![]() |
Medicinale cannabis en kanker
Nog maar eens een mooi voorbeeld van de heilzame werking van cannabis.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221008_96107104 Spijtig dat we het hier zullen moeten doen met Leffe en Trappist.:| |
Kanker krijgen door joints te roken en dan cannabis gebruiken om de pijn tegen te gaan. Dat is zoals mensen die zich dood zuipen om hun psychische of fysische kwalen niet te hoeven voelen.
Eergisteren was ik in Brussel en heb daar zo'n medische cannabiswinkel gezien. Het is hier blijkbaar toch ook al mogelijk. |
Citaat:
En ik heb geen weet dat er in Brussel winkels zijn die medicinale cannabis verkopen. Nochtans woon ik in Brussel. CBD olie is helemaal geen medicinale cannabis. Medische cannabis krijg je alleen bij de apotheek en op voorschrift (Niet in België) De meeste mensen die medische cannabis gebruiken roken die niet. https://bedrocan.com/nl/medicinale-cannabis/ Je zit duidelijk beetje naast de kwestie. Maar kan gebeuren in een land waar we alles weten over bier wijn en cognac maar blijkbaar niks over 'die andere' roesmiddelen'. |
Citaat:
|
Ik heb er een hart attack van gekregen Fred.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
elk nadeel ep sijn voordeel.
|
Citaat:
In vind dat het gebruik van medicinale cannabis in sommige gevallen zou mogen gelegaliseerd worden. Mensen die palliatief zijn bv. Het gaat vaak nog slechts om enkele weken/ dagen. Waarom de (soms gruwelijke) pijn niet verlichten? Ik heb verschillende mensen en 2 naasten zien creperen van de pijn; echt onmenselijk! Zelfs een huisdier laat men niet zo afzien. Mij maakt het totaal niet uit waardoor die mensen kanker gekregen hebben. Pijnloos of met zo min mogelijk pijn sterven zou een mensenrecht moeten zijn. |
Citaat:
Mijn zus heeft hernia, en blijkbaar is dat ook zeer pijnlijk. Een joint cannabis blijkt de enige pijnstiller te zijn die functioneert. |
Citaat:
|
Waarom zouden ze kanker bij iedereen willen genezen als we al met teveel mensen zijn en dodelijke vaccins de voorkeur krijgen?
|
Citaat:
Zij die afzien, die elk uur van de dag onmenselijke pijn moeten ondergaan. Voor DIE mensen zou die medicinale cannabis gewoon gelegaliseerd moeten worden. Het gaat hier niet om - zoals jij zegt- kanker te kunnen genezen! Wat je verder schrijft over de 'dodelijke' vaccins; dat is prietpraat! |
Citaat:
Zijn pijnen van mensen die wel nog te genezen zijn minder hard om dragen? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ze als student nog meegemaakt:-D 150 man sterke razzia hondjes en robocops incluis om dan tussen een bende ladderzatte studenten te gaan zoeken naar een kwibus met een gram wiet tussen zijn shag.:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk zijn er veel mensen die nog te genezen zijn maar die ook veel afzien. Toch is dat een andere discussie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom houdt de medische wereld de boot van medicinale cannabis af?
Morfine bijvoorbeeld: no prob !! |
Citaat:
En wie levert er medicinale cannabis (bv. in Nederland)? NIET Big Pharma Dat verklaart direct waarom de medische wereld in België de boot afhoudt :? |
Citaat:
Medicinale cannabis: wondermiddel of niet? :? |
Citaat:
Waarom blijven de meest efficiënte en veilige vaccins buiten aanbod? Nog steeds geen nasale vaccins. Nog steeds mogen minderjarigen zich kapot zuipen, komen veel grondstoffen voor de big pharma van terroristische organisaties, worden getest op vermoordde kinderen en levende dieren etc. Maar owee als gij een manier vindt dat die supremacisten overbodig maakt, dan komen ze u langs links, rechts, voor en vanachter kloten en geven ze u levenslang door de massa op te jutten met sociaal darwinisme en u te marginaliseren. Het verbod heeft al veel meer doden gemaakt dan ze ooit nog kan redden. Wat moedwil was van die fascisten met hun pestbeleid. Ik ken meer slachtoffers van dit opgedrongen beleid dan mensen die effectief gered zijn. Ik ken ook meer vaccinazidoden dan coronadoden. Waarom? Volslagen idioten aan roer die lobbyen met grootmachten die ons liever in hun aanbod gevangen houden om zichzelf te verrijken terwijl ze verder op volksgezondheid besparen en u van uw grondrechten pogen strippen in het proces. Alle zaaddragende gewassen zijn ons van God gegeven en wie daartussen komt is des duivels. Alle patenten na het originele behoren God toe en geen mens. Zie hoe boeren nu steriele zaden van deze fascisten krijgen. Ze gijzelen gans onze biologie om hun technocratische economie (waar niemand om vroeg) te lanceren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
https://bedrocan.com/nl/wie-zijn-er-...-in-nederland/ https://bedrocan.com/nl/medicinale-cannabis/ |
Citaat:
|
Tijd dat we doorhebben dat die fascisten niet enkel de drugs de oorlog verklaren,,maar alles waar ze zelf in kunnen handelen en concurrentie rondloopt.
Die fascisten die de oorlog verklaarden, mogen nu voorste rij lopen en even luid als daarvoor teuten. De grootste criminelen zijn die restanten van het derde rijk. Wat de koplopers van alle tradio partijen bleken te zijn. De oorlog tegen drugs is een oorlog tegen onze individuele vrijheid. Ge zult die aan-minderjarig-wapenhandelende-fascisten nooit armoede de oorlog zien verklaren. Altijd schijnbeleid om zichzelf te verrijken en alles erger te maken om de volgende fascist nog meer te verrijken. Congo en het Midden Oosten blinken nog na beleid van deze bende georganiseerde fascisten. Hun beleid vereist een regime change, denazificatie. |
Eigenlijk zijn de big pharma en hun lobbyisten toch de grootste drugsmaffia die er is? Maar zij zijn onschendbaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe heeft de hele mensheid dan toch maar eeuwenlang kunnen overleven zonder de "levensnoodzakelijke" (synthetische) "medicijnen" van de big farma? :roll: Citaat:
1913: er werd een nieuw soort bedrijven opgericht: farmaceutische investeringsbusiness van fabrikanten met gepatenteerde, synthetische geneesmiddelen door...de "Rockefeller Foundation".'....klinkt die 1% elite-crimineel bekend? :roll: https://www.dr-rath-foundation.org/2...pharma-cartel/ |
Citaat:
|
Citaat:
Die hebben er wel miljarden aan verdiend. |
Citaat:
|
Citaat:
Oa afhankelijkheid van medicijnen door bijwerkingen: voor een klacht/ziekte wordt een medicijn gegeven waarvoor telkens andere medicijnen nodig zijn voor de klachten door de bijwerkingen terwijl er géén genezing is...men wordt alleen nog zieker door de bijwerkingen maar...daar zijn immers ook medicijnen voor..:roll: Een straatje zonder einde en zonder genezing maar een goede klant met forse kassa, kassa voor de big farma....dat wordt ook wel "klantenbinding" genoemd. :rofl: Overigens zijn de afgelopen jaren diverse geneesmiddelen uit de handel genomen omdat....die werkten en de mensen werden erdoor genezen en dat is slecht voor de big farma commerce en de medicijnen verkoop.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik pak nu al iets meer dan een jaar chemo-pillen die aan de ziekenkas iets meer dan 6000 euro per maand kosten, en ik hoop die nog vele jaren te mogen en kunnen pakken. Die pillen waren toen nog maar net goedgekeurd door de EU en door la belziek. Ze zijn net iets efficiënter en hebben net iets minder bijwerkingen dan hetgeen men daarvoor voorschreef. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be