![]() |
Bruine slaat 75 jarige man neer
Langs achter, in het multiculturele Antwerpen.
Gelukkig op film vastgelegd. https://www.hln.be/antwerpen/minderj...edia~acf7d00c/ |
Citaat:
|
Citaat:
En durf zeker niet in die hun richting kijken of je hebt het zitten. 'Wir schaffen das' in Antwerpen???? :roll: Ik kom er nog maar raar of zelden in Antwerpen want het is een waar getto geworden. Als men het nu nog steeds niet begrepen heeft dat Antwerpen ingepalmd is dan zal men et nooit begrijpen en zullen er meer van dat soort situaties zich voordoen. |
Wedden dat die 75-jarige het uitgelokt heeft? Hij zal die bruine bekeken hebben.
|
Citaat:
Zoals ik al eerder schreef, doe dat niet want die staan direct klaar om u in elkaar te slagen. |
Dit afkeurenswaardig en verwerpelijk fait diverske kan toch geen bewijs vormen dat de multiculturele maatschappij niet bestaat. Integendeel, de multiculuraliteit en de diversiteit is met sneltempo aan het doordringen in alle geledingen (behalve in het home Avondland bende-ke) van onze maatschappij.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2022/05...-is-geen-belg/ Citaat:
|
Citaat:
Iemand zo in de rug aanvallen laat ook zien hoe heldhaftig ze wel niet zijn. |
Citaat:
Ze werkt gewoon niet. |
Citaat:
Er zullen ook wel stadswijken zijn waar de laatste echte witte gevlucht is, tenzij een paar krakers die ik zelfs met handschoenen aan nog niet zou willen aanraken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En neen de multicul is geen rozengeur en maneschijn zoals de extreem rechtsen de normale mensen in de mond willen leggen. Ik woon in Borgerhout, en ik heb daar ook de nodige problemen. Ik,kan er nooit dicht bij huis parkeren bvb. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Spijtig incident.
|
stoute bruine
|
Gewelddadig racisme noemen sommigen hier al een spijtig incident.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Moeten wij, nu dit alles zover gekomen is, steken op het 'wir schaffen das' van een gestoorde Duitse? Merkel heeft na ‘Wir schaffen das' nooit een plan kunnen voorleggen. |
Citaat:
Ik zie dat toch anders hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zo bekijk ik het niet. |
Citaat:
Voor de dader zal het alleszins zinvol geweld zijn, want hij heeft zich kunnen uitleven. Opvallend dat u in dit geval niet over racisme spreekt ... |
Citaat:
Pure agressie tegenover de oudere man. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie dat als een een grote vorm van racisme. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar voor de woke gemeenschap mag daar enkel zo over gesproken worden als het andersom is; als ne blanke ne bruine neerklopt. |
Citaat:
Dit is een probleem van hoe jongeren worden opgevoed. Hoe zou je reageren moest het om een autochtone witte gaan in plaats van een "bruine" ? Voor racisten past dit ongelukkig incident perfect binnen het plaatje. |
Citaat:
:roll: |
Witte knalt 10 zwarten neer.
Gelukkig is het allemaal op film vastgelegd, door de dader zelf. https://news.sky.com/story/buffalo-s...state-12613342 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be