Internaut |
28 juni 2005 02:41 |
Ik denk dat we beter de vraag kunnen stellen: moeten ze hier zijn en wat kunnen we leren uit landen (vb Denemarken of Nederland) die op dat vlak een ander beleid voeren ?
Ik denk heel veel. Wil men multicultuur dan zal het alleszins drastisch moeten veranderen, niet zoals nu dus. Ik ben voor het behoud van de Vlaamse cultuur.
Ik zie niet in wat daar mis mee is.
Akkoord dat het leuk is dat ge eens ne kebab kunt eten maar je moet ook zien welke oorzaken het met zich meebrengt. Daarmee bedoel ik vooral de criminaliteit. Ik denk dat we voor ons moeten uitmaken dat het geen goede zaak is. Je maakt me niet wijs dat in vele landen als Turkije of Marokko het zó slecht leven is. Als ze dan toch willen verhuizen moet dat maar elders zijn tenzij je je inspant en je volledig integreert dit met van een proef. Hoe wij verder willen als mensen en mensheid kiezen we volledig zelf.
Er is niet zoiets als perfect. Wel weet ik dat het huidige multiculturele beleid (100.000 illegalen jaarlijks, tienduizenden onwettige naturalisaties,...) ons meer problemen bijgeeft dan ons vooruit helpt.
Hoe kan je nu in godsnaam racist zijn als die mensen in the first place hier eens niet horen te zijn ? Ik denk eerder dat de huidige regeringspartijen een oogje dicht knijpen en het willen behouden. Omdat dat volgens hun 'verrijkend' zou zijn.
Als mensen het vreemdelingenbeleid in vraag stellen of het willen veranderen valt dat blijkbaar onder de Belgische (ik zeg wel Belgische, want het verschilt van land tot land) anti racisme wetgeving. Ik vind dat het aan de burgers over te laten is en niet aan een politiek correcte elite of aan gesubsidieerde overheidsorganen zoals het centrum voor gelijkheid van kansen die uitvoert (vb Vlaams Blok vervolgen) wat hen bovenhand word opgedragen.
Pas op ik ga deze mensen niet minderwaardig noemen, schelden of aanvallen of wat dan ook maar laat ons land besturen door de mensen die er op zijn minst toch wonen, aub He.
Waarom heb je anders zoiets als grenzen ?[edit]
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by separatist on 28-06-2005 at 03:49
Reason:
--------------------------------
Ik denk dat we beter de vraag kunnen stellen: moeten ze hier zijn en wat kunnen we leren uit landen (vb Denemarken of Nederland) die op dat vlak een ander beleid voeren ?
Ik denk heel veel. Wil men multicultuur dan zal het alleszins drastisch moeten veranderen, niet zoals nu dus. Ik ben voor het behoud van de Vlaamse cultuur.
Akkoord dat het leuk is dat ge eens ne kebab kunt eten maar je moet ook zien welke oorzaken het met zich meebrengt. Daarmee bedoel ik vooral de criminaliteit. Ik denk dat we voor ons moeten uitmaken dat het geen goede zaak is. Je maakt me niet wijs dat in vele landen als Turkije of Marokko het zó slecht leven is. Als ze dan toch willen verhuizen moet dat maar elders zijn tenzij je je inspant en je volledig integreert dit met van een proef. Hoe wij verder willen als mensen en mensheid kiezen we volledig zelf.
Er is niet zoiets als perfect. Wel weet ik dat het huidige multiculturele beleid (100.000 illegalen jaarlijks, tienduizenden onwettige naturalisaties,...) ons meer problemen bijgeeft dan ons vooruit helpt.
Hoe kan je nu in godsnaam racist zijn als die mensen in the first place hier eens niet horen te zijn ? Ik denk eerder dat de huidige regeringspartijen een oogje dicht knijpen en het willen behouden. Omdat dat volgens hun 'verrijkend' zou zijn.
Als mensen het vreemdelingenbeleid in vraag stellen of het willen veranderen valt dat blijkbaar onder de Belgische (ik zeg wel Belgische, want het verschilt van land tot land) anti racisme wetgeving. Ik vind dat het aan de burgers over te laten is en niet aan een politiek correcte elite of aan gesubsidieerde overheidsorganen zoals het centrum voor gelijkheid van kansen die uitvoert (vb Vlaams Blok vervolgen) wat hen bovenhand word opgedragen.
Pas op ik ga deze mensen niet minderwaardig noemen, schelden of aanvallen of wat dan ook maar laat ons land besturen door de mensen die er op zijn minst toch wonen, aub He.
Waarom heb je anders zoiets als grenzen ?[/size] |
[size=1] Edit:[/size] [size=1]After edit by separatist on 28-06-2005 at 03:48
Reason:
[font="]Ik denk dat we beter de vraag kunnen stellen: moeten ze hier zijn en wat kunnen we leren uit landen (vb Denemarken of Nederland) die op dat vlak een ander beleid voeren ?
Waarom heb je anders zoiets als grenzen ?[/font][/size] |
[size=1]Before any edits, post was:
Ik denk dat we beter de vraag kunnen stellen: moeten ze hier zijn en wat kunnen we leren uit landen (bv Denemarken of Nederland) die op dat vlak een ander beleid voeren ?
Akkoord dat het leuk is dat ge eens ne kebap kunt eten maar je moet ook zien welke oorzaken het met zich meebrengt. Daarmee bedoel ik vooral de criminaliteit. Ik denk dat we voor ons moeten uitmaken dat het geen goede zaak is. Je maakt me niet wijs dat in vele landen als Turkije of Marokko het zó slecht leven is. Als ze dan toch willen verhuizen moet dat maar elders zijn tenzij je je inspant en je volledig integreert dit met van een proef. Hoe wij verder willen als mensen en mensheid kiezen we volledig zelf.
Er is niet zoiets als perfect. Wel weet ik dat het huidige multiculturele beleid (100.000 illegalen jaarlijks, tienduizenden onwettige naturalisaties,...) ons meer problemen bijgeeft dan ons voorruit helpt.
Hoe kan je nu in godsnaam racist zijn als die mensen in the first place hier eens niet horen te zijn ? Ik denk eerder dat de huidige regeringspartijen een oogje dicht knijpen en het willen behouden. Omdat dat volgens hun 'leerrijkend' zou zijn.
Als mensen het vreemdelingenbeleid in vraag stellen of het willen veranderen valt dat blijkbaar onder de Belgische (ik zeg wel Belgische, want het verschilt van land tot land) anti racisme wetgeving. Ik vind dat het aan de burgers over te laten is en niet aan een politieke correcte elite.
Pas op ik ga deze mensen niet minderwaardig noemen, schelden of aanvallen of wat dan ook maar laat ons land besturen door de mensen die er op zijn minst toch wonen, aub he.
Waarom heb je anders zoiets als grenzen ?[/size] |
[/edit]
|