![]() |
Bent u die multiculturele maatschappij BEU ?
Ik ben die multiculturele maatschappij werkelijk kotsbeu !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het doet me werkelijk pijn te zien hoe het overwegend blanke karakter van Vlaanderen en Europa meer en meer teloor gaat. Al dat multiculgezeik maakt me werkelijk innerlijk zeer boos. Ik vraag mij af of ik de enige ben die zich zo voelt, dan wel of een groot deel van ons eigen volk zich ook zo (boos) voelt.
|
Het kost hopen geld,en wat krijgt men terug.Haat en geweld.
|
Euh, nee niet echt...heb er nog geen last van gehad.
|
Citaat:
|
Wat mij betreft mag ze zelfs nog wat multicultureler worden... :-D
|
Eerst moeten de problemen ervan opgelost worden voordat je kunt zeggen dat het nog multicultureler mag worden.
|
Citaat:
Binnen 10 jaar is Brussel de grootste moslimstad in Europa. Wat vind jij daar zo verrijkend aan Rafke? |
Citaat:
Te diep in de glazen bol gekeken gisterenavond? |
Citaat:
Waarom? |
Citaat:
Wat vind jij daar zo verrijkend aan Rafke? |
Citaat:
In het Brussels Gewest zorgen de mohammedanen vandaag voor de helft van alle geboorten. Hier kan je het opzoeken: http://statbel.fgov.be/ Ik wacht inmiddels nog steeds op je verrijkingstheorieën ... |
Waarom is er zo een weerstand tegen die multicul,omdat het goed gaat?Zeker niet iets dat goed is,daar spreekt men bijna niet over dat wordt aanvaard.Maar gans die multicul bezorcht ons problemen.Dus een probleem moet opgelost worden.WEG MET DE MULTICUL en het is opgelost
|
Citaat:
|
Multikul een verijking,amai een achteruitgang is dat.Die gebouwen zeker niet modern,Veele godsdiensten achterlijk en roepen op tot geweld.Mooi die multikul;
|
Zeer overtuigd "neen" gestemd ...
Marketingstrategie trouwens "goed gezien" :) ... JA in hoofdletters zetten, neen in kleine letters ... Alleen al daarom zou ik express "neen" stemmen :) ... |
zeer overtuigd NEEN gestemd.
Laat nog maar wat meer buitenlanders komen. Zo daalt ook het aandeel van de extremisten naar nóg lagere niveaus. (Alleen jammer dat dat kleine aandeel zo opvalt) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er is een zekere assimilatie,
naarmate de moslims werk vinden en zo voort. Ik eet bijvoorbeeld varkensvlees, alcohol is ook ok, mijn vriendin in frans-vlaams, ik word wel hatelijk als ik racistische post's lees. En stuur dan dezelfde bullshit terug, kwestie van oog voor oog. Maar ik bedoel maar, dat moslims in Europa, ok zijn, er zijn er zelfs die zeer traditioneel blijven maar toch keiveel autochtoonse vrienden hebben. Ik heb een vriend die Mekka-water drinkt (niet altijd natuurlijk maar hij heeft er altijd thuis), nooit varkenvlees eet, maar bijna enkel blanke vrienden heeft. |
Mekka water was da?
|
Niet altijd,maar hij heeft er ALTIJD THUIS.Wat is het altijd of soms.Zoals de meeste moslims hun geloof belijden,als het hun past.EN NIET ALTIJD
|
Citaat:
Er staat dat hij het niet altijd DRINKT, maar het wel altijd IN HUIS heeft... Wat snap je niet aan die zin? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Naijim als u geen geblijt wil horen vertrek dan waar er geen geblijt is.Want die bruine doen nikks anders of blijten hier.
|
Citaat:
|
Citaat:
En maar leuteren over de weldaden van de multiculturaliteit. En maar afgaan als een gieter als het erop aankomt tekst en uitleg te geven. Je bent echt een zielig flikkertje. Weet je wat, vraag eens aan de islamitische component van die multiculsamenleving hoe ze denken over flikkertjes en welke behandeling ze flikkertjes voorschrijven. Een wereldvreemde flikker als jij vind een islamitische moskeeluchtdoop waarschijnlijk een cultureel verrijkende belevenis ! :rofl: :rofl: |
En toen begon het schelden... Zó voorspelbaar, die rechtse jongens...
|
Najim ik blijt niet hoor,maar jullie dagelijks.Als het hier niet goed is waarom dan nog blijven,ik weet het hier kan je profiteren zo lang het nog kan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Opel Belgium werkt een homo die Paul heet (+- 50 jaar met een snor) en iedereen kent hem daar. In zijn team zitten Marokkanen en Turken en nog nooit iemand die heb ook maar uitschold, integendeel zelfs. Als er gesproken wordt over relaties hoeft hij ook niet stil te zitten luisteren, want ook hij praat dan over zijn mannelijke partners. (Ik heb daar ooit gewerkt aan een lijn daarnaast). Zijn droom was om ooit een relatie te beginnen met een homo die bovendien een zoon van 18 had... ;-) :lol: |
Citaat:
|
De oplossing is,vreemdelingen die zich niet aanpassen buiten,zo zal er al veel bespaart worden.En er geen meer toelaten,men kan zelfs geen zorg meer dragen voor onze volk.Kijk eens door wie het ocmw de werkloosheid overspoeld wordt.En nog even terherinering onze gevangenissen 2derde en wie betaald dat?
|
Citaat:
|
Maar de katholieken gaan die homo s nog niet van het hoogste gebouw gooien,zoals die achterlijke islam gelovige
|
Zoals een imam in Gent die het goed vondt dat 4 vrouwen vermoord werden door een moslim .Wat een prachtig geloof
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be