Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Brussel-Halle-Vilvoorde (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=100)
-   -   Zeg nee tegen N-VA in 2006 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=33963)

Yann 11 mei 2005 20:10

Zeg nee tegen N-VA in 2006

Naar goede gewoonte zal de N-VA in 2006 weer kiezersbedrog plegen, zoals op 18 mei 2003, en op 13 juni 2004 het geval was. We zetten de feiten nog even op een rijtje:

Verkiezingen 18-05-2003:

klik hier voor de verkiezingsspot

De N-VA beloofde geen verbintenissen aan te gaan met grote partijen, want dan zou er geen rechtlijnige Vlaamse partij meer zijn.

2004: De N-VA pleegde kiezersbedrog door haar wagonnetje aan de CD&v te hangen.

Verkiezingen 13-06-2005:

http://www.belgischeunie.be/nva

De 'onverwijlde' splitsing van de kieskring BHV is na bijna 1 jaar nog steeds niet doorgevoerd. Toen de N-VA verkozen werd, werd deze belofte opzij geschoven, en ging men zich bezighouden met 'belangrijkere' zaken zoals de Belgische kust vervlaamsen...

Verkiezingen 2006:

Wat zal het dan weer worden? Ik mag er niet aan denken. Flaminganten die nog een beetje moraal hebben, stemmen dus beter voor het VB:

www.vlaamsbelang.org

Supe®Staaf 11 mei 2005 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Zeg nee tegen N-VA in 2006

Mag het ietsje meer zijn?

Yann 11 mei 2005 20:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Mag het ietsje meer zijn?

Jot. :wink:

muys 11 mei 2005 21:18

Citaat:

De 'onverwijlde' splitsing van de kieskring BHV is na bijna 1 jaar nog steeds niet doorgevoerd. Toen de N-VA verkozen werd, werd deze belofte opzij geschoven, en ging men zich bezighouden met 'belangrijkere' zaken zoals de Belgische kust vervlaamsen...

is de "belgische" kust dan franstalig?

Patriot! 11 mei 2005 21:20

Is de "Vlaamse" kust dan Limburgs?

muys 11 mei 2005 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Is de "Vlaamse" kust dan Limburgs?

is limburg dan niet vlaams?

Patriot! 11 mei 2005 21:24

Is Vlaanderen dan niet Belgisch?

Alvader 11 mei 2005 21:31

Citaat:

In Vlaanderen spreken we Vlaams, en in België Belgisch ???

muys 11 mei 2005 21:31

Citaat:

op papier wel nog ja

zijn vlaanderen en belgie niet europees? waarom dan niet europese kust

muys 11 mei 2005 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Alvader

dat is dan een compromistaaltje, zoals de echte brusselaars nog spreken

ik heb mij serieus getrompeerd door vandaag naar de plage te gaan

zoiets

Patriot! 11 mei 2005 21:35

Citaat:

En in Zwitserland Zwitsers? In Oostenrijk Oostenrijks?

Tavek 11 mei 2005 21:37

Citaat:

Vlaams ? Wat is dat voor een beest ?

Ich kal moaslands.....

Alvader 11 mei 2005 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek
Vlaams ? Wat is dat voor een beest ?

Ich kal moaslands.....

Vlaams of Zuidnederlands.

Alvader 11 mei 2005 21:46

Citaat:

En in Zwitserland Zwitsers? In Oostenrijk Oostenrijks?

U zit in een semantische verwarring.

camaris 11 mei 2005 21:48

Citaat:

Verkiezingen 2006:

Wat zal het dan weer worden? Ik mag er niet aan denken. Flaminganten die nog een beetje moraal hebben, stemmen dus beter voor het VB:

www.vlaamsbelang.org

Begrijp ik het nu verkeerd of bent u als BUB'er nu campagne aan het voeren voor het VB?

Jazeker 11 mei 2005 22:01

Citaat:

www.vlaamsbelang.org

Dus het is jou wel degelijk om het promoten van het VB te doen...

sfbtkm2 11 mei 2005 22:07

Je kritiek op de NVA moet waarschijnlijk verdoezelen dat het VB zelf geen volwaardig programma heeft.

luc broes 11 mei 2005 22:48

Vlaams-nationalisten met haar op hun tanden, en in alle partijen is nog niet zo slecht.

Gun 12 mei 2005 00:10

Citaat:

Naar goede gewoonte zal de N-VA in 2006 weer kiezersbedrog plegen, zoals op 18 mei 2003, en op 13 juni 2004 het geval was. We zetten de feiten nog even op een rijtje:

Verkiezingen 18-05-2003:

klik hier voor de verkiezingsspot

De N-VA beloofde geen verbintenissen aan te gaan met grote partijen, want dan zou er geen rechtlijnige Vlaamse partij meer zijn.

2004: De N-VA pleegde kiezersbedrog door haar wagonnetje aan de CD&v te hangen.

Verkiezingen 13-06-2005:

http://www.belgischeunie.be/nva

Verkiezingen 2006:

www.vlaamsbelang.org

En zo kan je een (soms veel langer) lijstje maken van elke partij ... What's your point?

zorroaster 12 mei 2005 00:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door camaris
Begrijp ik het nu verkeerd of bent u als BUB'er nu campagne aan het voeren voor het VB?

Als Belanger zou ik daar behoorlijk zenuwachtig over worden...

luc broes 12 mei 2005 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sfbtkm2
Je kritiek op de NVA moet waarschijnlijk verdoezelen dat het VB zelf geen volwaardig programma heeft.

Het enige opzet van deze discussie is on de Vlaams-nationalisten te verdelen. En daar trappen wij niet in.
Ik ben VBer en zeg heel duidelijk: Bart Dewever sprak tijdens de onderhandelingen klare taal en treft hier geen blaam.
Maar wij behouden wel een gezond wantrouwen ivm CD&V.
Het onvoorstelbaar dat VLD-SPA-Spirit ook maar overwogen hebben om het Splitsingsvoorstel dat op tafel ook maar te aanvaarden als bespreekbaar.
Stevaert beseft dat hij geblunderd heeft en blundert verder: Hij was eerst tevreden met zijn wit konijn met gebroken poten en een oor af, nadien steunt hij Spirit die de boel afwees. Alles leugen en bedrog.
Verhofstadt en zijn trawanten spannen de koning voor hun kar en offeren zelfs hun eigen partij op om aan de macht te blijven.

Dus zeg nee tegen VLD-SPA !

Yann 12 mei 2005 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun
En zo kan je een (soms veel langer) lijstje maken van elke partij ... What's your point?

The point is dat ik nu doe hetgeen de N-VA deed, voor haar regeringsdeelname: regeringspartijen zwart maken. Ik herinner mij nog altijd de sluikblaadjes die ze uitdeelden aan Berchem station met daarop: "paars is bont en blauw", "verhofstadt liegt"... enzv enzv. Zelf zijn ze echter geen haar beter.

Moest ik een flamingant zijn, dan stemde ik voor het blok. Die salonflaminganten verdienen 0 stemmen.

Hans1 12 mei 2005 08:37

Ja, Broes, en stem B.U.B. !!;-)

Yann 12 mei 2005 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Het enige opzet van deze discussie is on de Vlaams-nationalisten te verdelen. En daar trappen wij niet in.
Ik ben VBer en zeg heel duidelijk: Bart Dewever sprak tijdens de onderhandelingen klare taal en treft hier geen blaam.
Maar wij behouden wel een gezond wantrouwen ivm CD&V.
Het onvoorstelbaar dat VLD-SPA-Spirit ook maar overwogen hebben om het Splitsingsvoorstel dat op tafel ook maar te aanvaarden als bespreekbaar.
Stevaert beseft dat hij geblunderd heeft en blundert verder: Hij was eerst tevreden met zijn wit konijn met gebroken poten en een oor af, nadien steunt hij Spirit die de boel afwees. Alles leugen en bedrog.
Verhofstadt en zijn trawanten spannen de koning voor hun kar en offeren zelfs hun eigen partij op om aan de macht te blijven.

Dus zeg nee tegen VLD-SPA !

Ik zaai helemaal geen verdeeldheid. Ik zeg gewoon dat, moest ik een flamingant zijn die 100 % achter de idealen staat, dan stemde ik Belang.

Yann 12 mei 2005 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Het enige opzet van deze discussie is on de Vlaams-nationalisten te verdelen.

Ik hoef de Vlaams-nationalisten niet meer te verdelen, want dat zijn ze al. Enerzijds N-VA, anderzijds VB, links de IJzerbedevaart, rechts de IJzerwake...

camaris 12 mei 2005 08:53

Citaat:

Ik zaai helemaal geen verdeeldheid. Ik zeg gewoon dat, moest ik een flamingant zijn die 100 % achter de idealen staat, dan stemde ik Belang.

Awel zie, als ik een overtuigd belgicist was die 100% achter de idealen stond, dan stemde ik ook voor de VLD.

Yann 12 mei 2005 08:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door camaris
Awel zie, als ik een overtuigd belgicist was die 100% achter de idealen stond, dan stemde ik ook voor de VLD.

Dad deed ik vroeger, doch door de infiltratie van flaminganten (Coveliers, Dedecker, Vankrunkelsven, Hermans, Van Quickenborne, Somers) heb ik noodgedwongen moeten afhaken. Maar ik heb een veel beter alternatief gevonden: de B.U.B.

Unitarist tot in de kist! :wink:

Gun 12 mei 2005 13:43

Citaat:

The point is dat ik nu doe hetgeen de N-VA deed, voor haar regeringsdeelname: regeringspartijen zwart maken. Ik herinner mij nog altijd de sluikblaadjes die ze uitdeelden aan Berchem station met daarop: "paars is bont en blauw", "verhofstadt liegt"... enzv enzv. Zelf zijn ze echter geen haar beter.

Moest ik een flamingant zijn, dan stemde ik voor het blok. Die salonflaminganten verdienen 0 stemmen.

Yann 12 mei 2005 13:55

Citaat:

En dat is een reden om het niet te doen?

What's YOUR point?

Gun 12 mei 2005 14:02

Citaat:

En dat is een reden om het niet te doen?

What's YOUR point?

Mijn punt is dat de pot de ketel verwijt dat hij zwart ziet.

Omdat er 3 dodelijke verkeersongevallen zijn gebeurd waar een Lada bij betrokken was zit jij Lada af te schilderen als het enige automerk dat betrokken is bij verkeersongevallen.

Cut the Crab!!!!

Patriot! 12 mei 2005 14:03

Citaat:

Omdat er 3 dodelijke verkeersongevallen zijn gebeurd waar een Lada bij betrokken was zit jij Lada af te schilderen als het enige automerk dat betrokken is bij verkeersongevallen.

Cut the Crab!!!!

Die andere merken interesseren ons minder, als de flaminganten maar (electoraal) vernietigd worden.

Gun 12 mei 2005 14:05

Citaat:

Die andere merken interesseren ons minder, als de flaminganten maar (electoraal) vernietigd worden.

Nog zo iemand die niet in de BH van V woont zeker

Yann 12 mei 2005 14:10

Citaat:

Waarom? Heeft de B.U.B. al gelogen tegen haar kiezers?

Citaat:

Dat heeft er niks mee te maken.

Citaat:

Cut the Crab!!!!
Idd: cut the crap

Gun 12 mei 2005 14:21

Citaat:

Waarom? Heeft de B.U.B. al gelogen tegen haar kiezers?

BUB is amper een partij en heeft nog nooit (jamais) verantwoording moeten afleggen aan haar dozijn kiezers.

Jazeker 12 mei 2005 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Als Belanger zou ik daar behoorlijk zenuwachtig over worden...

Meer nog. SStaaf is zelfs stemmen aan het ronselen voor het VB. Er zijn geen zekerheden meer...

Jazeker 12 mei 2005 14:45

Citaat:

Ze zitten op 28 tot 30 procent van de stemmen. Veel geluk.

Jazeker 12 mei 2005 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ja, Broes, en stem B.U.B. !!;-)

CD&V/N-VA en VB gaan electoraal bijzonder goed verdienen aan Verhofstadt en zijn blokkagevriendjes. Na de volgende verkiezingen zal er van de PVV geen sprake meer zijn in Vlaanderen, de stem van een hardleerse Brusselse loge-zelfstandige niet te na gesproken.

Knuppel 12 mei 2005 15:06

Citaat:

Van wie heb jij al dat 'vernietigen' eigenlijk geleerd, Patriotje?
Zelfs het VB hoor je dat woord nooit gebruiken...

Supe®Staaf 12 mei 2005 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Meer nog. SStaaf is zelfs stemmen aan het ronselen voor het VB. Er zijn geen zekerheden meer...

8O 8O 8O

................zelfs uit een zotte bewering kan een nuttig iets gepuurd worden.

Als ik alle N-VA'ers nu eens overtuig om VB te stemmen...........
Dan verdwijnt de N-VA....................

Daarna de dotaties van het VB afpikken zodat ook die formatie verdwijnt........
Resultaat: België zonder secessionistische flaminganten.
Doe me niet dromen................
:twisted:
:belgievl:

Yann 12 mei 2005 15:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker

De flaminganten mogen zich blijkbaar alles permitteren. :shock:

Hoe lang zou het duren voor ik een ban krijg als ik voor alle flamingantennicks 'SS' vermeld?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be