| Bovenbuur |
11 november 2022 09:57 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
(Bericht 10064985)
Mensen probeer eens een week te dragen en je zal zien dat je verschil merkt.
Gewoon een rol lood rond uw bovenhoofd draaien.
Nu ga ik een heel kostuum ontwerpen om mijn andere organen te beschermen tegen de zendpalen van de shapeshifting reptillians.
|
Het jammere van hoedjes is de vorm. Dit is echt onderzocht, al jaren geleden. Een hoedje heeft door de vorm van je hoofd, rond aan de bovenkant, een open gezicht en nek aan de onderkant, automatisch niet de vorm van een faraday kooi of stralingsschild, maar van een schotelantenne, het focust de straling juist op je hersenen. Het effect dat jij gemerkt hebt is dus een placebo effect.
Nee echt, je hebt de straling naar je hersenen niet verminderd, als je al een verschil hebt gemaakt is het juist meer geworden.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI
(Bericht 10065004)
Je kan het testen door jezelf te bellen als je uw telefoon er onder legt.
Gaat hem af is het niet goed.
|
Dan heb jij dus een tafel die straling blokkeert, maar jouw nek doet dat niet. Je zou je geheel moeten inpakken voordat het echt effect heeft. Voor mensen die bang zijn voor straling in het algemeen is het dan nog niet zinnig, want die zitten dan juist opgesloten met alle straling die van hun eigen lichaam en bijvoorbeeld voedsel dat ze hebben gegeten afkomt. Maar als je een specifieke straling in gedachten hebt van een specifieke bron buiten jouw lichaam die schadelijk zou zijn zou een volledig loden pak daar theoretisch tegen helpen. Als je weet welke frequenties je probeert te blokkeren jou je zelfs een materiaal kunnen selecteren voor over je gezicht dat deze straling blokt maar zichtbaar licht niet. Ik bedoel, zichtbaar licht is straling, in veel en veel hogere doses aanwezig dan bijvoorbeeld straling van telefoon netwerken en met een hoger energetische frequentie, dus logischerwijs kan dat niet minder schadelijk zijn dan telefoonstraling, maar ja, we willen toch wat zien.
Vergeet ook niet veel vette vis te eten voor de vitamine D, daar ga je een ernstig tekort van hebben als je je hele huid continu inpakt in een loden burka. Zelfs zwarte stof laat in ieder geval nog iets door, zeker in een land met veel te veel zon. Een echt stralingsdicht pak is echt een ander verhaal.
|