![]() |
voor cd&v stemmers: verander ik mijn stemgedrag?
Het zal me oprecht benieuwen hoeveel mensen er nu van stemgedrag veranderen door de flukse "draai" van de cd&v in verband met het recht van holebis om kinderen van holebis dezelfde rechten te geven als andere kinderen.
Ik verzoek om op deze peiling zo oprecht mogelijk te antwoorden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Ik stem niet op CD&V en heb dus niet gestemd in de poll, ben wel nieuwsgierig naar het resultaat, als tenminste alleen CD&V -stemmers stemmen.
|
Ik stem ook niet CD&V maar heb toch mijn keuze erop gezet. sp.a he.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als iemand een peiling opstart is het minste wat men kan doen die proberen zo eerlijksgetrouw als mogelijk te beantwoorden.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Voor windhanen en kazakkendraaiers heb ik nooit gestemd en zal ik nooit stemmen.
De CD&V doet hun reputatie dus opnieuw alle eer aan. Hoewel ze hun kazak van deze keer naar de goede kant hebben gedraaid.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Er zitten bijna geen kaloten op dit forum, Feremans ...
|
Ik denk dat je deze peiling kan begraven: ik zie dat de meerderheid naar het Vlaams Belang zou overstappen...alleen mijn beste mensen: zij delen hetzelfde standpunt als de CD&V, dus oftewel is er al geknoeid met die poll oftewel zitten er hier mensen die onvoldoende geïnformeerd zijn.
|
Citaat:
trouwens wat is het standpunt van de nva of volgend die braafjes de meester? |
Tuurlijk wordt er geknoeid met die poll, de poll moest openbaar geweest zijn m.a.w. zien wie voor wat gestemd had, nu is die poll dus wel volledig waardeloos.
|
Citaat:
En dan zijn er nog mensen die blijven volhouden dat de N-VA een kopietje van het VB is. (en dan heb ik het niet alleen om dit thema, maar het is toch illustratief) Begrijpe wie begrijpe kan. :-? Dat de cd&v haar standpunt heeft bijgesteld (eerder: helemaal heeft omgedraaid) is niet alleen principieel verwerpelijk, maar ook electoraal-strategisch onbegrijpelijk: de homofoben voelen zich al jaren thuis in het ranzige VB, die haal je echt niet terug met een aangepast en genuanceerd voorstel over meemoederschap en zorgouderschap. Daarenboven heeft de cd&v ongetwijfeld veel eigen mandatarissen en kiezers in de voeten geschoten met hun kazakkendraaierij omtrent dit thema. |
Citaat:
|
alvast drie CD&V'ers die beslissen voor Vlaams Belang te stemmen 8)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind zelfs dat ze anonieme peilingen moeten vervangen door peilingen die zowiezo openbaar zijn. Of kan je mij anders de bedoeling van zulke "anonieme" poll zeggen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jan Hyoens heeft blijkbaar de Knack van deze week niet gelezen ook...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vooral de 'Stem ik voortaan Vlaams Belang'-optie vind ik hilarisch :lol:
Of is VB plots voor homo-adoptie? |
Citaat:
Een hoogst vreemde kronkel. Citaat:
|
Citaat:
Ergens in zijn jeugd moet het gruwelijk fout zijn gelopen. |
Citaat:
ze zijn zo gewoon om stemmen te geven aan iets dat niets opbrengt dat ze het weer niet konden laten. Het zijn altijd sukkels. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
De NiVeA is een overbodig partijtje van politiek-correcte Vlaams-nationalistjes die denken dat het Hemelse Paradijs hen zal toebehoren omdat ze de Waren, de Echten, de Juisten zijn. In werkelijkheid horen ze net op dezelfde plaats thuis als de andere traditionele partijen: dat van de volksverraders die toegeven aan de multicul en de liberale dictatuur op ethisch en economisch vlak. Dat het schijtpartijtje NiVeA door Trends werd uitgeroepen tot de meest liberale partij van Vlaanderen zegt genoeg. Abschiessen! |
Citaat:
"We willen onze Vlaamse identiteit niet wegvegen onder de multiculturele vlag." " ... multikulturele tutti frutti ..." Zo pro-multikul zijn we dan toch niet zoals velen ons graag willen voorstellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
geen homohwelijk en zeker geen homo-adoptierecht... net als de Kerk ! Maar worden die constant beschuldigd van discriminatie ? Wij zien dat als echte politieke partij van christenen en democraten niet zitten. Samenwonen kan met een contract als het moet... in de privésfeer kan er veel... maar niet alles. Dat heeft volgens ons niets te maken met discriminatie. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be