![]() |
Zou jij in een zijstraat van de Offerandestraat in Antwerpen willen wonen?
Gewoon een hele willekeurige vraag.
|
Het is al erg genoeg dat ik op de uiterste rand van de parking woon.
|
Nee !!
|
Als het niks kost, en ik er een 50m² werkplaats kan hebben, waarom niet?
|
Buiten de ring , nog justekes !! :-P
|
Ja, dichter tegen het werk. Langer slapen of vroeger in bed. Helaas is het gekoloniseerd gebied en krijg je er de dhimmistatus. Nu ja, dat is waar ik leef ook al zo.
|
Nope, voor mij absoluut geen stad om in te wonen. Laat me maar op mijn kleine hectare verder wortel schieten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met de spitvork uit hun biotoop verwijderd. Ze konden niet ontsnappen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Er is daar nochtans een leuk volks Vlaams café!
|
Vraagje van iemand uit de ''parking'': wat is er zo bijzonder aan de Offerandestraat en haar zijstraten? Is dat soms het prostitutiekwartier?
|
Citaat:
|
Neen, ziet er mij een rommelige buurt uit (bron : Google StreetView)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een eigen moestuintje? Een eigen windmolen? (energie???) ![]() |
Citaat:
Den Dove (Atlantic) De Washington, De Vlaai ... Even verder ... Zevensten hemel, het Keteltje ... Een hoop 'bruine' café's en andere zijn er allemaal niet meer. Het Zeemanshuis weg weg weg ... p.s. Offerandestraat, Handelstraat, Diepestraat, kanten van het Stuivenberg ziezkenhuis ... dat is Noord-Afrika geworden. (van horen vertellen ...) Waar is de tijd dat ik met de moto stopte in de Diepestraat om bij de Joma (nu baan richting Aartselaar geloof ik) een nieuwe helm of een paar handschoenen te gaan kopen? |
Citaat:
Nu ligt er een gigantische containerboot op de grens met holland, om zo snel mogelijk te laden en te lossen, bunkeren (als dat al nodig is) omdraaien en terug weg. Dus als ge als matroos eens naar de hoeren wilt gaan, moet ge al serieus uw best doen om nog op tijd uw broek op te trekken en ervoor te zorgen dat je terug aan boord bent. |
Wat een achterlijke enquete.
Zou jij in een zijstraat van de Heuntjesstraat in Wortegem-Petegem willen wonen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soit. De zoveelste variant van een topic waar boerekinkels zich gelukkig prijzen dat ze boerekinkel zijn. Iedereen content.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Den boeren buiten, vogelkes in den tuin, bomen, planten, nee als ik moet kiezen tussen Antwaarpen of een door god en alle heiligen verlaten boeregat ergens op de rand van de beschaving dan kies ik voor het boeregat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is een beetje een armoedige buurt. Historisch ook altijd zo geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
De tijd van de Peeters Govers en de Sarma is al lang voorbij. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be