![]() |
wat scheelt er aan CDnV
wat ik niet wil is propaganda in CM Visie
|
Enerzijds probeert Mahdi zo het eigen electoraat veilig te stellen en mogelijks zelfs wat oude kiezers bij andere partijen af te snoepen, anderzijds riskeert hij ook dat de jeugd zich van CD&V afkeert. “Ik vrees dat heel wat jongeren CD&V zullen zien als een conservatieve partij die niet voor hun leeftijdsgroep opkomt.
|
Citaat:
|
ze moeten maar aparte flyers drukken
|
Citaat:
|
Het aantal tjeven wordt met uitsterven bedreigd.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maakt in de toekomst niets uit. Ze sterven uit. Het geld van de rijke boerkes geraakt op. En, de kerken lopen leeg. Klein detail. |
wie gelooft die mense nog
|
Citaat:
Anderzijds vind ik dat ... |
Citaat:
mss vergeten. En het zijn niet alleen tjeven die daar ooit gespaard hebben. De meeste mensen associeerden de BAC niet met de tjeven. |
Citaat:
Ik denk dat er in Vlaanderen weinig of niets is waar de tjeven niet rechtstreeks of onrechtstreeks in verweven zitten. Neem nu de boerenbond. Dat was oorspronkelijk een organisatie van boeren. Later hebben ze een bank opgericht, een bank die kopje onderging. Ondertussen hebben ze zich ook gericht op de boerinnen. Ondertussen kwam er een nieuwe bank, de CERA die opging in de KBC omdat ze via de CERA te weinig mensen aantrokken, hebben ze de coöperatieve opgericht (Belgische Arbeiderscoöperatie), beter bekend als de BAC, later BACOB. Omdat ze steeds meer wilden, begonnen ze de boeren te manipuleren en aan te zetten tot schaalvergroting. Op een gegeven moment was hun businessmodel compleet. Ze hadden:
Ondertussen werkten ze zich ook binnen:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Brengt Mahdi verlossing? Ik waag het te betwijfelen. Ik heb geen persoonlijk probleem met die jongen, maar ik denk niet dat hij in staat is zijn partij een nieuw elan te geven. |
'''Amices, ik was tien dagen op werkreis door uw wonderschone Vlaanderen en het voelde alsof ik in een warm ezelinnenmelkbad met rozenblaadjes werd gedompeld. U denkt nu uiteraard meteen aan ‘De idioot in bad’ van de dichteres Margaretha Droogleever Fortuyn-Leenmans, die u wellicht beter kent als Vasalis
|
CD&V zal binnen 15 jaar vervangen zijn door een partij van de islam.
Niks christelijk of katholiek meer. Ze halen de kiesdrempel niet meer. |
een aantal pastoors hebben gewerkt aan 'ongeloofwaardigheid'
|
Citaat:
|
Wat er aan CD&V scheelt? Dat het tsjeven zijn, tiens.
|
Voor cd&v is plassen een dringende prioriteit, zij schijnen geen andere maatschappelijke problemen te zien waarmee ze naar de kiezer kunnen trekken.
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
https://twitter.com/orry_vdw/status/1638437915830243328
Bij CD&V vinden ze 22/3 geen islamitische aanslag omdat niet alle moslims er achter stonden/staan ... tja, dan kan je niets meer benoemen natuurlijk, dan bestaat er geen islam, dan bestaat CD&V niet, ... |
Herman van Rampuy is multimiljonair dankzij zijn aandeel in Argenta maar hij predikt de regel van de soberheid , de huichelaar
|
Citaat:
Die hebbe dat stuk uit den bijbel als volgt begrepen "nog voor de haan gekraaid heeft zult gij mij zoveel mogelijk verloochenen" en aldus geschiede. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor dezelfde reden hebben ze ook geen Vakbonden nodig. |
betalen aan een ziekenfonds zou wettelijk verplicht zijn
|
![]() sommige politiekers maken je blaaskes wijs |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be