![]() |
Poepen a volonte in vlaanderen
Vanaf vandaag kan het weer. De vlaming gaat weer helemaal los !
Parenclubs weer open zonder mondmasker: "Iedereen staat op springen, dit weekend zijn we volgeboekt" https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/10...uitgekeken-na/ |
We raden eigenaars van wagens aan NIET onder de balkons van "parenclubs" te stationeren.....:oops:
|
Gedaan met doggystyle, de missionaris is terug!
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien dat gij een zwaarlijvig persoon zijt met ongezonde gewoontes? |
Citaat:
Gij zijt een dopperke die aan den drugs zit. Wie zou er dan gelijk hebben en de slimste zijn :lol: Speciaal voor u zou ik eens aan de Patrick een schone lantaarnpaal gaan vragen :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je klinkt een beetje als een psychopaat, Cufi. |
Citaat:
People get what they give. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hebben ze een geest van angst? Ik ben ook voorzichtig en zie vaak roekeloos gedrag van medeburgers, overheidsdiensten, ambtenaren, kortom iedereen. Maar niemand moet zich daarop aanpassen van mij, behalve de zieke. Mijn enige maatregel zou zijn ; ziek, ziek thuis uit. Bepaalde gevaccineerden juichen verspreidingen echter toe waarbij men het gevaar voor een antigene shift significant verhoogd, en verkopen zichzelf dan nog als wetenschappelijk geschoold. Achja, er moet nog gelachen worden :lol: Let wel: verspreidingen zijn in een andere context wel goed. Maar niet als je gelooft dat uw vaccin lang moet blijven werken. Dan juich je zulk gedrag niet toe. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
On topic: Poepen a volonte in vlaanderen Dan denk ik: zijn er echt nog van onze mensen die in deze tijden kinderen op de wereld willen zetten of gaat het onderwerp "poepen a volonté" juist maar om de oefening die daarbij hoort afgekeken uit één of ander boek? :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al krijgt d?*tnsoort Hollander wel eens een bloembak kaar de kop gesmeten. Wie tegen de kathedraal poept zou dus wel eens commateral damage kunnen worden. |
|
Citaat:
Er is nog heel veel plaats op de parking naast de kliniek trouwens. |
Citaat:
Tijd voor actie. De anti-vaxxers hebben al voor veel te veel tijdverlies weten te zorgen met al hun BS. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be