Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Coronacrisis (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=225)
-   -   zwakzinnige anti VaXXer in jail (https://forum.politics.be/showthread.php?t=265576)

Pandareus 11 juli 2022 20:06

zwakzinnige anti VaXXer in jail

Een geflipte ex-leraar die Vooruit voorzitter Rousseau en viroloog Van Gucht met de dood bedreigde zit al sinds februari in jail. Blijkbaar is het gerecht van oordeel dat de man kierewiet is en dat ze hem best interneren in plaats van hem te veroordelen.

Zijn zwakzinnige rantings over 'nazi duitsland' en 'vergif' of 'gods koninkrijk' geven me echt een déja vu gevoel hier. 8-)

https://www.hln.be/oostkamp/je-bent-...dood~a11d6546/

patrickve 11 juli 2022 20:19

Daaraan ziet men dat mensen die orde op zaken willen stellen door het regime op alle mogelijke manieren vernietigd zullen worden he. Ze hebben echt schrik van het verspreiden van lantaarnpaal gedachten blijkbaar...

Dadeemelee 11 juli 2022 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9993174)
Een geflipte ex-leraar die Vooruit voorzitter Rousseau en viroloog Van Gucht met de dood bedreigde zit al sinds februari in jail. Blijkbaar is het gerecht van oordeel dat de man kierewiet is en dat ze hem best interneren in plaats van hem te veroordelen.

Zijn zwakzinnige rantings over 'nazi duitsland' en 'vergif' of 'gods koninkrijk' geven me echt een déja vu gevoel hier. 8-)

:lol:

Rudy 11 juli 2022 22:14

Citaat:

Jammer dat het artikel niet volledig te lezen is. Een bizar onderwerp. Ik had toch meer context willen lezen.
Ondertussen 5 maanden in de gevangenissen zitten voor dergelijke feiten is wel echt lang.

Hoofdstraat 11 juli 2022 22:26

Zo extreem is dat toch niet, 1 mail naar Rousseau en 1 naar Van Gucht. Vrouwen moeten veel meer moeite doen om hun stalker opgesloten te krijgen.

“Bij geen reactie sterf je de tweede dood. Hang nog een beetje de dikke nek uit en… finito. Wil je eeuwig leven onder Gods Koninkrijk? Geen probleem.” Dat schreef Dirk K. aan Vooruit-voorzitter Conner Rousseau. Allemaal in één mail. En ook voor viroloog Steven Van Gucht had hij een duidelijke boodschap: “Je bent erger dan nazi-Duitsland. Je wil de kinderen vergif toedienen. Uw plaats is de tweede dood voor eeuwig.”

JVDP 12 juli 2022 05:47

Een “useful idiot”, net zoals die militair en die dansleraar. En zoals Trump. Zolang het voetvolk maar de indruk krijgt dat “de andere kant” bestaat uit dit soort halfbreinen; da’s genoeg om iedereen in het gareel te houden (want het geeft Jan Modaal een gevoel van superioriteit), en genoeg om huidige beleidsmakers in het zadel te houden.

patrickve 12 juli 2022 06:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JVDP (Bericht 9993370)
Een “useful idiot”, net zoals die militair en die dansleraar. En zoals Trump. Zolang het voetvolk maar de indruk krijgt dat “de andere kant” bestaat uit dit soort halfbreinen; da’s genoeg om iedereen in het gareel te houden (want het geeft Jan Modaal een gevoel van superioriteit), en genoeg om huidige beleidsmakers in het zadel te houden.

Ik vind het zelfs eigenaardig dat men dat een "useful idiot" vindt. Die drukt toch gewoon uit wat inderdaad de normale gang van zaken zou moeten zijn he. Toegegeven, de procedures van volkstribunaal en zo heeft hij slecht ineengestoken, maar kom.

CUFI 12 juli 2022 06:35

Citaat:

}-)
Ik heb mijn vijand lief, dat onderscheidt mij echter.

CUFI 12 juli 2022 06:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9993388)
Ik vind het zelfs eigenaardig dat men dat een "useful idiot" vindt. Die drukt toch gewoon uit wat inderdaad de normale gang van zaken zou moeten zijn he. Toegegeven, de procedures van volkstribunaal en zo heeft hij slecht ineengestoken, maar kom.

Wie psychopaten massavormt, kan dat wel eens zelf duur bekopen.
Spreekt voor zich dat de voortrekkers van de nwo de geest moeten geven om het vertrouwen in dat gedrocht/beest terug te winnen op massa schaal.
Tijd... we moeten echt niets zelf doen; gewoon kijken.

patrickve 12 juli 2022 08:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9993405)
Tijd... we moeten echt niets zelf doen; gewoon kijken.

Tijd. In the long run, we're all dead.

CUFI 12 juli 2022 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9993429)
Tijd. In the long run, we're all dead.

Ja maar ge moet die van nu in de toekomst zien blinken.
Das gelijk wij nu constant herhaald werden aan de streken van Hitler, zo zal de toekomst herinnerd worden aan de streken van dit politiek correct gedrocht. Wat ons in experimentele behandelingen poogde te terroriseren via sociaal darwinisme. Never again.

patrickve 12 juli 2022 08:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9993437)
Ja maar ge moet die van nu in de toekomst zien blinken.
Das gelijk wij nu constant herhaald werden aan de streken van Hitler.

Maar daar heeft Hitler geen last van gehad he. Wat kan het U nu schelen wat er zal gebeuren eens je dood bent ? Dan heeft de wereld geen belang meer he.

CUFI 12 juli 2022 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9993439)
Maar daar heeft Hitler geen last van gehad he. Wat kan het U nu schelen wat er zal gebeuren eens je dood bent ? Dan heeft de wereld geen belang meer he.

Alles.
Wij vechten niet voor de overwinning, maar vanuit de overwinning.
Het zijn nwo hoeren die een Arisch ras voor ogen hebben. Een technocratie met een transhuman .
Dajjal en antichrist toestanden.
Hun uur loopt af, mhhhmmmmmmmm

patrickve 12 juli 2022 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9993445)
Alles.

Als ge dood zijt, bestaat de wereld niet meer he.

CUFI 12 juli 2022 08:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9993446)
Als ge dood zijt, bestaat de wereld niet meer he.

Euh jawel?
Ge koos er dan voor de volgende generatie aan die globalisten/nwo-hoeren/derde rijkers over te leveren, of ge nam een standpunt in waarin ge ze vlakaf toeriep dat ze hun fascisme in hun reet mogen steken.

CUFI 12 juli 2022 09:28

En dat is het dajjal/antichrist systeem. Meeste gemeenschappen belijden gewoon openlijk met wat we hier te maken hebben, ze steken het zelf niet eens onder stoelen of banken.
En wij, de gemeenschappen, komen gewoon geweldloos vooruit met samenvattingen:
https://m.youtube.com/watch?v=huXUNnzPk9k

TIJD :)

patrickve 12 juli 2022 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9993449)
Euh jawel?

De wereld bestaat enkel maar omdat je hem waarneemt. Neem je die niet waar, dan bestaat die niet. Als je dood bent bestaat die dus niet.

Die kan wel bestaan voor anderen, maar dat is hun affaire he.

CUFI 12 juli 2022 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9993477)
De wereld bestaat enkel maar omdat je hem waarneemt. Neem je die niet waar, dan bestaat die niet. Als je dood bent bestaat die dus niet.

Zie die youtube. https://m.youtube.com/watch?v=huXUNnzPk9k
De 3 pilaren ...
Miljarden zeggen : Neen!

Rudy 12 juli 2022 10:33

Citaat:

Als nihilistisch principe kan dit tellen.

Pandareus 12 juli 2022 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9993293)
Jammer dat het artikel niet volledig te lezen is. Een bizar onderwerp. Ik had toch meer context willen lezen.
Ondertussen 5 maanden in de gevangenissen zitten voor dergelijke feiten is wel echt lang.

voila zie :

Citaat:

“Je bent erger dan nazi-Duitsland”: gepensioneerde leerkracht bedreigt Conner Rousseau en Steven Van Gucht met de dood

OostkampEen leerkracht op rust heeft zowel politicus Conner Rousseau als viroloog Steven Van Gucht doodsbedreigingen gestuurd. Hij deed dat anoniem, maar de politie kon zijn identiteit achterhalen. De man zit nu in de gevangenis en het parket wil hem laten interneren. “Hij beseft dat hij schade heeft toegebracht”, aldus zijn advocaat.
Siebe De Voogt, Tim Lescrauwaet 11-07-22, 17:25 Laatste update: 08:13

“Bij geen reactie sterf je de tweede dood. Hang nog een beetje de dikke nek uit en… finito. Wil je eeuwig leven onder Gods Koninkrijk? Geen probleem.” Dat schreef Dirk K., een 55-jarige leerkracht op rust uit Oostkamp, aan Vooruit-voorzitter Conner Rousseau. Allemaal in één mail. En ook voor viroloog Steven Van Gucht had hij een duidelijke boodschap: “Je bent erger dan nazi-Duitsland. Je wil de kinderen vergif toedienen. Uw plaats is de tweede dood voor eeuwig.”
Jehova

In totaal kwamen een vijftal klachten tegen de vijftiger binnen. De andere komen van onbekende mensen die ook dreigende mails van Dirk K. ontvingen. De politie startte een onderzoek naar de man die aanvankelijk anoniem bleef. Want geen enkele mail ondertekende hij en hij verstuurde ze ook met een onbekend e-mailadres. Maar de speurders slaagden erin om zijn IP-adres te achterhalen en kwamen zo bij de afzender uit.
Dirk K. was vele jaren lid van de getuigen van Jehova. Maar daar stapte hij uit. Het was tijdens de voorbije coronacrisis dat hij de politicus en viroloog ging belagen. De Oostkampenaar ging naar eigen zeggen niet akkoord met de vaccinatiecampagne. En dus kreeg Steven Van Gucht een mailtje in augustus 2021 dat weinig aan de verbeelding overliet. En enkele dagen later was het de beurt aan Vooruit-voorzitter Conner Rousseau.
Internering?

De ex-leraar werd in februari dit jaar opgepakt en aangehouden door de Brugse onderzoeksrechter. Hij zit sindsdien in de cel. Het gerecht stelde een psychiater aan om de geestestoestand van Dirk K. te onderzoeken. De deskundige verklaarde de man uiteindelijk ontoerekeningsvatbaar. Dirk K. verschijnt dinsdag voor de raadkamer en daar zal het parket op basis van het psychiatrische verslag zijn internering vragen. Iets waar de man zelf en zijn advocaat zich niet tegen zullen verzetten. “Hij beseft dat hij schade heeft toegebracht aan de slachtoffers”, zegt meester Pieterjan Dens. “En daarom zal hij zich nu laten begeleiden zolang dat nodig blijkt te zijn.” Mocht het tot een internering komen, vindt er geen openbaar proces meer plaats.

Weyland 12 juli 2022 12:06

Als je onderkomen en eten dreigt mis te lopen weet je wat je kan doen. Nu ja, liever onder de brug dan.

patrickve 12 juli 2022 12:07

.

(verkeerde draad)

stab 12 juli 2022 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9993499)

Helemaal geen nihilistisch principe.
Een rationeel principe.
Geldend voor hem, jou, mij en iedereen.

patrickve 12 juli 2022 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy (Bericht 9993499)

Stel dat er miljarden universa zijn waar geen levend waarnemend wezen in aanwezig is. Bestaan die wel ?

Rudy 12 juli 2022 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door patrickve (Bericht 9993582)
Stel dat er miljarden universa zijn waar geen levend waarnemend wezen in aanwezig is. Bestaan die wel ?

Als je vooropstelt dat er miljarden universa zijn zullen die wel bestaan zekers.
Dat er geen microob in of op kan leven is nogal buiten de kwestie.
Ik ben al content met één universum.

CUFI 12 juli 2022 13:19

Tverbaast mij dat het er zo weinig zijn...
Kunnen die vaccinazi eigenlijk nog gerust over straat lopen? :D

Oma 12 juli 2022 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9993549)
voila zie :

En welke schade heeft deze verwarde man dan toegebracht aan de "slachtoffers" met zijn emotionele, boze maar begrijpelijke uitbarsting, een vrije mening die hij blijkbaar niet mag uiten in eigen, warrige bewoordingen?
Bescheten onderbroeken bij connorke en smetvrees van gucht?
Dat kan een wasserij oplossen. :rofl:
Hij heeft fysiek geen enkele strafbare daad gepleegd, hij heeft de paljassen niet aangeraakt, alleen wat woordjes geschreven.....zover is het al gekomen dat je de bak invliegt voor je mening die je zou mogen zeggen als vrije mens.
Dat lijkt verdomd veel op de bloedige terreur aanval op charlie hebdo om de vrije meningsuiting door het geschreven woord de mond te willen snoeren waarbij het parket/gerecht deze keer de woordjes-terrorist zijn voor een verwarde man, die ze bovendien dan nog zelf ontoerekeningsvatbaar verklaren.

En intimidatie en doodsbedreigingen door stalkers en terroristen blijven onbestraft want dat zijn dan wel vrije meningsuitingen en worden natuurlijk ook niet gericht tegen politiek gespuis of kwakzalver-experts maar tegen gewone burgers en dan mag het wel.

Pandareus 12 juli 2022 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 9993654)
En welke schade heeft deze verwarde man dan toegebracht aan de "slachtoffers" met zijn emotionele, boze maar begrijpelijke uitbarsting, een vrije mening die hij blijkbaar niet mag uiten in eigen, warrige bewoordingen?
Bescheten onderbroeken bij connorke en smetvrees van gucht?
Dat kan een wasserij oplossen. :rofl:
Hij heeft fysiek geen enkele strafbare daad gepleegd, hij heeft de paljassen niet aangeraakt, alleen wat woordjes geschreven.....zover is het al gekomen dat je de bak invliegt voor je mening die je zou mogen zeggen als vrije mens.
Dat lijkt verdomd veel op de bloedige terreur aanval op charlie hebdo om de vrije meningsuiting door het geschreven woord de mond te willen snoeren waarbij het parket/gerecht deze keer de woordjes-terrorist zijn voor een verwarde man, die ze bovendien dan nog zelf ontoerekeningsvatbaar verklaren.

En intimidatie en doodsbedreigingen door stalkers en terroristen blijven onbestraft want dat zijn dan wel vrije meningsuitingen en worden natuurlijk ook niet gericht tegen politiek gespuis of kwakzalver-experts maar tegen gewone burgers en dan mag het wel.

Doodsbedreigingen uiten is wel degelijk een misdrijf hoor. Strafbaar tussen 8 dagen en een max van 5 jaar.

Hier gaat het wellicht niet zo ver komen omdat de magistraten van oordeel zijn dat hij LoLo is en ze hem dus beter kunnen interneren.

patrickve 12 juli 2022 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 9993726)
Doodsbedreigingen uiten is wel degelijk een misdrijf hoor.

Dat is eigenlijk problematisch dat dat strafbaar is. Zeker voor politieke visies waar doden van anderen de hoeksteen vormt.

gunter5148 12 juli 2022 17:36

Citaat:

Doodsbedreigingen uiten is wel degelijk een misdrijf hoor. Strafbaar tussen 8 dagen en een max van 5 jaar.

Hier gaat het wellicht niet zo ver komen omdat de magistraten van oordeel zijn dat hij LoLo is en ze hem dus beter kunnen interneren.

Hij had inderdaad beter gezegd "on va les emmerder." Was wat subtieler.

Van mij mogen die gevaccineerde DNA misvormde freaks doodvallen waar ze staan.

En als ik alle ruis op de lijn mag geloven, dan gebeurt dat zelfs nog ook. :-D:-D:-D

Dus aan alle gevaccineerde freaks; "good luck staying alive..."

Maar ik ga er mij niet actief mee bezig houden, want ik hou liever afstand. Ik wil die rommel via "shedding" ni in mijn lijf.

CUFI 12 juli 2022 17:39

Dat zij tot inkeer mogen komen en God mogen voelen binnenkomen in hun hart.
Daar zullen ze zekerlijk niet goed van zijn.
Make it so.

Eurosceptic 12 juli 2022 20:50

Als ik die mail krijg, gaat er niemand naar de gevangenis.

Dit is gewoon weer klassenjustitie.
En mensen die zich nog steeds laten prikken zijn een pak dommer dan deze "kierewiet". De man heeft gewoon gelijk, en de politiek wil een voorbeeld stellen. Wanneer de politiek ons in het najaar opnieuw in een open gevangenis steekt, zullen er nog veel meer incidenten zijn tegen dat krapuul in hun ivoren torens. En natuurlijk zal er machtsvertoon zijn van politie en van het gerecht. Maar ik hoop dat de kierewieten uiteindelijk Van Ranst en Van Gucht te pakken krijgen.

CUFI 12 juli 2022 21:40

De genocidale maniakken hebben ons willen verplichten ons en onze kinderen aan myocarditis bloot te stellen.
Het zijn de ongelovige honden en Hitlers van deze tijd.
Iedere collaborateur of meeloper hiervan is identiek aan de derde rijkers van weleer. Dat het gros van die vaccinazi nog ademt is omdat het gros van de bevolking geen genocidale maniakken als zij zijn.
BABYLONISCHE LOBBYHOEREN.

CUFI 12 juli 2022 22:19

En dat die voze fascist denkt mij bang te maken met voorbeelden?
Ik herhaal: ik ben bereid mij te verantwoorden voor ALLE rechters en te herhalen wat ik hier zei. Die kindermoordende vaccinazi zijn het grootste gevaar sedert Hitler. NO DOUBT.

Eurosceptic 12 juli 2022 23:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9993901)
En dat die voze fascist denkt mij bang te maken met voorbeelden?
Ik herhaal: ik ben bereid mij te verantwoorden voor ALLE rechters en te herhalen wat ik hier zei. Die kindermoordende vaccinazi zijn het grootste gevaar sedert Hitler. NO DOUBT.

De nazi's zijn nooit weg geweest. Ze zijn gewoon gevlucht.
De vader van Klaus Schwab (stichter van het World Economic Forum), Eugene Schwab, was een trouwe aanhanger van Hitler.

Het WEF is vandaag de machtigste NGO ter wereld, waar jaarlijk gezagshebbers samenzitten over de toekomst van de planeet.

Oma 13 juli 2022 06:51

Citaat:

Laten we dat eens bekijken:
Vooreerst doden woorden niet, mensen wel.
Doodsbedreigingen uiten noemen ze een misDRIJF maar het is géén misDAAD!

Doodsbedreigingen uiten is een INTENTIE kenbaar maken om een misdrijf te GAAN plegen, in werkelijkheid is er nog steeds GEEN misdaad gepleegd én er is helemaal geen slachtoffer of schade.
Dat druist al in tegen de grondwet die zegt dat iedereen onschuldig is tot de schuld voor een rechtbank bewezen is - en alles wat tegenstrijdig is met de grondwet, is ONGELDIG....
Het voornemen om een misdaad te plegen kan dus ook nooit een misdrijf zijn omdat de bedreigingen eerst moeten uitgevoerd worden voor er sprake kan zijn van een misdrijf of misdaad.

Wie dus wordt opgepakt om doodsbedreigingen geuit te hebben, wordt opgepakt op basis van een VERMOEDEN, van de INTENTIE om een misdaad te plegen maar zonder enig bewijs van een misdaad, zonder schade of slachtoffer.
Er wordt dan een onschuldige opgepakt voor een misdaad die hij nog niet pleegde.

Zelfs met het omkeren van de bewijslast, in stilte door de federale criminelen in 2007 ingevoerd, kan deze man zijn onschuld NOG bewijzen want hij voerde zijn voornemen van doodsbedreigingen niet uit want vandenbroucke en van gucht leven nog.

Een bekwame advocaat maakt brandhout van zulk een nepaanklacht dus zoekt deze man beter een echte advokaat die de wet kent.
Dus niks straf of internering want dan is dit een gerechterlijke dwaling.
Iedereen weet trouwens waarom er aan dit gezever ruchtbaarheid wordt gegeven: er mag geen kritiek gegeven worden op de staat, op paljassen hun vaccinatiebeleid, antivaxxers en burgers moeten zwijgen en mogen hun boosheid niet uiten tegen de schuldigen en de vrije mening moet aan banden gelegd worden door intimidatie en bedreigingen met celstraffen of internering.
Daar draait dit om: er mag geen kritiek geuit worden op staatsbeleid en deze man wordt als voorbeeld gesteld.
Doodsbedreigingen worden bestreden door bedreigingen met celstraf of internering zonder dat er een misdaad gepleegd werd.

CUFI 13 juli 2022 06:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic (Bericht 9993925)
De nazi's zijn nooit weg geweest. Ze zijn gewoon gevlucht.
De vader van Klaus Schwab (stichter van het World Economic Forum), Eugene Schwab, was een trouwe aanhanger van Hitler.

Het WEF is vandaag de machtigste NGO ter wereld, waar jaarlijk gezagshebbers samenzitten over de toekomst van de planeet.

Zo is het, de laatste youtube die ik deelde weerlegt hun agenda volgens 3 pilaren. Surveillance, finance en scoring.

Concreet het teken van het beest.

Sneaky 13 juli 2022 11:04

Citaat:

:cheer::cheer::cheer: De kat leeft! :cheer::cheer::cheer:

gunter5148 13 juli 2022 15:50

Citaat:

Geluidsgolven die niet opgevangen worden door oren, zijn die wel geproduceerd?

Of, is een geluidsgolf pas een geluidsgolf als de geluidsgolf gehoord wordt?

Mijn mening is dat een geluidsgolf een geluidsgolf is, omdat de geluidsgolf geproduceerd wordt. Niet omdat deze geboren/gehoord wordt :-P:lol::lol::-P

(kon het niet laten)

patrickve 13 juli 2022 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gunter5148 (Bericht 9994351)
Geluidsgolven die niet opgevangen worden door oren, zijn die wel geproduceerd?

Indien die geluidsgolven ergens een potentieel waarneembaar effect hebben veroorzaakt, dan maken die deel uit van de hypothese van de bestaande wereld, om dat uiteindelijk waargenomen effect mee te verklaren. Zoniet, nee, dan is het niet nodig om aan te nemen dat die geluidsgolf bestond he.

Bijvoorbeeld, als die geluidsgolf een beweging van een blad heeft veroorzaakt tegen een ander blad, waardoor er een klein krasje is gekomen op dat blad dat nadien een regendruppel anders laat lopen op dat blad en als dusdanig een mier heeft verzopen die anders een mierennest had gebouwd in de pilaar van een houten kabine die daardoor zou ingestort zijn en de persoon die erin zat, een gebroken been heeft opgeleverd, ja dan heeft die geluidsgolf bestaan.

Als er totaal geen enkel waarneembaar gevolg is van die geluidsgolf en men ook geen bizarre hypothese moet maken om te stellen dat die er niet was ondanks dat men waarneembare effecten van een potentiele bron van geluidsgolven had gevonden, dan is het logisch om te stellen dat die er niet was.

Binnen een universum is het moeilijk dingen "af te zonderen" zodat daar geen enkel potentieel waarneembaar effect zou van komen. En dus zijn de meeste gebeurtenissen binnen 1 universum aan elkaar gekoppeld en is het niet eenvoudig om er "te schrappen" als zijnde "heeft geen enkel waarneembaar effect gehad. Maar ja, als er zulke dingen potentieel waren, kan men evengoed zeggen dat die er niet waren, en dat is eenvoudiger. Ockham zegt U dan van te stellen dat die er niet waren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be