |
Citaat:
(RAW ! ) |
Citaat:
|
Citaat:
Of toch maar liever ... |
Goed voor die madam. Ze is ruim binnen en hoeft geen gele onderbroeken meer te wassen Waarom zou je een gans varken in huis houden als je geld genoeg hebt? Enkel om zijn staartje af en toe te gebruiken?
|
Nee, het is omdat hij er achter is gekomen dat zij stiekem microchips in zijn vaccins gestopt heeft.
(Ja, dat was een poging tot humor. Ik zeg het er voor de zekerheid maar bij.) |
Citaat:
|
Gisteren werd in "De Afspraak" het fortuin van de Gates (ongeveer 121 miljard) vergeleken met onze staatsschuld.
Dit stemt tot nadenken. |
2 Bijlage(n)
Citaat:
Als je 121 miljard op uw rekening hebt staan zal je wel naast andere dingen wakker kunnen worden. Ook al is het dan voor uw saldo. zijn vroegere vriendin: Bijlage 114280 en de huidige: Bijlage 114281 Misschien zijn het wel lieve.....;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja, wie krijgt de Senseo en wie het bestek ?? :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
Eddie Murphy - Raw - umfufu |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk: steek stiekem jeukpoeder in de vaccins en het wordt al direct een stuk grappiger. En daar heb ik zelfs niet lang over na moeten denken. |
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Geachte heren Bij dezen wordt u veel luistergenot gewenst. Met welluidende groeten |
|
Citaat:
|
het kan de beste overkomen , ik ben 8 jaar getrouwd geweest , mijn ex was half-frans en dat was er aan te merken
|
Citaat:
Bij deze wens ik u een aangename verderzetting van uw avond. |
Citaat:
|
|
Citaat:
Duizendmaal verschoning maar de betreffende bewoording zegt voorlopig nog niets. Hoogachtend |
Citaat:
|
en hun huis n van 2 miljard fr , naar wie gaat dat ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be