![]() |
Belgische MILF's met een hoog BIMBO gehalte
Laat jullie gaan !
Ik steek van wal met Tine Embrechts ![]() |
Citaat:
maarrreuh...bimbo? |
Citaat:
Het muziekinstrument bedoelde ik. :-D |
Citaat:
|
![]() |
![]() |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=Bz_trnyT-lQ |
Citaat:
0m terug te komen op die vrouw, ze heeft lange apen armen. Overdreven brede schouders en billen waar geen vorm inzit met lelijke kniëen. Haar gat is dik maar niet sexy en ze heeft een dwaze bimbo lach die haar niet eens af gaat. Tien onder nul en dan ben ik nog vrijgevig. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wacht tot ze aan uw karakolleke komt prullen, dan zult ge plots wel anders teuten. |
wue zijn die madammen in post 2 en 3 ?
|
De cokemilf is helaas van straat
was geen misse (haha) toen haar neus nog heel was. ![]() |
Citaat:
Maar een bimbo zou ik haar ook niet noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vrees dat Henri de definitie van Bimbo niet goed begrepen heeft.
|
Citaat:
Sandra Joine, dat is pas een bimbo, erslaafd geweest aan alcohol, drugs, fan van N-VA en ex lief van de pedofiel Guy Van Sande. Hoe bimbo wil je het. Wel een lekker ding ![]() |
Sorry mensen, kan iemand me zeggen :
Wat is bimbo? Vanaf wanneer is een vrouw milf? Cougar? |
Recht uit de Urban dictionary.
Met persoonlijke vertaling. MILF A MILF is any woman with children who has men that want to have sexual intercourse with her. The term is also sometimes used to describe women above a certain aged (30 or 40+) who are not mothers themselves, but are deemed to be sexually attractive, Oftewel, een moeder die er nog lekker uitziet. O ok een term gebruikt voor knappe, rijpere vrouwen die niet noodzakelijk moeders zijn. Cougar. When an older woman desires a much younger man and pounces on it's prey. Een rijpere vrouw die een agressieve voorkeur heeft voor jongere mannen. Bimbo An attractive but empty-headed young woman, especially one perceived as a willing sex object. Een knappe, edoch domme jongedame waarvan iedereen "weet" dat ze gemakkelijk is. |
Is dit dan beter ?
![]() |
Citaat:
:lol: |
Euh.
Al die op de cover van P-magazine zijn cougars. Ze moeten wel rond de 18-20 zijn zijn daarna zijn het allemaal Milf's. Getekend, de Gortige.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Je moet de "Ensie" pakken.
Citaat:
|
Citaat:
Daar gaat je honger van over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uw goesting gaat over. |
Een moeder en een leeghoofd..?
Freya natuurlijk.. ![]() |
Citaat:
en dit is de wansmaak voorbij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar 't oogt nog altijd beter dan de realiteit eh.. Nu goed, doek erover en bij elke stoot een sossen-schandaal opnoemen.. tegen dat ge die lijst afgewerkt hebt, kan ze weken niet meer op haar benen staan.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be