![]() |
Ijzerwake: Belastinggeld Voor Nazi's
Het is ongelooflijk. De organisatie van de Ijzerwake (VB) op 21.08 legt een twintigtal gratis buslijnen in voor het vervoer van de enkele duizenden aanwezigen. De hele organisatie wordt betaald door het VB, dus op communistische en nationalistische wijze gesubsidieerd door de Belgische belastingbetaler. Het VB ontvangt immers 7 miljoen euro par jaar van de Belgische staat (zonder te spreken over de vergoedingen van de VB-mandatarissen).
Dit is werkelijk onaanvaardbaar. Dat ze het met hun eigen geld organiseren, zoals de B.U.B., maar NIET op de rug van de burger ![edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Waaw seg! 't Is toch niet waar? Nu ga ik zeker thuisblijven hoor!
|
Citaat:
Morgen weten we het! |
Mijn belastingsgeld wordt gebruikt om vrouwonvriendelijke koranlessen tegeven.
|
Naar mijn weten is het VB zowat de meest vrouwonvriendelijke partij van België. Vrouwen aan de haard is toch hun slogan, niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
het "opvoedersloon voor een thuiswerkende ouder" betekent niet "vrouwen aan de haard" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het komt allemaal uit de gezamenlijke pot. Dus ook van ons belastinggeld. Trouwens, vele VB-kiezers (simpele mensen dikwijls) betalen niet eens belastingen, maar leven van de S.Z. !
|
Citaat:
Natuurlijk komt het uit de grote pot, maar iedere partij krijgt maar geld in verhouding tot haar kiezers (als ze natuurlijk boven de kiesdrempel komen, wat bij jullie smurfenclub natuurlijk niet het geval is en ook nooit het geval zal zijn). |
Citaat:
|
We zitten weer vast in de Hans1-loop. Die gaat zo:
1. Hans post dronkemansklap zonder bewijzen en negeert de werkelijkheid. 2. Iemand vraagt hem naar een bewijsvoering voor zijn ranzige praat 3. Hans post dronkemansklap zonder bewijzen en negeert de werkelijkheid. 4. Iemand vraagt hem naar een bewijsvoering voor zijn ranzige praat 5. zie 3. En zo voort en zo verder natuurlijk. Het "nazi" verwijt begint nu toch wat afgezaagd te worden hoor. En Hans1, misschien eens een cursus Nederlands volgen? Je bakt er hier steeds minder van. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dat kan je verbieden door een plafond te zetten op partijgiften en een verbod op giften van bedrijven, zoals vandaag bestaat overigens.
|
Is een belediging voor ons uitverkoren koningshuis en Gods aangewezenen !
|
Citaat:
Ik heb het u GISTEREN nog gezegd. Het Belang krijgt van de overheid naargelang hun aantal stemmen. Krijgt het Belang 25% van de stemmen globaal, dan ook 25% van de dotatiepot voor partijen. Als voorzitter van een politieke partij zou u toch een minimale kennis van de belgische politiek moeten hebben. Maar nee, zelfs kinderen van 13/14 jaar doen beter dan u. Of bent u misschien jaloers dat het Belang wél geld krijgt en uw clubje niets? |
U moet leren lezen. Ik merkte zonet op dat vele Belang-kiezers geen belastingen betalen. Andere Belgen betalen dus mee voor die partij.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat is zwaar discriminerend tegenover kleinere partijen zoals Vivant, Groen!, , BuB, N-VA, LSP,....... die ofwel niks krijgen, ofwel onzalige kartels moeten sluiten. Citaat:
Rechtvaardig ware om ook aan BuB x-maal de basisdotatie te verstrekken, waarbij x=hun aantal stemmen. |
Ze zouden beter hun geld aan het Opus Dei en de Weltjugendtagen geven. Dat zijn pas nobele doelen.
|
Uiteraard ben ik jaloers op de 1 miljoen kiezers van het VB, omdat de B.U.B. met hetzelfde geld er 2.500.000 kan hebben !;-)
|
Hans, dat gelooft ge toch zelf niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met die 'zeker' bedoeld u dat alle subsidies afgeschaft moeten worden? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
|
men hoopt op meer volk ;)
Is goed gezien die bussen :) |
Citaat:
1. De organisatie van de IJzerwake legt helemaal geen bussen in, het Vlaams Belang wel. 2. U bent jaloers. 3. Het VB krijgt terecht belastinggeld als politieke partij die 1 miljoen Vlamingen vertegenwoordigt. Uw BUBbelclubje vertegenwoordigt nauwelijks 10000 kiezers, verwaarloosbaar dus. Jullie hebben geen recht op subsidies. Het VB is ook ooit begonnen zonder subsidies, aan jullie om te trachten hetzelfde te bereiken met jullie clowneske bedoening. 8) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be