![]() |
aan iedereen die mij een PB-ke stuurde...
en diegenen die het in een post vroegen... bedankt voor 't informeren en de vaak leuke berichtjes.
Yep, Ik ben terug.... en waar heb ik gezeten? Vorige maand 2 discusprotheses in mijn rug gekregen en heb uiteraard een tijdje moeten revalideren... Prima operatie geweest en buiten de normale post-operatieve ongemakjes en pijntjes gaat het uitstekend. Ik kan na 5 weken, in verhouding al meer dan voordien... Dus vanaf nu kan ik me terug overal mee bemoeien op dit forum, waarschijnlijk tot evenveel ergernis als plezier van velen ;-) Voil�*, nu weet iedereen het, dan moet ik geen -tig keren hetzelfde copyen en pasten in alle replies ;-) |
Citaat:
|
:cheer:Welkom terug :cheer:
|
Karottentrekker! Is dat nu een excuus om 2 maanden van het forum weg te blijven? :twisted:
[size=1](Nee serieus, veel beterschap en al dat soort dingen. ;-) )[/size] |
Ik kan je alvast mededelen dat er tijdens je afwezigheid een geheel nieuwe lichting randdebielen op het forum is aangespoeld, van geschifte godsdienstwaanzinnigen tot schuimbekkend neo-nazi-tuig. Gelukkig werden er ondertussen al enkelen onder hen geband die het net ietsje tè gortig maakten... Je zal je lol niet opkunnen! :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
:-) |
Citaat:
|
Citaat:
de volledige thread is http://forum.politics.be/showthread.php?t=25459 en de posting waar superstaaf uithaalt is http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=644 hopelijk je van dienst te zijn geweest. |
8) Wellcome back ;-)
|
Citaat:
|
Waarom krijg ik nooit berichten als ik een maand niet post? :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan valt een 'lacune' niet zo op. Ik vrees dat ik jou ook vaak verwar met ingenious.:oops: Snelle beterschap wens ik jou! |
Citaat:
ik zal eens over een nieuw onderschrift denken, mss helpt dat. en oriana, welkom terug hé. |
Fijn dat je terug bent en spoedig beterschap!
|
Citaat:
Geen wonder dat ik al eens dooreenhaspel........ :? Citaat:
Zal ik een schoon Belgisch vlagske zoeken? |
Citaat:
Als ik gebanned wordt, ligt dat meestal niet aan mezelf, maar aan een samenloop van omstandigheden. Het veelvuldig gebruik van "nazi" op het tijdstip dat Knuppel haar regels heeft, is daar een voorbeeld van! |
Citaat:
|
Citaat:
nog van dattum!!!! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
Citaat:
(koest Jazeker... ge zit hier niet in een communautaire thread) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Degelijk onderbouwde, genuanceerde, intelligente postings, en nu ook nog een tegendraads en bovendien artistiek uitgevoerd symbool als statement in je onderschrift. 't Leven kan schoon zijn ook in donkere dagen. |
Citaat:
;-) |
Citaat:
![]() |
Citaat:
maar we hanteren wel beiden een verschillende schrijfstijl. en we zijn het ook niet altijd eens hoor. mijn onderschrift is ondertussen aangepast. het is een citaatje geworden, ik ben niet zo te vinden voor afbeeldingen als sig. |
Citaat:
Citaat:
![]() 't Staat waarlijk geniaal hoor. Maar goed. De perfectie is misschien niet voor iedereen weggelegd.:-( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be