![]() |
Duitsland koerst aan op vaccinatieplicht
Het Duits parlement gaat erover stemmen.
Ook de EU denkt al aan een vaccinatieverplichting... Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De volgende vraag; wie zijn de belgische collaborateurs? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Keine Ausnahmen... |
Citaat:
Dat zal veel gewetens sussen, en ik heb het gevoel dat er nogal wat pro's zijn, al was het maar dat beleidsmakers zich ook eens met iets anders kunnen bezighouden. Wie niet is gevaccineerd zal het zelf hebben gezocht bij opname door covid. Ik zie het al voor mij. |
De politici zijn bij mekaar moed aan het zoeken.
Argumenten als 'in dat land doen ze het ook' en 'de EU wenst het' enz. Omdat ze zelf te laf zijn om direct in te grijpen. Ik prijs me wel gelukkig dat het de goede richting uitgaat. Veel te traag, maar ten minste in de goede richting. |
Duitsers.
Toch een speciaal volk. (Oostenrijkers zijn in feite ook Duitsers , dit terzijde.) Von der Leyen wil blijkbaar niet dat Duitsland (en dus ook Oostenrijk) alleen staan in de Westerse wereld. |
Verplicht maar toch nog met informed consent, zonder overheidsverantwoordelijkheid. CST wordt effe goed nog "eventjes" behouden. En over 5 jaar een miljoen Europeanen met vaccinschade, een miljardje of 3 boete voor Pfizer, wir haben das nicht gewusst en voortschrijdend inzicht, en effe goed nog corona. Wedden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie maar naar Portugal met hun vaccinatiegraad van 98% bij de volwassenen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De zorg zal nog steeds overuren draaien. Het CST zal behouden blijven. Andere maatregelen ook. En als toetje zal Covid uiteraard niet verdwijnen bij 100% vaccinatie. Maar kijk.. de Brave Burgers zullen met een gerust gemoed kunnen verder slapen.. |
Wat me nog het meeste stoort is dat het niet enkel over een vaccinatie gaat, maar waarschijnlijk een levenslange abonnement voor 2 jaarlijks die vuiligheid te laten inspuiten.
Ik zit nu thuis met corona, dus ik heb het nu gehad. Ik heb nu echt geen zin om daar nog eens een booster op te laten zetten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nu ja, mijn pfizeraandelen zullen content zijn |
Ik laat sebiet binnen een uur mijn vaccin tegen de seizoensgriep zetten;
Dit wordt mijn vierde spuit dit jaar. |
Citaat:
|
Over mijn lijk. Steek jullie vaccin in jullie eigen plaats waar de zon niet schijnt.
|
Citaat:
|
Als dit waar is, dan moeten er toch wel ontzettend veel doden gevallen zijn in Zuid-Afrika??
80% heeft zogezegd corona gehad en een pak minder doden als hier. En dat is dus het bewijs dat ze nog meer moeten vaccineren?? Dat is dus het beste bewijs dat ze alles moeten loslaten en dat de maatregelen dus meer slachtoffers maken. https://www.hln.be/buitenland/zo-wer...-wel~a098bbfb/ |
Citaat:
Citaat:
Ze zitten zichzelf hier blaaskes wijs te maken. Het is weer net dezelfde hubris als 1 jaar geleden waar we nu de effecten van zien: vaccinatie op zich lost het probleem niet op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het soort idioten waarvoor men de bevolking neemt is de zéér idiote soort. Het heeft nooit over onze gezondheid gegaan, waarom zou men anders injectie met een experimenteel chemisch goedje verplicht willen stellen? |
Citaat:
|
Citaat:
Terroristen zijn ook maar mensen. |
Citaat:
Ik zelf heb Corona gehad, dit ondanks mijn twee vaccinaties. Maar ik er van uit dat ik, doordat ik gevaccineerd was, er goed doorgekomen ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een goede jaarlijkse gewoonte. |
Citaat:
Maar als u proefkonijn wilt zijn ... |
Citaat:
|
Citaat:
Van meet af aan, was hun doel burgervrijheden inperken. Burgers in een gareel van gehoorzaamheid te maneuvreren, te doen wennen. Incluis iets laten inspuiten dat zij beslissen. Religie is een machtsdoctrine. Ze geloven hun eigen bullshit niet. Uiteraard niet. Het zijn leugenaars, al hun "maatregelen" zijn verexcuseerd geweest met leugens. Ze BLEKEN, die leugens. En ze weten dat even goed. Wat ze nu doen is die betraptheid op leugens grof opzijschuiven, en BRUTAAL worden. Ze nemen burgers niet als idioten, maar als weerspannigen die moeten verslagen worden tot slaafse gehoorzaamheid. Daar is 1 antwoord op: hun infrastructuur saboteren. Hun communicatie, gebouwen, voertuigen, wat het verzet in de bezette gebieden deed. Dat is wat nodig is, om brutale Nazi's te stoppen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be