![]() |
fascistische waanzin maakt slachtoffers
https://www.demorgen.be/nieuws/klant...fvXZKnFEbEWJos
Ik weet niet goed wie ik moet steunen in zo'n verhaal. De fascist of het straattuig ... Feit is dat zulke dingen eigenlijk niet zouden gebeuren als de overheid de mensen niet constant tegen elkaar zou opstoken. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind niet dat men elke Duitser die tijdens WOII geen joden durfde verstoppen uit schrik voor de overheid, een fascist is. Zo is ook niet elke burger die de waanzinnige bevelen van onze overheid volgt, een fascist. |
Er zijn er hier die écht een slag van de molen hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu vind ik het niet slecht dat die angst voor boetes vanwege de overheid zou worden omgebogen in angst voor geweld van potentieel cliënteel... Al verkies is ik uiteraard een maatschappij zonder fascistische dwang. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Momenteel valt het in Vlaanderen terug wat beter mee, maar er zijn tijden geweest dat ik 's nachts niet buiten mocht. En niet om een bepaalde reden hé. Gewoon... omdat het blijkbaar kon. |
Citaat:
Als cafés nu moslims zou weigeren omdat dit haram is voor hen en die moslim steekt de kroegbaas neer, hoe zou jij dan reageren? Dit is even absurd, de Covid Safe Ticket is zelfs nog erger want het is opgelegd door de overheid die onze rechten net zou moeten beschermen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zou moeten gaan om een situatie waarbij de overheid de café's verplicht moslims te weigeren. Een beetje zoals café's destijds in Duitsland ook joden moesten weigeren. Wat dan met een jood die een cafébaas neersteekt die hem de toegang wil ontzeggen... |
Citaat:
Ik ben nu geen echte complotdenker maar de lockdown zelf heeft de complot business een enorme boost gegeven, mensen hadden teveel tijd om na te denken en werden ook zwaar onderdrukt. Op dat moment kweek je complotdenkers en opstandigen, een perfecte voedingsbodem. |
Citaat:
Welke van de pot gerukte zot noemt dit een gevolg van de 'fascistische' covid maatregelingen ? zoek hulp a.u.b. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die maatregelen waren niet enkele weken actief hé, maar vele maanden. Die maatregelen waren ONGELOOFLIJK vrijheidsbeperkend. Er zijn toch maar weinig dingen meer vrijheidsbeperkend dan een overheid die gaat bepalen of u naar buiten mag, of u familie/vrienden/... in uw privéwoning mag uitnodigen, of u uw ouders een omhelzing mag geven,... Als u het normaal vindt dat een overheid zich gaat bemoeien met wanneer ik naar buiten ga of met welke personen ik afspreek, dan denk ik dat u hulp moet zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
https://www.medrxiv.org/content/10.1....06.21261707v3 Citaat:
Dat was in juli in de USA he. Het zou verwonderlijk zijn mocht dat cijfer terug omhoog gaan. Ik heb de referentie gekregen van een Frans medisch tijdschrift, dus ik ben er niet zelf gaan achter zoeken. https://www.lequotidiendumedecin.fr/...utm_source=qdm Citaat:
Citaat:
Het is namelijk nutteloos om "voor anderen" te vaccineren als er geen groepsimmuniteit kan bereikt worden hiermee, want dan wordt de propagatie niet gestopt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik blijf alvast mijn mondmasker aanhouden en 3 meter afstand houden. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben blij om vast te stellen dat ik bij die goeie 10% zou zitten. Ik begrijp nu ook beter hoe het mogelijk is dat mensen die niet compleet kierewieet zijn toch in staat zijn om totaal absurde posities in te nemen. Interessant fenomeen wel! |
Citaat:
De core-business van extreemrechts. Daar hoor ik hier weinig verkeerd over zeggen…. Maar dat is iets anders zeker? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tja hadden de slaven niet in opstand gekomen, Martin Luther King hun niet toegesproken en aangemoedigd, ze stonden nog katoen te plukken.
Komt ervan als onderdrukken de regel is. Kijk naar Myanmar, al 85 jaar vechten de mensen tegen de regeringen en soldaten. Nog steeds. En ze worden daar op straat doodgeschoten als voorbeelden. Ze stoppen niet, integendeel het verzet blijft toenemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ne cafe baas moet pintjes tappen geen covidsafe papieren vragen, trouwens , eigenlijk, feitelijk heeft die geen zaken met mijn medische situatie.
Dat als overheid vragen is totaal verkeerd. Dat ze zelf hune shit op orde brengen , controleren en straffen en de juiste "groepen" aanpakken waar het probleem zit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be