![]() |
Toxische mannelijkheid
Wat een gezever. Ditmaal van de Franse groenen. Maar let op: als het regent in Parijs ...
Dat begint straf mijn kloten uit te hangen, heel die woke enz. titel: “Toxische mannelijkheid”: Franse president Macron onder vuur nadat hij biertje in één keer uitdrinkt link: https://www.hln.be/buitenland/toxisc...inkt~a00cb0f3/ Citaat:
|
Citaat:
Wel volgens zowat alle wetenschappers is hetgeen Macron daar deed ten stelligste af te raden8O Ik vind dat ook overdreven maar ik ben dan ook geen toxicoloog:roll: |
Vrij seksistisch om dit gedrag aan "mannelijkheid" te koppelen. Wat een stereotiep denkbeeld.
Ik ken genoeg vrouwen die tijdens het cantussen vlot mee ad fundums dronken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol, 17 seconden? Wat een amateur
Ik kan sneller 8-) |
Bier is haram. Hoe durft hij.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou geen twee slokken na mekaar uit een fleske krijgen. Het moet uit een glas bij mij. Maar ....: Citaat:
|
We zouden ons moeten kunnen organiseren tegen die woke- en groene kiekens.
Dat wordt een publiek gevaar. Of is het genoeg om op echt-zware oerdegelijke partijen te stemmen? Geen die poedelsjoemels kwekers, geen sneakersvoorzitters, geen Madhy-pilaarbijters .. ? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zuip ook al eens te veel maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om dan te staan brullen ik tegen drugs ben. |
Citaat:
Stel je voor hij een XTC pilletje had geslikt.8O Stel je voor uw kleinkindjes dat hadden gezien :roll: |
Citaat:
Verstand komt met de jaren Drugs zijn voor mij synoniem met criminaliteit |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Illegale drugs, da's sowieso "crimineel". En ja, Alcohol of tabak zonder takszegel is voor de (r)overheid hetzelfde als een portie coke. Maar het verandert niets aan het feit dat alcohol ook een drug is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Slimme mede-forummers merken op dat het grotere probleem is dat men spreekt van mannelijke toxiciteit,
en niet "dat ene pintje", of nog erger, het what about illegal drugs ... Domme mede-forummers merken dat niet op. Gelukkig zijn die er niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bwa, als wetenschappers niet met wetenschappelijke argumenten komen maar met woke redeneringen als 'het zal uw bomma maar zijn', dan staat gij wel aan de woke zijde. :silly: |
Citaat:
Zoals hier. https://www.dumpert.nl/item/6665360_76c4411e |
Citaat:
Bij dorstig weer is 't eerste pintje (glas/fles maakt niet uit) leeg na een slok.. Citaat:
Wat een zever om dat te linken aan toxische mannelijkheid of toxisch leiderschap. Moest Macron elke vergadering/persmededeling/pleidooi zo starten, dan valt er misschien wat van te zeggen.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be