![]() |
Recordpot Euromillions. Wie heeft ingezet?
230 miljoen begint al op iets te trekken. Ik heb 5 euro op 2 Quickpicks gezet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik moet dus met haar niet delen als ik win. |
Helaas Xeno, we hebben hoogstens 1300€ gewonnen. :-(
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220708_97325302 |
Citaat:
Dinsdag terug 230 miljoen. :) |
Ik win iedere week, gewoon omdat ik niets inzet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik speel nooit op de lotto of eurodinges.
Hoogstens, in een vlaag van, koop ik eens een af ander krasbiljet. |
Citaat:
Zij stoppen ook veel geld in de pensioenpot. |
Ik heb al eens de indruk dat diegenen met het laagste inkomen het meest op lotto en co spelen.
|
Citaat:
Zijn daar indicaties van? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is teveel voor gewone mensen zoals alle forummers hier.
Wie dat bedrag zou winnen, loopt regelrecht in zijn ongeluk. Ontken maar niet. Denk maar niet dat jij het wel zou kunnen managen. Recht in uw ongeluk. |
Citaat:
Wordt huisjesmelker. Dan moet je nog managen. 6 panden X 1000€. Dat is een vast loon. Dan euh. Nog wat euh beurs onzin. En dan euh nog een commercieel pand. Nog wat euh goudstaven. Niet te veel spreiden natuurlijk dan wordt het onoverzichtelijk. 4-6 grote kostenposten. De rest aan rommel... Merkkleding, auto's, vliegtuigen. |
Denk jij nu echt dat een melker, een geslaagd zakenman is? Veelal is dat wel het geval.
|
ik heb onlangs met win for life 10EURO gewonnen
wat een misleidende naam heeft die loterij zeg :evil: |
Citaat:
Als ze in een vennootschap zitten, worden ze aan 30% belast. En de eigenaar kon dat allemaal in één keer betalen, maw, hij moet geen lening afbetalen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zotte dingen doen. |
Citaat:
Win for life! :-D |
Citaat:
|
Citaat:
:lol: Give me more, give me more...There's a devil crawling along your floor... :lol: |
Citaat:
FUCK al de kleine mensen met hun gemiddelde problemen. Echt waar... |
Denk jij nu echt dat al die rijke tiesten 2 eurocent om je leven geven? Ja, zo verkopen ze het.
En toch zijn ze populair terwijl ze geen FUCK om jou geven. Echt geen FUCK. Jij bent lucht voor die tiesten. Waarom steek jij daar in energie in? Omdat je een loser bent. |
"Doomed to live"
:lol: Somt het dat niet op? "Doomed to live." Gedoemd om te leven. Nog steeds boeken aan het lezen? Nog steeds geld aan het verzamelen? Nog steeds stof aan het verzamelen? Tekeningen in het zand. Water naar de zee aan het dragen. :lol: Je sterft maar je hebt nooit geleefd. Je hebt heel je leven verkwanseld aan onzin. Echte bullshit. 2 gram waard... |
|
Ik ga hier geen tirade afsteken. Zoals Jezus die heel zijn leven heeft verspild. Zoals een gemiddelde hoer aan het kruis gestorven. Wat heeft die verkondigd? Help de armen, voed de sukkels. Vis in diepere gronden.
Djezus. Zo gemakkelijk om te verraden. Om een dolk in de rug te steken. Wat blijft er over zonder de magie? Zonder de "Disney"-parken? De doden tot leven wekken. Niet zo hard.... |
Citaat:
#platzak :silly: |
Citaat:
|
Weer maar eens een Engelsman die gewonnen heeft.
Die waren toch niet meer bij de EU? Ach ja, je mag overal meespelen tot zelfs de Amerikaanse loterij maar als je daar mocht winnen verplichten die u wel om daar te gaan wonen geloof ik. Ook hoog tijd dat ze die hardrijdende Engelsen op de autostrade een serieus gaan beboeten, ze hebben toch geld genoeg. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik was het zeker niet. Kan ook niet want ik speel al een tijdje niet meer mee daar het toch altijd maar in andere landen valt de prijzenpot, laat dit misschien kort bochtenwerk zijn. :-D p.s. Dat het zo dikwijls zo'n hoge toppen scheert het winstbedrag van de EuroMilj zou dat komen omdat er al velen niet meer meespelen of zie ik dat verkeerd? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be