![]() |
Aanslag op De Wever verijdeld.
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat vivaldi met de croo een slechte regering was maar moet toegeven dat het blijkbaar nog veel slechter kan met de wever. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongvolwassenen? Tiktokkers?
Ik heb het eens opgezocht. De definitie gaat van 15 tot 35 jaar. Waarom zeggen ze gewoon hun leeftijd niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat was er eigenlijk niet duidelijk aan de term 'jongvolwassenen' ? Dacht jij dat er jongvolwassenen zijn die niet meerderjarig zijn ? |
Citaat:
En ik stelde mij vragen bij jongvolwassen omdat men bij boeken de categorie Young Adult heeft en dat zijn dingen voor 12-16 jarigen. Genre Harry Potter.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Toch wel straf.
Een poging tot aanslag op de dikke klootzakken wordt telkens bij voorbaat verijdeld maar als Jan of Mieke Modaal het doelwit is zijn ze altijd te laat en wordt de aanslag nooit verijdeld. |
De enige partij die de terreurdaad niet afkeurt tot hiertoe is de PVDA...
zegt genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De kapitalisten zijn ermee begonnen, om er een slaatje uit te slaan. |
Citaat:
|
Duidelijk geen amateurs. We leiden zelf de vijfde colonnes op. :roll:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1/ een gelukte aanslag toejuichen is walgelijk. Een mislukte aanslag jammer vinden zit op hetzelfde niveau 2/ u kent niets van democratische politiek. Politiek is in een democratie het beste georganiseerde meningsverschil die er is. Men mag een eigen politieke mening hebben, behouden en verspreiden .Echter, aanslagen toejuichen op een door de meerderheid verkozen president of premier. Dat ruikt naar facisme, dictatuur of Russische gedachten U zou zich moeten schamen. Maar daarvoor is uw ondemocratische haat mogelijk al te ver gevorderd |
Citaat:
|
;-)
Citaat:
Ik denk dat gans de politieke caste zich zou moeten schamen en daarbij al de kontneukers en lichtgelovigen. |
Citaat:
VBL voorzitter kreeg een politiek geïnspireerde vuistslag van een Franstalige politie in Brussel MR voorzitter werd belaagd door FGTB aanhangers |
Citaat:
Maar afstand nemen van uw steun voor politieke aanslagen lees ik niet U staat aan de verkeerde kant van de politiek |
Citaat:
|
Citaat:
De dag dat je 18 wordt ben je volwassen. Niet een klein beetje volwassen, maar helemaal, met alle consequenties die dit met zich kan meebrengen. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
De haat drijft er weeral vanaf |
Citaat:
|
Citaat:
Dit toont aan wat een gevaar er in onze samenleving sluimert. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be