Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   De Main Stream Media compleet knock out on the floor! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=273094)

Gun 6 november 2024 11:34

De Main Stream Media compleet knock out on the floor! Schitterend resultaat!

1 Bijlage(n)
Schitterend resultaat!

De Main Stream Media compleet knock out on the floor!

Elk evenwicht wordt steeds hersteld. Wie nu nog niet inziet hoe sterk onze main stream media wordt gecontroleerd, gestuurd door de elite, krijgt beter geen stemrecht meer. Persoonlijk hoef ik Trump helemaal niet, hij is wel diegene die tegen de schenen van die elite durft stampen. Onder zijn vorige legislatuur was hij de eerste president van de VS in 60 jaar die geen enkel gewapend conflict is begonnen, terwijl Amerikaanse presidenten die de Nobelprijs voor de vrede kregen zoals Barack Obama, Jimmy Carter, … dat wel deden

Sociale media, met X op kop, vormen nu de nieuwe norm, de nieuwe media, met dank aan Elon Musk, hij heeft de vrijheid van meningsuiting ‘gered’ door X over te nemen, 80% van het personeel buiten te zetten, want dat waren vooral content checkers, fact chekers, die er net moesten voor zorgen dat de main stream media lijn werd gerespecteerd.

Vandaag is pure winst voor de democratie, is een overwinning op de censuur, een kleine stap naar wereldvrede. Hopelijk stoppen de conflicten Oekraïne, Gaza, … heel snel wegens gebrek aan militaire steun.

We gaan waarschijnlijk weken of maanden van geklaag en gezever lezen in die main stream media over het neersabelen van de democratie.

Skobelev 6 november 2024 11:37

Zoals ik al ergens schreef, de linkse kliek gaat weer een stevig potje bleiten.:-P

fox 6 november 2024 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 10431114)
Zoals ik al ergens schreef, de linkse kliek gaat weer een stevig potje bleiten.:-P

Je kan mij bezwaarlijk links noemen, maar ik zie niet in waarom Trump goed nieuws zou betekenen voor de Europese economie. Je begrijpt toch dat 6% van de Belgische export voor de USA bestemt is? Vooral onze chemie gaat sterretjes zien en dat is zeker geen goed nieuws.

Hoofdstraat 6 november 2024 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 10431119)
Je kan mij bezwaarlijk links noemen, maar ik zie niet in waarom Trump goed nieuws zou betekenen voor de Europese economie. Je begrijpt toch dat 6% van de Belgische export voor de USA bestemt is? Vooral onze chemie gaat sterretjes zien en dat is zeker geen goed nieuws.

De VS voert ook uit naar de EU, ik verwacht geen grote veranderingen tussen die relatie.

Skobelev 6 november 2024 11:53

Citaat:

Dat laat me volkomen koud. Als onze politiekers de bevolking mogen leegmelken zal “onze” economie mij ook weinig kunnen verdommen.

vanderzapig 6 november 2024 12:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gun (Bericht 10431109)
Wie nu nog niet inziet hoe sterk onze main stream media wordt gecontroleerd, gestuurd door de elite, krijgt beter geen stemrecht meer.

De berichtgeving over de presidentskandidaten was de meest eenzijdige ooit, aldus Media Research Center:

TV Hits Trump With 85% Negative News vs. 78% Positive Press for Harris

Citaat:

One week before Election Day, a new analysis from the Media Research Center finds that broadcast evening news coverage of the 2024 presidential race has been the most lopsided in history. Since July, ABC, CBS and NBC have treated Democratic Vice President Kamala Harris to 78 percent positive coverage, while these same networks have pummeled former Republican President Donald Trump with 85 percent negative coverage.

vanderzapig 6 november 2024 12:55

Citaat:

Sociale media, met X op kop, vormen nu de nieuwe norm, de nieuwe media, met dank aan Elon Musk, hij heeft de vrijheid van meningsuiting ‘gered’ door X over te nemen, 80% van het personeel buiten te zetten, want dat waren vooral content checkers, fact chekers, die er net moesten voor zorgen dat de main stream media lijn werd gerespecteerd.

Juist. Musk heeft daar echt zijn nek uitgestoken. Op X is nu veel meer vrijheid van meningsuiting. Voor iedereen, de linkse mekkerende malloten inbegrepen.

Zuckerberg probeerde schoorvoetend het voorbeeld van Musk te volgen. Al bleef het beperkt tot wat lippendienst: hij gaf toe dat Facebook aan politieke censuur doet:

Zuckerberg tells Rogan FBI warning prompted Biden laptop story censorship

Zuckerberg says the White House pressured Facebook to ‘censor’ some COVID-19 content during the pandemic

Ook Bezos keerde onlangs zijn kar een beetje:

The hard truth: Americans don’t trust the news media

Citaat:

Vandaag is pure winst voor de democratie, is een overwinning op de censuur, een kleine stap naar wereldvrede. Hopelijk stoppen de conflicten Oekraïne, Gaza, … heel snel wegens gebrek aan militaire steun.

2

Citaat:

We gaan waarschijnlijk weken of maanden van geklaag en gezever lezen in die main stream media over het neersabelen van de democratie.

Dat geklaag en gezever is nu al bezig hier op dit forum, door de goedgelovige halve zolen die de MSM nog steeds blijven serieus nemen.

Oma 6 november 2024 12:56

Citaat:

Chemie? Met hoeveel tewerkgestelden?
Me dunkt dat de europese economie er veel slechter voorstaat met de verstoring van de export van europese autobouwers naar de miljardenmarkt china door eu-sancties/importkosten op chinese stekkerautookes?
De export naar chinese miljardenmarkt is zeker veel meer dan 6% naar VS...
Tel de tienduizenden ontslagen werknemers maar eens van audi, 3 VW-fabrieken en tig toeleveringsbedrijven....:roll:
In vergelijking is 6% export naar VS dan maar een peuleschil.
Wat is slechter voor de europese economie?
Wat trump misschien zou kunnen doen of wat eu al gedaan heeft?

Oma 6 november 2024 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 10431172)
De berichtgeving over de presidentskandidaten was de meest eenzijdige ooit, aldus Media Research Center:

En dan heeft 85% negatief nieuws nog niks geholpen want Trump heeft toch nog gewonnen...:rofl:

Dadeemelee 6 november 2024 13:06

Ik ga nu 4 jaar lang zagen dat de verkiezingen rigged zijn en dat Kamala Harris gewonnen heeft.

Poets wederom poets. :twisted:

Zipper 6 november 2024 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10431189)
Ik ga nu 4 jaar lang zagen dat de verkiezingen rigged zijn en dat Kamala Harris gewonnen heeft.

Poets wederom poets. :twisted:

de negerlijst zal dus wederom haar nut bewijzen :lol:

Lof der Zotheid 6 november 2024 13:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 10431172)

En dan nog wint Trump oorverdovend. Dat toont al aan hoe miserabel Harris was...

De Prof 6 november 2024 13:37

Het leuke is dat die zogezegde "experts" of Amerika "kenners" er totaal naast zitten.

De peilingen gaven zelfs een nek aan nek race.

Men heeft Trump met alle middelen proberen klein te krijgen. Moordpoging, voor de rechter brengen en hem continu bestoken als de grote boeman.

Maar het het Amerikaanse VOLK besliste anders.

Zo zie je maar, democratische verkiezingen blijven ijzersterk.

Herr Flick 6 november 2024 13:38

Als je er in uw campagne zo van die nitwits van artiesten bij moet gaan sleuren, dan weet je eigenlijk al genoeg he.

Everytime 6 november 2024 13:38

De sociale media vormen inderdaad de nieuwe norm en het bewijs dat de mensen meer en meer gek zijn geworden. Het beste bewijs met de overwinning van Trump. Arm Amerika....

Herr Flick 6 november 2024 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 10431214)
Het leuke is dat die zogezegde "experts" of Amerika "kenners" er totaal naast zitten.

Men heeft Trump met alle middelen proberen klein te krijgen. Moordpoging, voor de rechter brengen en hem continu bestoken als de grote boeman.

Dat zijn dus allemaal de methodes waarvan je weet dat dat niets gaat uithalen.

Dat zijn vuil truken en mensen zien dat.

Dadeemelee 6 november 2024 13:44

@Zipper

1. be my guest :thumbsup:
2. 4bp

Bach 6 november 2024 13:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 10431214)

Inclusief met MSM stemgedrag beïnvloedende polls.

Het verschil tussen de kandidaten was te groot om fraude te verantwoorden. Het risico op chaos te groot. En de oligarchie liet weten dat Trump geen verschil maakt voor Wall Street en voor Israël. Mijn indruk. Er was een kantelpunt een paar weken geleden denk ik.

R. Kipling 6 november 2024 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Everytime (Bericht 10431217)
De sociale media vormen inderdaad de nieuwe norm en het bewijs dat de mensen meer en meer gek zijn geworden. Het beste bewijs met de overwinning van Trump. Arm Amerika....

Ge bedoelt dat ze elke vorm van propaganda of pogingen tot indoctrinatie van die MSM gewoon kotsbeu zijn en zelf verkiezen hun meningen te geven/vormen / betrouwbare informatie op te zoeken en hun eigen weg willen gaan. Dat kan alleen maar toegejuicht worden, zeker nu er geen censuur meer op geldt (zoals dat vroeger onder twitter wel het geval was).

Tirannen en partijslaafjes zullen dat inderdaad minder plezant vinden want die verliezen hun schaapjes. Ook dat kan alleen maar toegejuicht worden.

Herr Flick 6 november 2024 13:48

Citaat:

Je bekijkt dat met uw Europese bril, en ik begrijp dat.

Maar nen Amerikaan ziet dat helemaal anders.

Dan is er het kiessysteem dat natuurlijk geen ruimte voor nuance laat.

En de kandidaten, ... kom de Democraten hadden ne president die duidelijk seniel aan het worden was. (ja spijtig voor die mens). en ipv daar iets aan te doen laten ze maar gaan tot ze niet anders meer kunnen. De laatste maanden stond hij meer te zwetsen , nadat hij net niet van de vliegtuigtrap gedonderd was dan dat er nog iets zinnig uit kwam.

Kans verkeken he, ze hadden moeten zien dat sleepy Joe. zijn tijd erop zat. Iemand sterk in het veld moeten sturen, geen zwarte ambasadrice van woke waar zowat heel ruraal Amerika op spuugt.

The Paulus Experience 6 november 2024 13:58

Geen probleem, wat wel ergerlijk is, is dat we nu weer de fact checking en statistieken van aantal leugens gaan krijgen.
Best wel vervelend als een mens na een werkdag gewoon ontspanning wil.

De Prof 6 november 2024 14:06

Citaat:

Vandaag op het eerste blad van de grootste krant van Vlaanderen.

"Het Laatste Nieuws"

TRUMP zal winnen, ook als hij verliest. Want dan heeft links de verkiezingen gestolen.

Als ik zoiets lees...Ben ik blij dat sociale media bestaat.

Want echt, dit is pure speculatie en verdachtmakingen zonder enig bewijs.

Respect voor de democratie nul komma nul.

Micele 6 november 2024 14:16

Toevallig eentje gevonden die de landslide overwinning van Trump zag aankomen, toch zijn buikgevoel:

Citaat:

https://www.hbvl.be/cnt/dmf20241106_93462898

Haar tegenstander Donald Trump lijkt alle cruciale swingstates te hebben veroverd en won niet alleen de electoral vote, maar ook de popular vote. Niet veel experten die dit zagen aankomen. Frank Albers, professor Amerikaanse cultuur aan de Universiteit Antwerpen, is een uitzondering. Hij vertelde dinsdag aan onze redactie over zijn buikgevoel dat het wel eens een landslide victory zou kunnen worden voor Trump. “Mijn vrees is uitgekomen, en zelfs nog vroeger dan ik had gedacht”, aldus Albers.

dalibor 6 november 2024 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Oma (Bericht 10431180)
Chemie? Met hoeveel tewerkgestelden?
Me dunkt dat de europese economie er veel slechter voorstaat met de verstoring van de export van europese autobouwers naar de miljardenmarkt china door eu-sancties/importkosten op chinese stekkerautookes?
De export naar chinese miljardenmarkt is zeker veel meer dan 6% naar VS...
Tel de tienduizenden ontslagen werknemers maar eens van audi, 3 VW-fabrieken en tig toeleveringsbedrijven....:roll:
In vergelijking is 6% export naar VS dan maar een peuleschil.
Wat is slechter voor de europese economie?
Wat trump misschien zou kunnen doen of wat eu al gedaan heeft?

100 000 rechtstreeks tewerkgestelden in ons land. Een derde van onze export.

Herr Flick 6 november 2024 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Prof (Bericht 10431238)
Vandaag op het eerste blad van de grootste krant van Vlaanderen.

"Het Laatste Nieuws"

TRUMP zal winnen, ook als hij verliest. Want dan heeft links de verkiezingen gestolen.

Als ik zoiets lees...Ben ik blij dat sociale media bestaat.

Want echt, dit is pure speculatie en verdachtmakingen zonder enig bewijs.

Respect voor de democratie nul komma nul.

ja dat vodje is zelf de naam flutgazet niet waardig.

dalibor 6 november 2024 14:47

Van die mannen die tot gisteren zeker wisten dat "ze" Trump met vuiler truken de zege zouden afpakken. Vandaag komen triomferen dat de main stream media er naast zitten. Ik vind dat apart. Mentaal wendbaar noemen ze dat.

Nr.10 6 november 2024 14:51

Citaat:

De alternatieve media kan niet omschreven worden als links noch als rechts.

Skobelev 6 november 2024 15:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 (Bericht 10431257)
De alternatieve media kan niet omschreven worden als links noch als rechts.

Wie spreekt/schrijft er over alternatieve media? Kijk in kranten en op tv. Naar politiekers in het westen. De linkse kliek.

R. Kipling 6 november 2024 15:59

Citaat:

Ze zijn al aan hun meltdown begonnen. Onderstaande linkjes geven weer dat iedereen zich aan genoeg liberale traantjes tegoed zal kunnen doen. Wat een bende zielepoten.

https://x.com/wabbitwarrior/status/1854053920819011741
https://x.com/wokeville_USA/status/1854156670512910492
https://x.com/sigmamentality8/status...15293334749659
https://x.com/13beans1/status/1853469291032588545
https://x.com/Ricnic51/status/1854169606589493510
https://x.com/ThePatriotOasis/status...59688771698702
https://x.com/LVdeplorable/status/1854091602500985331
https://x.com/OliLondonTV/status/1854153710580195693

En ondertussen heeft de MSM er ook nog altijd niets van geleerd. Hun schrijfseltjes gaan van een autoritaire bestuursstijl, tot veroordeelde crimineel wordt president tot Amerika maakt een gevaarlijke keuze. Blijkbaar hebben ze nog altijd kijkertjes of subsidies te veel. Net als men zou denken dat die idioten eindelijk hun les geleerd hebt, kan men enkel vaststellen dat daar de grootste ezels werken die het pas zullen opgeven als hun roddelgazet volledig ineenstort. Soit, hoe eerder dat gebeurt, hoe beter

https://www.nytimes.com/2024/11/06/u...-analysis.html
https://www.nytimes.com/2024/11/06/u...p-won-arc.html
https://www.nytimes.com/2024/11/06/o...rump-wins.html
https://www.washingtonpost.com/polit...high_p002_f001
https://www.washingtonpost.com/polit...=mr_politics_2
c

vanderzapig 6 november 2024 16:19

De druiven zijn heel erg zuur bij de NYT:

https://archive.ph/8dBD7

"Dark and Defiant" is beter van toepassing op deze voorpagina. Niet op Trump zijn campagne.

vanderzapig 6 november 2024 16:47

Ha! Die clipjes zijn geweldig :lol:

Zo perfect dat de Wet van Poe van toepassing is. Want die eerste link bijvoorbeeld, dat moet toch satire zijn, toch? Toch?

Ook dit is een pareltje. Iemand die op de drempel staat van het besef dat ze zich voor de gek heeft laten houden:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R. Kipling (Bericht 10431279)

"So I just wanna know what the backup plan is. Because you just went a whole year scaring the hell out of me about Project 2025. And now it's about to happen, and you just think we're all just supposed to fucking go to work now? What's the fucking plan?"

metten 6 november 2024 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick (Bericht 10431251)
ja dat vodje is zelf de naam flutgazet niet waardig.

Drie professoren HLN ivm de overwinning van Trump:

Citaat:

“De gouden tijden zijn voorbij. We zullen aan welvaart moeten inboeten”

Micele 6 november 2024 17:21

De dreigingen van "bepaalde Democraten".

Citaat:

https://x.com/AutismCapital/status/1854017145119932876

TUCKER: "Dus hoeveel druk is er op je uitgeoefend om X te sluiten?"

ELON: "Nou, afgezien van meerdere democraten die zeiden dat ze me in de gevangenis wilden stoppen, overheidscontracten van mijn bedrijven wilden afpakken, mijn bedrijven wilden nationaliseren, me wilden deporteren als illegaal en me wilden laten arresteren omdat ik blijkbaar Poetins beste vriend zou zijn, gebeurde er verder niets."

video: https://x.com/i/status/1854017145119932876

Dadeemelee 6 november 2024 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 10431302)
De dreigingen van "bepaalde Democraten".

Musk is een nóg grotere leugenaar dan Trump.

Respect! :lol:

R. Kipling 6 november 2024 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vanderzapig (Bericht 10431293)
Ha! Die clipjes zijn geweldig :lol:

Zo perfect dat de Wet van Poe van toepassing is. Want die eerste link bijvoorbeeld, dat moet toch satire zijn, toch? Toch?

Ook dit is een pareltje. Iemand die op de drempel staat van het besef dat ze zich voor de gek heeft laten houden:

"So I just wanna know what the backup plan is. Because you just went a whole year scaring the hell out of me about Project 2025. And now it's about to happen, and you just think we're all just supposed to fucking go to work now? What's the fucking plan?"

Het is zodanig zielig dat het gewoon weer komisch wordt en dat men zich er van leedvermaak u een breuk mee kan lachen. Van volledig geïndoctrineerde partijslaven of personen met het syndroom van down kan men dat soort reacties nog verwachten, maar deze speciale specimens hebben het toch wel erg bont gemaakt en door dat online te zetten hun eigen ruiten ingesmeten: internet is forever... en ze zullen jarenlang -samen met anderen- van hun eigen dommigheid kunnen nagenieten 8-) .

Hier nog zo'n mooi exemplaar:

https://x.com/MemeNonLibs/status/1854109631582208299

E. Gidius 6 november 2024 18:16

Citaat:

Ik denk dat Europa veel meer te beklagen is dan Amerika. De veiligheid van de VS is gegarandeerd (door henzelf) en hun economie gaat erop vooruit.

Dadeemelee 6 november 2024 18:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 10431234)
Geen probleem, wat wel ergerlijk is, is dat we nu weer de fact checking en statistieken van aantal leugens gaan krijgen.
Best wel vervelend als een mens na een werkdag gewoon ontspanning wil.

Een president die dagelijks tien leugens vertelt.

De USA zal toch op 1 vlak de ‘grootste’ zijn. :lol:

Dadeemelee 6 november 2024 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius (Bericht 10431338)
Ik denk dat Europa veel meer te beklagen is dan Amerika. De veiligheid van de VS is gegarandeerd (door henzelf) en hun economie gaat erop vooruit.

Wij gaan er weinig van merken. Trump is een isolationist.

Het zijn de Amerikanen die de dupe gaan zijn.

E. Gidius 6 november 2024 18:31

Doet me denken aan de Gentse stoottroepen van links.

Micele 6 november 2024 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 10431308)
Musk is een nóg grotere leugenaar dan Trump.

Respect! :lol:

:-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be