![]() |
Zeg nee tegen N-VA in 2006
Naar goede gewoonte zal de N-VA in 2006 weer kiezersbedrog plegen, zoals op 18 mei 2003, en op 13 juni 2004 het geval was. We zetten de feiten nog even op een rijtje:
Verkiezingen 18-05-2003: klik hier voor de verkiezingsspot De N-VA beloofde geen verbintenissen aan te gaan met grote partijen, want dan zou er geen rechtlijnige Vlaamse partij meer zijn. 2004: De N-VA pleegde kiezersbedrog door haar wagonnetje aan de CD&v te hangen. Verkiezingen 13-06-2005: http://www.belgischeunie.be/nva De 'onverwijlde' splitsing van de kieskring BHV is na bijna 1 jaar nog steeds niet doorgevoerd. Toen de N-VA verkozen werd, werd deze belofte opzij geschoven, en ging men zich bezighouden met 'belangrijkere' zaken zoals de Belgische kust vervlaamsen... Verkiezingen 2006: Wat zal het dan weer worden? Ik mag er niet aan denken. Flaminganten die nog een beetje moraal hebben, stemmen dus beter voor het VB: www.vlaamsbelang.org |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is de "Vlaamse" kust dan Limburgs?
|
Citaat:
|
Is Vlaanderen dan niet Belgisch?
|
Citaat:
|
Citaat:
zijn vlaanderen en belgie niet europees? waarom dan niet europese kust |
Citaat:
ik heb mij serieus getrompeerd door vandaag naar de plage te gaan zoiets |
Citaat:
|
Citaat:
Ich kal moaslands..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kritiek op de NVA moet waarschijnlijk verdoezelen dat het VB zelf geen volwaardig programma heeft.
|
Vlaams-nationalisten met haar op hun tanden, en in alle partijen is nog niet zo slecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben VBer en zeg heel duidelijk: Bart Dewever sprak tijdens de onderhandelingen klare taal en treft hier geen blaam. Maar wij behouden wel een gezond wantrouwen ivm CD&V. Het onvoorstelbaar dat VLD-SPA-Spirit ook maar overwogen hebben om het Splitsingsvoorstel dat op tafel ook maar te aanvaarden als bespreekbaar. Stevaert beseft dat hij geblunderd heeft en blundert verder: Hij was eerst tevreden met zijn wit konijn met gebroken poten en een oor af, nadien steunt hij Spirit die de boel afwees. Alles leugen en bedrog. Verhofstadt en zijn trawanten spannen de koning voor hun kar en offeren zelfs hun eigen partij op om aan de macht te blijven. Dus zeg nee tegen VLD-SPA ! |
Citaat:
Moest ik een flamingant zijn, dan stemde ik voor het blok. Die salonflaminganten verdienen 0 stemmen. |
Ja, Broes, en stem B.U.B. !!;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Unitarist tot in de kist! :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
What's YOUR point? |
Citaat:
Omdat er 3 dodelijke verkeersongevallen zijn gebeurd waar een Lada bij betrokken was zit jij Lada af te schilderen als het enige automerk dat betrokken is bij verkeersongevallen. Cut the Crab!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs het VB hoor je dat woord nooit gebruiken... |
Citaat:
................zelfs uit een zotte bewering kan een nuttig iets gepuurd worden. Als ik alle N-VA'ers nu eens overtuig om VB te stemmen........... Dan verdwijnt de N-VA.................... Daarna de dotaties van het VB afpikken zodat ook die formatie verdwijnt........ Resultaat: België zonder secessionistische flaminganten. Doe me niet dromen................ :twisted: :belgievl: |
Citaat:
Hoe lang zou het duren voor ik een ban krijg als ik voor alle flamingantennicks 'SS' vermeld? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be