Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Het vreemdelingen probleem kan opgelost worden door : (https://forum.politics.be/showthread.php?t=36393)

Shizie 27 juni 2005 20:50

Het vreemdelingen probleem kan opgelost worden door :

Gelieve te argumenteren.

Persoonlijk vind ik dat er een waterdichte immigratiestop nodig is voor niet europese vreemdelingen.
Enkel hoogopgeleide vreemdelingen die nodig zijn voor economie zouden in beperkte aantalen naar hier mogen komen.
Recht op asiel moet afgeschaft worden, liefst zo snel mogelijk.

Musketo 27 juni 2005 20:55

Ochot, wat krijgen we nu. Een extreem-rechtse allochtoon die ook nog eens kampt met kapitalistische ziektes... : /

Het zit de mensheid ook nooit mee natuurlijk.

Shizie 27 juni 2005 20:58

Tja jong :) iedereen is anders.. ik ben niet extreem-rechts, ik kan mezelf in sommige SP.a standpunten vinden en zo.. zelfs groen heeft soms gelijk :)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Shizie on 27-06-2005 at 22:12
Reason:
--------------------------------

Tja jong :) iedereen is anders.. ik ben niet extreem-rechts, ik kan mezelf in sommige SP.a standpunten vinden en zo.. zelfs groen heeft soms gelijk :)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Tja jong :) iedereen is anders.. ik ben niet extreem-rechts, ik heb kan mezelf in sommige SP.a standpunten vinden en zo.. zelfs groen heeft soms gelijk :)[/size]
[/edit]

Musketo 27 juni 2005 21:08

Ik vind dat maar erg laag bij de gronds. Zo van: 'Ik ben binnengeraakt, laat nu de anderen maar stikken in hun miserie.'

Je bent trouwens extreem-rechts.

Levertraan 27 juni 2005 21:48

Allochtonen moeten natuurlijk per definitie voor de rooien stemmen.. Waarom laten we ze anders hier binnen in België. Toch niet in naam van de diversiteit? :-P

Musketo, wat ben je van plan met deze collaborateur. :twisted:[edit]
[size=1]After edit by Levertraan on 27-06-2005 at 22:50
Reason:

Allochtonen moeten natuurlijk per definitie voor de rooien stemmen.. Waarom laten we ze anders hier binnen in België. Toch niet in naam van de diversiteit? :-P

Musketo, wat ben je van plan met deze collaborateur. :twisted:[/size]

Allochtonen moeten natuurlijk per definitie voor de rooien stemmen.. Waarom laten we ze anders hier binnen in België. Toch niet in naam van de diversiteit?

Musketo, wat ben je van plan met deze collaborateur. :twisted:[/size]
[/edit]

Jampie 27 juni 2005 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Gelieve te argumenteren.

Persoonlijk vind ik dat er een waterdichte immigratiestop nodig is voor niet europese vreemdelingen.
Enkel hoogopgeleide vreemdelingen die nodig zijn voor economie zouden in beperkte aantalen naar hier mogen komen.
Recht op asiel moet afgeschaft worden, liefst zo snel mogelijk.

Wees consequent, pak uw boeltje en vertrek.

Postmoderne Flikker 27 juni 2005 22:12

Citaat:

Tja jong :) iedereen is anders.. ik ben niet extreem-rechts, ik kan mezelf in sommige SP.a standpunten vinden en zo.. zelfs groen heeft soms gelijk :)

En dan in andere topics lopen verkondigen dat "het maar een grapje was" enzovoorts.... laf!

Musketo 27 juni 2005 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan

Musketo, wat ben je van plan met deze collaborateur. :twisted:

Niets. Ik heb geen macht. En daarbij, het VB zal Shizie wel opruimen.

Hij stemt er dan ook voor. Heel merkwaardig allemaal.

Shizie 27 juni 2005 22:14

wat heb ik hier gepost wat extreem-rechts is ? ... Jeez...

Ik vond het een goede topic over een actueel probleem

Levertraan 27 juni 2005 22:15

Wanneer Sarkozy in Frankrijk pleit voor een restrictiever immigratiebeleid zou hij dat niet mogen doen.. omdat hijzelf het product is van een geëmigreerde Centraal-Europeaan.. :roll:

Sinds wanneer zijn de migranten 1 homogene groep, afkomstig uit allochtonië waar iedereen het voor elkaar opneemt..? Sarkozy voelt zich Fransman, en alleen het feit al dat hij zo'n maatregelen overweegt, is een bewijs dat deze man volledig geïntegreerd is. Dat is toch wat zoveel linksen willen, niet?

Jampie 27 juni 2005 22:23

Citaat:

Wanneer Sarkozy in Frankrijk pleit voor een restrictiever immigratiebeleid zou hij dat niet mogen doen.. omdat hijzelf het product is van een geëmigreerde Centraal-Europeaan.. :roll:

Sinds wanneer zijn de migranten 1 homogene groep, afkomstig uit allochtonië waar iedereen het voor elkaar opneemt..? Sarkozy voelt zich Fransman, en alleen het feit al dat hij zo'n maatregelen overweegt, is een bewijs dat deze man volledig geïntegreerd is. Dat is toch wat zoveel linksen willen, niet?

Ja maar de extremisten niet.

Levertraan 27 juni 2005 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jampie
Ja maar de extremisten niet.

De pure, nationalistische extreem-vlaamsbloedigen kan ik ook niet luchten. Een beetje Europese circulatie van ideeën en vlees is veel verrijkender. Maar daarom is men toch niet verplicht om het migrantenbegrip te veralgemenen, en geen onderscheid meer te mogen maken tussen Europese cultuurverwanten, en hordes paupers die met gammele bootjes de Middelandse Zee bevaren.

Jampie 27 juni 2005 22:38

Citaat:

De pure, nationalistische extreem-vlaamsbloedigen kan ik ook niet luchten. Een beetje Europese circulatie van ideeën en vlees is veel verrijkender. Maar daarom is men toch niet verplicht om het migrantenbegrip te veralgemenen, en geen onderscheid meer te mogen maken tussen Europese cultuurverwanten, en hordes paupers die met gammele bootjes de Middelandse Zee bevaren.

Volledig mee eens. Maar niet alle paupers zijn criminelen en economische vluchtelingen.

Levertraan 27 juni 2005 22:49

Citaat:

Volledig mee eens. Maar niet alle paupers zijn criminelen en economische vluchtelingen.
Inderdaad. Maar is het niet-crimineel-zijn voorwaarde om Europeaan genoemd te mogen worden? Ik ben bijvoorbeeld niet-crimineel en kan behoorlijk mijn slag slagen in het Engels en ken wat van de Amerikaanse cultuur. Maakt dit mij dan een Amerikaan? Volgens sommigen wel. Er zijn er hier in België die beweren dat je een Belg bent als je een taalcursus volgt van 150 uren, hier 3 jaar in een migrantengetto leeft waar de enige contacten dan ook nog andere migranten zijn, en in die 3 jaar uw pollekes van andermans gerief hebt gehouden.

Als nationaliteit op zo'n basis wordt bepaald.. Wat is mijn paspoort dan nog waard?[edit]
[size=1]After edit by Levertraan on 27-06-2005 at 23:50
Reason:

Citaat:

Inderdaad. Maar is het niet-crimineel-zijn voorwaarde om Europeaan genoemd te mogen worden? Ik ben bijvoorbeeld niet-crimineel en kan behoorlijk mijn slag slagen in het Engels en ken wat van de Amerikaanse cultuur. Maakt dit mij dan een Amerikaan? Volgens sommigen wel. Er zijn er hier in België die beweren dat je een Belg bent als je een taalcursus volgt van 150 uren, hier 3 jaar in een migrantengetto leeft waar de enige contacten dan ook nog andere migranten zijn, en in die 3 jaar uw pollekes van andermans gerief hebt gehouden.

Als nationaliteit op zo'n basis wordt bepaald.. Wat is mijn paspoort dan nog waard?[/size]

Citaat:

Inderdaad. Maar is het niet-crimineel-zijn voorwaarde om Europeaan genoemd te mogen worden? Ik ben bijvoorbeeld niet-crimineel en kan behoorlijk mijn slag slagen in het Engels en ken wat van de Amerikaanse cultuur. Maakt dit mij dan een Amerikaan? Volgens sommigen wel. Er zijn er hier in België die beweren dat je een Belg bent als je een cursus volgt van 150 uren, hier 3 jaar in een migrantengetto leeft waar de enige contacten dan ook nog andere migranten zijn, en in die 3 jaar uw pollekes van andermans gerief hebt gehouden.

Als nationaliteit op zo'n basis wordt bepaald.. Wat is mijn paspoort nog waard?[/size]
[/edit]

Groentje-18 27 juni 2005 22:49

Wablieft?
Is Shizie zelf een allochtoon? :-s

Dan kan ik niet meer volgen?
Of toch wel ... dat doet me denken aan een fenomeen dat ik hier eens zal uiteenzetten na de examens ...

Shizie 27 juni 2005 22:51

ja ben ik afkomstig uit Rusland, ben 28 en woon 13 jaar in Belgie :) ben dus een allochtoon...

Musketo 27 juni 2005 22:54

Haha Rusland dan nog. Het blijft maar leuker worden.

Levertraan 27 juni 2005 22:56

Citaat:

ja ben ik afkomstig uit Rusland, ben 28 en woon 13 jaar in Belgie :) ben dus een allochtoon...

Een afschuwelijk veralgemende term, een Europeaan onwaardig. Het woord "allochtoon" leidt enkel tot meer nationalisme. Ikzelf maak een onderscheid tussen Europeanen en Niet.

Jampie 27 juni 2005 22:57

Citaat:

Als nationaliteit op zo'n basis wordt bepaald.. Wat is mijn paspoort dan nog waard?

Een paspoort zowieso niks, dat is maar een vodje papier.
En verder heb je gelijk. Ieder individu moet apart worden beoordeeld en niet volgens de geografische ligging van zijn land van herkomst, huidskleur, religie of wat dan ook.

Jampie 27 juni 2005 22:59

Citaat:

Een afschuwelijk veralgemende term, een Europeaan onwaardig. Het woord "allochtoon" leidt enkel tot meer nationalisme. Ikzelf maak een onderscheid tussen Europeanen en Niet.

Jij beoordeelt dus mensen op basis van waar hun wieg heeft gestaan ?

Jampie 27 juni 2005 23:01

Citaat:

Ik herlees nog eens je openingspost en vraag je : 'Wat blijf jij hier doen ?'

Levertraan 27 juni 2005 23:01

Citaat:

Een paspoort zowieso niks, dat is maar een vodje papier.
En verder heb je gelijk. Ieder individu moet apart worden beoordeeld en niet volgens de geografische ligging van zijn land van herkomst, huidskleur, religie of wat dan ook.

Tja, een paspoort.. Noem het de identiteit die iemand zich aanmeet. Wanneer het "Belg zijn" zo verwaterd valt men terug op andere identiteiten. Neem nu bijvoorbeeld autochtoon of allochtoon. Deze identiteiten bestaan niet officieel, maar worden in praktijk meer toegepast dan men denkt..

Jampie 27 juni 2005 23:04

Citaat:

Tja, een paspoort.. Noem het de identiteit die iemand zich aanmeet. Wanneer het "Belg zijn" zo verwaterd valt men terug op andere identiteiten. Neem nu bijvoorbeeld autochtoon of allochtoon. Deze identiteiten bestaan niet officieel, maar worden in praktijk meer toegepast dan men denkt..

Wat is dat ? Een Belg ? Zet een Vlaming bij een Waal en je hebt twee totaal verschillende culturen, nochtans zijn ze beiden Belg.

Levertraan 27 juni 2005 23:10

Citaat:

Jij beoordeelt dus mensen op basis van waar hun wieg heeft gestaan ?

Ik maak dit onderscheid enkel en alleen om te beoordelen of het gepast is of bepaalde groepen zich zomaar in Europa kunnen komen vestigen. Er zijn natuurlijk individuen die geen Europees-bloed door de aderen hebben waar ik het meer mee eens kan zijn dan een mede-Europeaan, maar wilt dit zeggen dat ik daarom bepaalde kolonies in Europa van achterlijke culturen moet tolereren..?

Jampie 27 juni 2005 23:12

Citaat:

Ik maak dit onderscheid enkel en alleen om te beoordelen of het gepast is of bepaalde groepen zich zomaar in Europa kunnen komen vestigen. Er zijn natuurlijk individuen die geen Europees-bloed door de aderen hebben waar ik het meer mee eens kan zijn dan een mede-Europeaan, maar wilt dit zeggen dat ik daarom bepaalde kolonies in Europa van achterlijke culturen moet tolereren..?

De vraag is natuurlijk, wanneer is een cultuur achterlijk en vooral, wie zal dat bepalen ?

Levertraan 27 juni 2005 23:15

Citaat:

Wat is dat ? Een Belg ? Zet een Vlaming bij een Waal en je hebt twee totaal verschillende culturen, nochtans zijn ze beiden Belg.

Inderdaad. Een voorbeeld van nog zo'n onofficieel bestaande identiteiten..

Levertraan 27 juni 2005 23:17

Citaat:

De vraag is natuurlijk, wanneer is een cultuur achterlijk en vooral, wie zal dat bepalen ?

Soms heb ik de indruk dat de meest achterlijke cultuur de huidige Europese is.. Een ware zelfmoordcultuur waar amper nog gebaard wordt en waar nihilisme hoogtij viert.

Jampie 27 juni 2005 23:24

Citaat:

Soms heb ik de indruk dat de meest achterlijke cultuur de huidige Europese is.. Een ware zelfmoordcultuur waar amper nog gebaard wordt en waar nihilisme hoogtij viert.

Ik vind Europa, of meer specifiek Vlaanderen, de meest fantastische plek op aarde. Ik wil echt nergens anders heen. Regelmatig trek ik dan ook de rest van de wereld in, en telkens stel ik hetzelfde vast. Wij hebben hier godverdomme nogal geluk. Je kan hier gaan en staan waar je wil. Je kan zeggen en doen wat je wil. Je hoeft hier zelfs niet te werken als je niet wil. En nog zijn er hier zoveel met een BMW-syndroom.

Levertraan 27 juni 2005 23:33

Citaat:

Ik vind Europa, of meer specifiek Vlaanderen, de meest fantastische plek op aarde. Ik wil echt nergens anders heen. Regelmatig trek ik dan ook de rest van de wereld in, en telkens stel ik hetzelfde vast. Wij hebben hier godverdomme nogal geluk. Je kan hier gaan en staan waar je wil. Je kan zeggen en doen wat je wil. Je hoeft hier zelfs niet te werken als je niet wil. En nog zijn er hier zoveel met een BMW-syndroom.

Vlaanderen is idd een heel leuk plekje. Ik ken trouwens geen andere plaats waar er natuurlijke blonde, zwarte, bruine, en roodharige vampen worden geboren met groen, blauw, bruin of grijze ogen die mij verleidelijk verleiden. :-) En nog zijn er mensen die Vlaanderen niet divers genoeg vinden. :evil:

Toch is het consumentarisme een groot probleem in geheel Europa. Ook beseffen veel te weinig mensen dat ze deel uitmaken van de geschiedenis die Europa vormt. Ze vinden het normaal dat over 50 jaar Europa even welvarend zal zijn als nu. Een wereld waar de grootmacht communistisch is en bekrompen van geest is geen utopie meer. Over 20 jaar ligt China ver voorop. Hoe nihilistisch Europa hierop zal reageren.. :?

Groentje-18 27 juni 2005 23:43

Citaat:

Ahzo.

Waarom vindt je dat andere vreemdelingen weg moeten?

Ik vind dat de multicultiraliteit een land juist siert.

Maar los daarvan:
het zou toch ook volledig unfair zijn als 'de grenzen ooit gesloten zouden worden', want waar trek je dan de grens? Degene die net binnen was mag nog binnenkomen. Maar degene die nog net één been op de ladder van 't vliegtuig had en de andere nog net niet neergezet op Belgisch grondgebied moet terug (ook al is dat het kind van degene die dus wel mag blijven...)?

En waarom sommige wel en andere niet?

Iedereen moet toch het recht hebben om te leven waar hij wil?
Als iemand denkt dat hij/zij in België gelukkiger kan worden, laat hem dan maar afkomen.
Zelf zou ik niet willen dat als ik morgen zin heb om naar China ofzo te verhuizen ze daar opeens gaan zeggen 'tututut, we laten geen vreemden binnen'. Wat voel je dan? Afgunst, wrok, geshoqueerdheid, woede, wraak?
Zoiets kan op lange termijn niet tot iets goeds leiden. En ook niet op korte termijn volgens mij... het is noch ethisch verantwoord.

Levertraan 27 juni 2005 23:47

Een multicultureel land is een land dat geen oorlogen meer kan voeren tegenover anderen maar zelf constant met zichzelf in oorlog dreigt te geraken.

Groentje-18 27 juni 2005 23:47

Ikzelf doe (zoveel mogelijk) mijn best om geen onderscheid te maken tussen mensen. (Ik moet mijn best doen, omdat ons langs alle kanten wordt opgedrongen dit wel te doen). Ik zie er het nut namelijk niet van in... Onderscheid maken tussen mensen op basis van afkomst, geslacht enzovoort om ze daarna in een negatief vakje te steken of ze iets te onthouden heeft nog nooit tot iets positiefs geleidt, en zal daar ook nooit toe leiden ...

Musketo 28 juni 2005 01:02

Oef, Groentje-18 is aangekomen. De argumentatie kan beginnen mannen.

Groentje-18 28 juni 2005 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Oef, Groentje-18 is aangekomen. De argumentatie kan beginnen mannen.

??
Ik begrijp 't niet ...

Musketo 28 juni 2005 01:55

Van een verrassing gesproken.

Groentje-18 28 juni 2005 01:59

Citaat:

Ik rook al sarcasme ...

Groentje-18 28 juni 2005 02:00

Citaat:

Die was trouwens zo grof dat ze best wel goed was. :-D

Maareuh, ben jij altijd zo duf? ;)

Groentje-18 28 juni 2005 02:05

Citaat:

Wat is volgens u het oh zo grote verschil tussen mensen afkomstig uit Europa en mensen afkomstig uit andere continenten?

Groentje-18 28 juni 2005 02:06

Citaat:

Een multicultureel land is een land dat geen oorlogen meer kan voeren tegenover anderen maar zelf constant met zichzelf in oorlog dreigt te geraken.

Uw definitie is precies nogal subjectief ... :roll:

Internaut 28 juni 2005 02:41

Ik denk dat we beter de vraag kunnen stellen: moeten ze hier zijn en wat kunnen we leren uit landen (vb Denemarken of Nederland) die op dat vlak een ander beleid voeren ?
Ik denk heel veel. Wil men multicultuur dan zal het alleszins drastisch moeten veranderen, niet zoals nu dus. Ik ben voor het behoud van de Vlaamse cultuur.
Ik zie niet in wat daar mis mee is.
Akkoord dat het leuk is dat ge eens ne kebab kunt eten maar je moet ook zien welke oorzaken het met zich meebrengt. Daarmee bedoel ik vooral de criminaliteit. Ik denk dat we voor ons moeten uitmaken dat het geen goede zaak is. Je maakt me niet wijs dat in vele landen als Turkije of Marokko het zó slecht leven is. Als ze dan toch willen verhuizen moet dat maar elders zijn tenzij je je inspant en je volledig integreert dit met van een proef. Hoe wij verder willen als mensen en mensheid kiezen we volledig zelf.
Er is niet zoiets als perfect. Wel weet ik dat het huidige multiculturele beleid (100.000 illegalen jaarlijks, tienduizenden onwettige naturalisaties,...) ons meer problemen bijgeeft dan ons vooruit helpt.
Hoe kan je nu in godsnaam racist zijn als die mensen in the first place hier eens niet horen te zijn ? Ik denk eerder dat de huidige regeringspartijen een oogje dicht knijpen en het willen behouden. Omdat dat volgens hun 'verrijkend' zou zijn.

Als mensen het vreemdelingenbeleid in vraag stellen of het willen veranderen valt dat blijkbaar onder de Belgische (ik zeg wel Belgische, want het verschilt van land tot land) anti racisme wetgeving. Ik vind dat het aan de burgers over te laten is en niet aan een politiek correcte elite of aan gesubsidieerde overheidsorganen zoals het centrum voor gelijkheid van kansen die uitvoert (vb Vlaams Blok vervolgen) wat hen bovenhand word opgedragen.
Pas op ik ga deze mensen niet minderwaardig noemen, schelden of aanvallen of wat dan ook maar laat ons land besturen door de mensen die er op zijn minst toch wonen, aub He.
Waarom heb je anders zoiets als grenzen ?[edit]
[size=1]After edit by separatist on 28-06-2005 at 03:49
Reason:

Ik denk dat we beter de vraag kunnen stellen: moeten ze hier zijn en wat kunnen we leren uit landen (vb Denemarken of Nederland) die op dat vlak een ander beleid voeren ?
Ik denk heel veel. Wil men multicultuur dan zal het alleszins drastisch moeten veranderen, niet zoals nu dus. Ik ben voor het behoud van de Vlaamse cultuur.
Akkoord dat het leuk is dat ge eens ne kebab kunt eten maar je moet ook zien welke oorzaken het met zich meebrengt. Daarmee bedoel ik vooral de criminaliteit. Ik denk dat we voor ons moeten uitmaken dat het geen goede zaak is. Je maakt me niet wijs dat in vele landen als Turkije of Marokko het zó slecht leven is. Als ze dan toch willen verhuizen moet dat maar elders zijn tenzij je je inspant en je volledig integreert dit met van een proef. Hoe wij verder willen als mensen en mensheid kiezen we volledig zelf.
Er is niet zoiets als perfect. Wel weet ik dat het huidige multiculturele beleid (100.000 illegalen jaarlijks, tienduizenden onwettige naturalisaties,...) ons meer problemen bijgeeft dan ons vooruit helpt.
Hoe kan je nu in godsnaam racist zijn als die mensen in the first place hier eens niet horen te zijn ? Ik denk eerder dat de huidige regeringspartijen een oogje dicht knijpen en het willen behouden. Omdat dat volgens hun 'verrijkend' zou zijn.

Als mensen het vreemdelingenbeleid in vraag stellen of het willen veranderen valt dat blijkbaar onder de Belgische (ik zeg wel Belgische, want het verschilt van land tot land) anti racisme wetgeving. Ik vind dat het aan de burgers over te laten is en niet aan een politiek correcte elite of aan gesubsidieerde overheidsorganen zoals het centrum voor gelijkheid van kansen die uitvoert (vb Vlaams Blok vervolgen) wat hen bovenhand word opgedragen.
Pas op ik ga deze mensen niet minderwaardig noemen, schelden of aanvallen of wat dan ook maar laat ons land besturen door de mensen die er op zijn minst toch wonen, aub He.
Waarom heb je anders zoiets als grenzen ?[/size]

[size=1]After edit by separatist on 28-06-2005 at 03:48
Reason:

[font=&quot]Ik denk dat we beter de vraag kunnen stellen: moeten ze hier zijn en wat kunnen we leren uit landen (vb Denemarken of Nederland) die op dat vlak een ander beleid voeren ?

Waarom heb je anders zoiets als grenzen ?[/font][/size]

Ik denk dat we beter de vraag kunnen stellen: moeten ze hier zijn en wat kunnen we leren uit landen (bv Denemarken of Nederland) die op dat vlak een ander beleid voeren ?
Akkoord dat het leuk is dat ge eens ne kebap kunt eten maar je moet ook zien welke oorzaken het met zich meebrengt. Daarmee bedoel ik vooral de criminaliteit. Ik denk dat we voor ons moeten uitmaken dat het geen goede zaak is. Je maakt me niet wijs dat in vele landen als Turkije of Marokko het zó slecht leven is. Als ze dan toch willen verhuizen moet dat maar elders zijn tenzij je je inspant en je volledig integreert dit met van een proef. Hoe wij verder willen als mensen en mensheid kiezen we volledig zelf.
Er is niet zoiets als perfect. Wel weet ik dat het huidige multiculturele beleid (100.000 illegalen jaarlijks, tienduizenden onwettige naturalisaties,...) ons meer problemen bijgeeft dan ons voorruit helpt.
Hoe kan je nu in godsnaam racist zijn als die mensen in the first place hier eens niet horen te zijn ? Ik denk eerder dat de huidige regeringspartijen een oogje dicht knijpen en het willen behouden. Omdat dat volgens hun 'leerrijkend' zou zijn.

Als mensen het vreemdelingenbeleid in vraag stellen of het willen veranderen valt dat blijkbaar onder de Belgische (ik zeg wel Belgische, want het verschilt van land tot land) anti racisme wetgeving. Ik vind dat het aan de burgers over te laten is en niet aan een politieke correcte elite.
Pas op ik ga deze mensen niet minderwaardig noemen, schelden of aanvallen of wat dan ook maar laat ons land besturen door de mensen die er op zijn minst toch wonen, aub he.
Waarom heb je anders zoiets als grenzen ?[/size]
[/edit]

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be