![]() |
Noem 1 goede film van Jason Statham.
Ik kenner geen.
|
Citaat:
Die met die leuke non :rofl: |
Citaat:
Geef mij maar The Rock. 8-) |
the bank job
|
Citaat:
Ondraagelijk. ;-) |
The Transporter is top, als je het genre een beetje kan hachelen.
(Deel 3 is ook wel leuk, deel 2 is wat apart, "Refueled" had beter gewoon een hele andere titel kunnen hebben, hoort er duidelijk niet bij, maar dat is dan ook niet met Jason.) |
Lock, stock and two smoking barrels.
|
Citaat:
|
?
Noem 1 goede Marvel film. Ik ken er geen... Wat is het punt? The Expendables was Statham wel goed. Chauffeur.... |
Domme actiefilms, dat is toch voorbij.
Scenario : "De actieheld zijn vrouw of kind word ontvoerd of kapotgemaakt. Er volgt een waanzinnige wraaktocht tegen deze bende gangsters." Mensen willen meer gelaagde personages dan dat. De actieheld moet ook langer kunnen praten dan 5 volzinnen. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Superheld verkent al zijn krachten. Voelt zich een zeer speciale snowflake dus moet ie een team buddy hebben. En dan komt er eentje die corrupt word door de "krachten". Het team verzamelt al zijn "goede" mensen en verslaat het kwaad. Nog af en toe een romance." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Actiefilm geschreven door een vrouw. Er volgt een eindeloos spel van aantrekking en afstoting. Tot er uiteindelijk niets gebeurt. De scenariobaas zegt dat er meer uithuwelijkingen en vrijpartijen in moeten komen want anders gebeurd er niet veel. Je blijft teveel op het hek zitten." "Zo zwart-wit is het echte leven niet. 50 tinten grijs." Er zijn nuances enzoow. Mja, het publiek wil ritme en vooruitgang. Schrap..." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Karma is a bitch: https://www.youtube.com/watch?v=eNA0Dh7cbZU
|
Citaat:
Avengers vind ik heeel goed. X men ook goed. Fantastic Four trok op niets, Spiderman : veeeel te soft... De TV series daarentegen zijn echt niet te bekijken, kleffe boel |
Citaat:
Het zijn 'fun' films. ;-) |
Citaat:
De vroegere waren inderdaad niet veel soeps. Peacemaker was wel op Play More en dat vind ik een goeie. |
Citaat:
:lol: God zal je nog wel testen in de toekomst. En dan moet je klaar zijn, hé. :lol: "Onheilspellend muziekje." Zie je scenarioschrijver, dat is niet zo moeilijk hé. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je fan bent is dat goed. Anders... Maar het is waarschijnlijk ook nog eens allemaal van hetzelfde productiehuis. Dus ook al minder concurrentie. Je moet dat allemaal niet zover analyseren. Aah, okay. Gesnopen... |
Citaat:
Typische Engelse gangsterfilm met een wat ingwikkeld plot (nu ja... ) en flink wat humor. Op Twee of op Een Snatch zelfde niveau, maar met Desert Eagles, en veel humor en lijken en varkens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mean Machine (2001) Snatch. (2000) Lock, Stock and Two Smoking Barrels (1998) Ken uw britse klassiekers....marvel (Yankee) boy :-D |
Citaat:
|
Citaat:
En de twee andere zijn geen ‘Statham’ films. Hij is daar één van de vele acteurs. Ik heb het over Transporter, Cranl, the Bank Job, the Mechanic, Fast and Furious en zo. |
Ik vind de Death Race soort van remake trouwens ook niet slecht. Compleet anders dan het originele Death Race 2000 (als je daar een sequel op zoekt dan is er Death Race 2050, uitgekomen tussen deel 3 en 4 van de reboot serie), maar prima als actiefilm in de "net iets harder" categorie.
Omdat ik de direct to dvd sequels (allemaal zonder Jason) toch al aangehaald heb: Death Race 2 en 3 zijn voornamelijk nogal meh. Deel 4... toont op zijn minst lef. Deel 4 doet dingen die deel 1 niet deed omdat deel 1 nog in de bioscopen uitgebracht moest worden. Meer bloot, voornamelijk, maar toch. De setting is ook weer iets anders. Deel 4 lijkt gemaakt door mensen die iets wilden maken, waar deel 2 en 3 toch meer aanvoelen als "er valt nog makkelijk te scoren op basis van de goede naam van deel 1". |
the Mechanic
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ook niet. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be