![]() |
tis feest in Sportpaleis
Citaat:
Maar owee als je met 2 man teveel aan tafel zit. Vivaldi waakt !!!! |
Citaat:
Het heeft geen zin om fictieve problemen op te kloppen. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is ook de bedoeling. |
Citaat:
|
Wat is erger. Corona of Niels Destadsbader ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De johnsons vaccin vervallen na 2 maanden ( volgens hem) En wie is er hiermee gevaccineerd. Juist, de jeugd deze zomer. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Het interesseert mij geen bal als je op zo'n manier reageert. Ik doe wat moet, en voor de rest wat kan. Begrijp je het zo'n beetje beste Jan van den Berghe ? En stop eens met te proberen antwoorden van anderen te eisen. Wie denk je wel dat je bent ? |
Citaat:
|
Citaat:
De Jan debat techniek. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Private bijeenkomsten Private bijeenkomsten binnen zijn verboden, behalve in de private woonst. |
|
Citaat:
Een mens mag toch een vraag negeren. Of niet soms. |
Citaat:
|
Citaat:
Uw zogenaamde waslijst aan vragen was overduidelijk aan Hendrik de Eerste gericht. Als hij deze vragen niet wil of kan beantwoorden, is zijn zielige zaak. De meeste leden weten reeds lang wat men aan hem heeft. Het antwoord hierop is uiteraard zeer weinig bemoedigend. Het is bijzonder eigenaardig waarom de gevluchte Oostendenaar zich nu kwaad maakt omdat u terecht op een antwoord van Hendrik de Eerste blijft aandringen. Dit lid gaf een hele tijd geleden het volgende te kennen: Citaat:
Waar haalt hij het lef om een uitgebreid bericht van een ander lid met één Engelstalig (!!!) woord af te breken? Waar haalt hij als rokertje het lef om over gezondheid te spreken? Of om niet-rokers te beledigen? Zo ziet u maar roken schaadt ook de geestelijke gezondheid. Maar nee, men blijft oeverloos door leuteren over het beruchte verkoudheidssmetstof. Hoogachtend |
Citaat:
Wees gerust, de Deerlijkenaar (Deerlijkaan) zal u niet lastigvallen, indien u niet in zijn "werk" geboeid bent. Daar voelt hij zich te goed voor. Weet u wat men trouwens zegt in de streek? "Deerlijk is deerlijk". Deerlijk (uit te spreken als "deirlik") is een gewestelijk woord dat "zwak" betekent. Hoogachtend |
Citaat:
Van onbekwame wereldvreemde mensen kan je dat dan ook niet verwachten. Als er dan al eens wordt teruggekomen op een onlogische beslissing is dat altijd op aangeven van wel bekwame mensen die buiten de politiek staan. |
Ik dacht dat het 15 personen was? Zijn dit geen oudere regels?
Cfr: https://www.standaard.be/cnt/dmf20211127_93027930 |
Citaat:
Corona is al lang geen sanitaire crisis meer. Ze is dat hoogstens een maand, mss 2 maanden geweest vorig jaar . |
Citaat:
|
|
Citaat:
En dan te weten dat men een openluchtfestival voor hoofdzakelijk jongeren in een periode van zeer beperkte viruscirculatie niet heeft laten doorgaan. Allemaal super consequent dat gemaatregel! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar nu is dat anders. Binnen en 10-15% wellicht positief bij het binnengaan, dat levert natuurlijk veel meer besmettingen op. Je moet aan het fabrieksmodel denken, het moet wel vooruit gaan nu, des te sneller is de piek voorbij. Dat lijkt de manier van denken te zijn op dit moment. |
Citaat:
De kaartjes voor de optredens werden op voorhand gekocht. Begin maar eens al die fans terug te betalen. Plus, je maakt duizenden fans doodongelukkig. Ik zag op tv fans die zowel op vrijdag als zaterdag naar het concert gaan. |
Citaat:
Te veel bemoeienissen....de overheid moeit zich zelfs met de volumeknoppen. Op een rock concert moet je worden weggeblazen. Nu wordt je constant gestoord door het gerinkel van die smartphones. Ik kan u garanderen dat je in de seventies die smartphone niet zou hebben horen rinkelen of op zijn minst niet zo kunnen worden gestoord door het gewauwel van wie naast je stond. Alleen wij en het podium...dat was de beleving. |
Citaat:
|
Als je rap zijt kun je nog mee feesten aan 7 eurokes per persoon.
Nu effe serieus : je kiest er toch zelf voor, als je daar naar toe gaat, om het risico te lopen op besmetting. Zo simpel is het. |
Citaat:
|
Die dwingelandij tekst doet me denken aan de nieuwe verkeersborden in mijn straat.
Vrachtwagens verboden. Uitgezonderd van x1 tot x2 uur. Uitgezonderd van x3 tot x4 uur. En zo 5 lijnen uitzonderingsuren. Ik passeer ze elke dag, moet eens stoppen om ze volledig te kunnen lezen, haha. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be