![]() |
in Nederland wil men hobby-vissen illegaliseren
De titel is duidelijk.
En de draad wordt specifiek voor 1 forumlid gestart. Onze "Schoof." Als ik het goed begrepen heb, is hij tot inkeer gekomen, en is hij géén vaxcist meer. Ooit zei schoof "het is belangrijker gelijk te krijgen, dan gelijk te hebben" in dit onderwerp. Ik meen me ook te herinneren dat hij een hobby-visser is. Deze draad wordt dan ook opgestart om aan te tonen dat je maar fascist kan blijven, tot op het ogenblik dat "de staat" jou in het vizier neemt, en pas DAN weet je/voel je/besef je dat "de staat" ALTIJD fascistisch van inborst is, en dat de meesten ook méégaan in dat fascisme, tot je eigen hobby in het vizier wordt genomen. Héél concrete vraag aan Schoof; "Ben jij VOOR of TEGEN een verbod op hobby-vissen?" https://www.dagelijksestandaard.nl/p...d-in-amsterdam |
Was een gewone PM niet beter Gunter ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb inderdaad al zeer vele malen in mijn leven gezegd dat het belangrijker is om gelijk te krijgen, dan om gelijk te hebben. Je moet dat zien in het raam van de vaststelling dat ik inderdaad bijna altijd gelijk heb. Citaat:
Citaat:
Ik meen ook dat het volgende waarheid is: Entre le fort et le faible, entre le riche et le pauvre, entre le maître et le serviteur, c'est la liberté qui opprime et la loi qui affranchit. Henri Lacordaire Citaat:
Misschien vertel ik straks een grap over vissers. |
Citaat:
|
Citaat:
Uw lacordaire is dus gewoon nen ordinaire apologist voor fascisme. Ik dacht dat ik me had vergist in jou, maar bovenstaande bijdrage zet me weer met de voeten op de grond. Jij hebt haast nooit gelijk, en schurkt je graag aan tegen de macht. Want die krijgen (met alle mogelijke middelen, scrupuleloos) vaak "efkes" gelijk. |
Citaat:
|
Een afzeik-bericht gericht tegen een forumlid, vertrekkende vanuit een totaal verkeerde aanname dan nog, en dat uiteindelijk gecamoufleerde Wappie-zever is... :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beter liegen en geloofd worden dan de waarheid spreken he. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar, hoe weinig dat dat ook voorvalt, deze keer moet ik toegeven dat ik mij vergist heb, in schoof wel te verstaan. Bij u zal ik die fout niet maken. |
Any of you fucking pricks move, and I'll execute every motherfucking last one of ya.
|
moogt ge niet meer vissen met dynamiet of wat, ... dat is juist zo efficient.
maar ik heb al een nieuw trukske, we laten die beesten aas eten met een stukske metaal in, en dan met een groot trekijzer. |
Citaat:
Goei filmke, overigens. |
Citaat:
Ik maak me meer zorgen over onze Waalse vrienden. Wat moeten zij doen indien ze niet meer mogen vissen? Misschien willen ze, als tijdverdrijf, wel gaan werken. |
Citaat:
En op vakantie gaan al helemaal. Of het zou met een mondpamper moeten zijn. Dan mag het misschien. |
Hobbyvissen betekent brood op de plank in geval van nood. De overheid in tandem met de corporaties van de elite wil ultieme controle over de bevolking. Faebys ook de reden waarom kleine en middelgrote landbouwbedrijf en kapot gemaakt worden (klimaat als excuus). Megacorporaties willen het voedsel controleren. Wie het voedsel controleert controleert de mens. Gegarandeerd zullen ze ook achter tuiniers willen aangaan op een bepaald moment. Eigen eieren ongezond verklaren ofzo. Eigen kippen verbieden...
|
Mijn gedachten zijn meer bij onze Waalse vrienden, mocht het hier ook verboden worden.
Uit verveling zouden zij kunnen besluiten om te gaan werken als hun geliefde tijdverdrijf, het vissen, verboden zou worden. Maar ik vrees dat het hier niet zo ver zal komen, de PS zal opkomen voor haar kiezers, de loze vissertjes. https://muzikum.eu/nl/nederlandstali...gent-songtekst |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik “in mijn kot?” Ik “mag ni gaan vissen?” En GIJ zou wél plezier mogen hebben? Dat maakt van u buiten fascist, ook nen egoïst. Say I’m wrong, schoof, please! |
Citaat:
Krijg ik er nu ene als we elkaar tegenkomen (wat we mss al gedaan hebben). |
Citaat:
Maar dien andere daar: niks. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be