![]() |
Grondgebied van Israël teruggeven aan Palestijnen
Concreet en kort:
Wie hebt ge liever zelf in huis? De Palestijnen of Israeli? Netanyahu stuurde ook aan bij Amerika om Irak binnen te vallen. Waarna het escaleerde en wij in vluchtelingen en illegale migratie verdrinken. Bij de nieuwe uitbreiding van Israel ontvangen we nu Palestijnen die daar horen. Andersom is toch maar een eindeloos conflict? |
Citaat:
Er zijn plekken waar ze meer bij hun cultuur kunnen zijn, niet in dit koude, racistische en ongezellige West Europese dystopia. |
Citaat:
Stuur alle Palestijnen terug en laat Israël opdraaien voor die migratiegolf die de oorlogen in het midden oosten veroorzaakte? Nu sturen ze Palestijnen erbovenop bij? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Gewoon land herverdelen. Palestijnen daar houden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Omdat de willende de capaciteit niet hebben. Anders was het al gebeurd. * ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Israël is ontstaan en bestaat ter gratie van christelijke landen. Christenen vergaten echter dat zij het nieuwe Israél zijn. Ik vergat dat ook. |
Mits voldoende Internationale druk is dat vrij snel bereikt.
Land teruggeven ter compensatie van de genocide. Herleiden op de oude grenzen en die illegalen enz ineens meesturen met de huidige Palestijnen. 1946 met enige marge. ![]() We zien nu pas genocide? Ik schaam mij daarvoor. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Echt, dat gaat daar anders nooit opgelost geraken. Israel gaat steeds verder haar boekje te buiten en gaf kinderen headshots. Welke natie wilt daar nog voor opkomen, en met welke reden dan? Genocide? |
Citaat:
|
Citaat:
2 Voedsel, water en energie afbreken terwijl men massaal burgerslachtoffers maakte. = genocidaal = genocide. Ik vrees dat we daar nooit vrede gaan kennen als wij bang zijn voor antisemiet uitgemaakt te worden. Daar Palestijnen meer Semitisch zijn, is he dus eerder antisemitisch het laatste stuk land af te nemen. Is ook genocide. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
En ze verbergen hun uitbreiding niet eens. De holocaust werd verborgen voor het volk, hier ziet de hele wereld op toe. Wij hebben geen kak met die holocaust te maken, maar zij die deze Israëlische overheid steunen zullen wel met genocide te maken hebben. En zij die het geen genocide noelden zullen door de tijd en God gecorrigeerd worden. De nieuwe map van Israel waarvoor ze oorlog voeren: Zij hebben geen recht meer de holocaust of antisemitisme aan te halen als ze deze overheid steunen. |
Citaat:
|
Vergeet niet waar naartoe al die mensen vluchten door Israël he.
Het is voor de wereld beter dat Israel weer wat kleiner wordt in plaats van ze verder te laten groeien. Stop de genocide ! |
Citaat:
En wij moeten ons niet schamen. Wij hadden er niets mee te maken en voerden oorlog tot we verloren. |
Hoe meer land ge teruggeeft, hoe minder migratie en hoe groter de kans op vrede.
|
Citaat:
Waarom ? Er is een specifiek subforum voor deze sociale afwijking, waar iedereen naar hartelust kan grossieren in die quatsch. Draadjes over geopolitiek, en dan zeker niet de draadjes betreffende Israël haar veiligheid als staat kunnen best niet vergiftigd worden met gelul over 'palestijnen' of irrelevant gekwebbel over christenen. |
Daar zijn de slangen :)
Citaat:
Hoe is dat religie? En ik zal mijn geloof voor niemand verbergen. Christendom is het nieuwe Israel en dus hebben wij geen zegen te geven aan zionisme. |
Mijn argument om Palestina weer groter te maken is om die mensen daar te kunnen laten leven en dus minder migratie te hebben?
We kunnen ineens een stuk afstaan aan al die illegale migranten en vluchtelingen die veroorzaakt zijn na Irak? Europa is van ons. |
Citaat:
Citaat:
Inwijkelingen die zich naar lokale normen goed gedragen, mogen blijven. Citaat:
Trouwens, wie wil er zo'n stukje uitgeputte aarde? Grondstoffen hebben we alleen op de meest onbewoonbare plekken, de rest is al lang opgesoepeerd. Zoveel mensen voeden is alleen mogelijk door moderne techniek en het omzetten van fossiele brandstof in eten |
Citaat:
|
Citaat:
Als we onze levensstandaard (en u uw nieuwe kathedralen) willen bewaren, dan moeten grondstoffen van overal halen, tot we terug zelfvoorzienend kunnen worden -en dat kan alleen met een overvloed aan goedkope energie. En dat is dus waarom zandbakkiestan en Poetingrad zo'n greep hebben op "ons". |
Citaat:
En onze gasreserve is daardoor recent compleet opgeblazen. |
Citaat:
Maar meer tapijtkoppers is niet in ons voordeel, niet hier, en niet ginder. |
Citaat:
|
Citaat:
Awel, da's uw goed recht. Maar is dat u ingefluisterd door uw onzichtbare, almachtige en vooral onbewijsbare almachtige vriend? En hoe helpt al dit gelul de Palestijnen uit hun ellende? Israël gaat niet vrijwillig verdampen. |
Citaat:
Hebt ge eigenlijk iets lopende waarover ge wel iets zinnigs kunt zeggen? Niemand wilt Israel verdampen. Israël leeft en niemand van ons betwist hun bestaansrecht. Alleen is ze iets te fanatiek uitgebreid en is haar laatste uitbreiding genocidaal te noemen. Ze verloren daarbij hun holocaust en antisemitisme kaart Wij zijn miljarden die hetzelfde vragen. Of wel erken je de genocide en roep je daar mee toe op tot een halte, of wel niet en zal de toekomst het ons beide weten te zeggen. Of niet. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En hoe helpt dit gelul de Palestijnen verder? |
Citaat:
Christenen hebben evenveel recht als u alles te zeggen en wij hebben de autoriteit de waarheid altijd en overal te belijden. Maar dat kost ons wel vaak het leven. |
Citaat:
|
Citaat:
Dat "ik weet het niet" en "neen" geen aanvaardbare antwoorden meer zijn, is niet mijn probleem. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be