![]() |
EUROPA wil remigratie...
Sommige peilngen leverden het bewijs, de Europeanen willen terug veilge grenzen en de volkstoelopen moeten stoppen.
In de peilingen zijn er zelfs 9 op 10 mensen die dat willen. Citaat:
De volkstoeloop loop ook al redelijk wat jaren de spuigaten uit. :roll: Die Deutschen wollen Remigration und misstrauen der Regierung ![]() |
Citaat:
Op 9 juni kunnen de Vlamingen (Vlaams Blok) en Walen (Chez Nous) de omvolking een halt toe roepen als ze dat wensen. Of gaan we ze weer voor dezelfde incompetente randdebielen kiezen? |
Citaat:
En dat ze terug gekozen worden hangt af van dat ze nog 5 jaar lijken in de kast kunnen houden en dus grof graaien of niet. Maar de gewenste stemuitslag, die rolt wel uit de stemcomputers. |
.
. HET VOLK KIEST, DE PARTIJ BESLIST . . |
Citaat:
Bij velen is de twijfel groot dat ons land nog een democratie is gezien als de stem van het volk. link met wat meer tekst & uitleg |
België is nooit een democratie geweest.
Het enige land dat in de buurt komt van een democratie, is Zwitserland. |
Citaat:
Misschien dat het straks 2 % hoger is. Zo wat? De grote meerderheid wil die migratie. Zie het onder ogen. |
Citaat:
Je hebt eigenlijk al de lotto gewonnen voor die mensen die zich op de nutsvoorzieningen kunnen aansluiten. Hehe. Ik snap waarom ze komen. Die lijn loopt ook ergens door Afrika waarschijnlijk. Maar om nu te zeggen dat al die mensen onze cultuur en ons land omarmen. Na 100 jaar kunnen ze misschien goeiedag. En na 1000 jaar een brief schrijven. Waarom zou dat sneller moeten? Ik haat dit land, ik wil ze opblazen voor dit of dat. Allemaal racist hier. Ja, waarom zou dat sneller moeten? Alles beweegt ook zeer traag in onze thuislanden. Waarom hier alles zo snel? ... Euh. Weet niet, het leven is maar kort ... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
Iemand in Belgie geboren, kind van een door en door Brussels-Waalse moeder. En eigenlijk moet ik zeggen alleenstaande moeder omdat de biologische vader al snel uit de picture verdween.... |
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
Waar zijn ze in Wallonië bijvoorbeeld? Migranten hebben een steeds grotere voet tussen de deur en vermengen zich in vrijwel alle echelons. Zo heeft top VB'er Sam van Rooy een Iraanse vrouw. En hij is lang niet de enige in zijn partij. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Gaulle drukte het destijds verdomd juist uit: Citaat:
|
Modelvoorbeeld:
|
Citaat:
|
Citaat:
De Gaulle kon dit niet pruimen en na enig militair succes als commandant van een tank-compagnie besloot hij met een beperkte Franse strijdmacht uit te wijken naar de UK. Maar om bij het onderwerp van de draad te blijven: ja ik ben voor repatriëring. Alvast zeker voor diegenen die hier als illegaal verblijven. Verder ook diegenen die een naturalisering hebben aangevraagd maar die een of meer misdrijven op hun kerfstok hebben. En als het land van herkomst hen niet wil terugnemen dan moet de repatriëring maar gebeuren naar een ander land dat daar mee akkoord gaat (Ruanda waar de Britten gebruik willen van maken). |
Citaat:
Inderdaad. Conclusie: We willen wél immigratie! |
Citaat:
Weet je welke immigratie waarvoor we open staan? De immigratie die beantwoordt aan de knelpunt beroepen en waarvan de immigrant duidelijk bewijst dat hij/zij daarvoor in aanmerking komt. En dan liefst iemand die bereid is zich volledig aan te passen aan de zeden en gewoonten van onze autochtone bevolking. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet veel werk hier voor maniokstampers, kamelenjockeys of geitenneukers. |
Citaat:
Topicstarter beweert dat "Europa remigratie wil". Mijn vrees is dat Vlamingen en Walen net als de voorbije decennia opnieuw op pro-omvolkingspartijen zullen stemmen. |
Citaat:
Ze wilden zelf geen kinderen, dan zal op een andere manier het tekort moeten worden aangevuld. |
Citaat:
Remigratie kan ook andersom worden geïnterpreteerd, hoog opgeleide Europeanen of hun afstammelingen terug halen uit landen zoals de VS, Canada of Australie, ik dacht dit ging over de High Tech industry in Europa te stimuleren. |
Een Debat...
Het volgen waard of??? :roll: Twee figuren die al lang geen Politieke status meer zouden mogen bekleden. Waarschijnlijk denkt men daar in de wandelgangen anders over. Is huidig migratiebeleid onhoudbaar? Bekijk het eerste debat tussen staatssecretaris De Moor en voorganger Francken Het is niet alleen de dag van vandaag onhoudbaar maar al redelijk wat jaren. Naast dat alles zou men het liedje van The King/Elvis weer ten berde kunnen brengen: Return to sender Address unknown No such number No such zone We had a quarrel A lover's spat I write I'm sorry But my letter keeps coming back |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op basis van de recente verkiezingen in Nederland, België, Verenigd Koninkrijk en Frankrijk is de conclusie eerder: EUROPA wil (massa-)immigratie en geen remigratie.
Helaas, ik had het ook graag anders gezien. Volgens mij zal dit wereldvreemde stemgedrag Europa in de toekomst armer, lelijker en dommer maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Kijk eens als Turkije of Marokko moet voetballen. |
Citaat:
Mijn ervaring is dat we daar bijna niet in slagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een handjevol. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be