![]() |
Morgen Grote Vlaemsche Betooginck!
Allez, hoeveel volk gaat er zijn, beste flaminganten?
|
Ik ben er alvast zeker van dat er minder dan 5.000 zielige zotten zullen zijn morgen! :lol:
De Vlaemsch-nationale 'beweging' is dood en begraven. ;) |
Gaat ge er mss ook zijn ?
|
Citaat:
haha 8O |
Ik gok op zo'n 300 manifestanten. Geen enkele actiegroep doet ons dit na. BUB haalt er nog geen 10.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb hier in den tijd va fluppe zijn uitspraken gehoord dat er spontane betogingen voor de prins gingen komen... Niemand kwam :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: |
Ik schat +- 400.
|
T'is morgen wat koeler, dus 350 man.
Tenminste tot aan het eerste cafe , per cafe zo'n 10 man minder. :-) |
Waar haalt u het lef wel niet vandaan om de spot te drijven met een organisatie die ongeveer het 30-voudige van mobilisatiekracht kan halen dan uw prutsklubje. En dan is het ook nog niet alleen Voorpost die aktie voert, maar ook NSV en NJSV. Dus een raad: hou uw bek dicht tot u ooit aan dat aantal komt. En daar dit nooit zal voorkomen kunt u maar beter gewoon helemaal zwijgen. Er komt toch niets zinnigs uit. :x
|
Allez, niet zeveren, hè. Hoeveel man was er nu?
|
Ik was er, net zoals vele scholieren die normaal wel meegaan, niet daar ik examens heb binnen een week. Maar wees gerust, er zullen er meer geweest zijn dan dat u ooit zult kunnen voorstellen, noch niet in uw natste dromen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ga ja nu nog eens zeggen hoeveel man er was? Ik ben benieuwd. Of moet ik het Pallieterke gaan lezen, ofzo?
|
Citaat:
|
in de zon liggen is belangrijker dan die flutbetoging!
|
Citaat:
|
Ik heb het gezien op VTM. Er zouden 500 betogers geweest zijn. Allen nazi's. Of wat had u gedacht van de uitstervende Vlaams-nationalisten?:-D
|
Citaat:
Weten u ouders of grootouders hoe u over Vlaanderen denkt eigenlijk? |
Citaat:
|
Volgens de Vlaams-nationale VTM waren ze allen extreem-rechts. Nu gij.
|
Citaat:
|
't Zal de schuld zijn van de Vlaams-nationale VTM...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
350 man!
[size=3]HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! [size=2]Edit: 't waren er nóg minder! :lol: :lol:[/size] [/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
|
looooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooooooooool
En dan zijn ze nog zo slim om die betoging in de examen periode te zetten :D De stilte van Vlaams-nationalist over het aantal deelnemers kan alleen maar 1 ding betekenen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat is er mis met 350 manifestanten? Dat doet geen enkele actiegroep ons na.
Ik vind het eigenlijk grappig dat de BUB hiermee lacht... Ze slagen er zelf niet in om 10 man bijeen te krijgen. |
Citaat:
met de groeten van Polsmoel en Besmet :-( |
Citaat:
je bedoelt 20 man om 20u00 zeker ! 8O |
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Vraagje: wat is de gemiddelde leeftijd van de redactie van het Pallieterke? Ik heb soms echt de indruk dat die mensen in een eigen wereld leven. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben blij dat ze over ons schrijven! Beter slechte kritiek/reclame dan een volledig stilzwijgen. :) |
Citaat:
Geen probleem mee, zoveel te meer kranten je leest zoveel te meer je weet ongeacht poltieke achtergrond. Toen ik opeens een bepaalde krant bovenhaalde om rustig te lezen, toen leek het wel of ie me wou doodbliksemen:? :? en sindsdien gaat ie heel ver van me afzitten. Toch triestig, als je niet verder kijkt dan je eigen denken. |
Citaat:
|
Citaat:
Inderdaad, dat klopt, maar het is wel spijtig dat ze elkaar over allemaal één en dezelfde kam scheren :-( :-( terwijl het nochtans boeiend zou zijn. Niet iedereen die DM leest is automatisch een soicalist en niet iedereen die Pallieterke leest is rechts. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be