![]() |
Stilte : dochter van prinses Astrid, Maria Laura ,slachtoffer zwaar verkeersongeval
bidden voo onze vorsten, vaderland en België
![]() Maria Laura gaat naar de Britse school in Waterloo. Prinses Maria Laura betrokken in verkeersongevaldo 08/09/05 - In Tervuren is de oudste dochter van prinses Astrid betrokken geraakt in een verkeersongeval. De 17-jarige prinses Maria Laura was met de schoolbus op weg naar huis. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
|
Gelukkig heeft het meisje niets,ik zag haar op tv in roze mantelpakje en parelhalsketting.Het enige wat ontbrak was een tattoo op haar voorhoofd met"bekakte snob".
|
De andere kinderen waren het natuurlijk weer niet waard om over te schrijven, neen, het enige van tel op dat busje was het gebroed van koninklijk bloed. Zingt hoera voor de Lakense parasieten!
|
Dat seutje had alleen recht om op het nieuws te komen indien ze verongelukt was.
|
Stond onze vriend Lorre weer een stapje dichter bij de troon... ;-)
|
Hopelijk zijn de andere betrokkenen ook ongedeerd?
|
Waarom dat dit in het nieuws moet komen bij de VRT is mij een raadsel. Oh, juist, weeral eens het koningshuis opgeilen.
|
Wegens geen TV ben ik beperkt tot de nieuwsuitzendingen van VTM via internet. Daar maken ze van dit non-event zo maar eventjes het hoofdpunt van de dag... met reporter ter plaatse in Laken.... :roll:
Wie is eigenlijk geïnteresseerd in deze Blijde Boodschap??? |
Vtm mikt op een bepaald publiek met een welgekozen strategie.
Met succes overigens. Mike Verdrengh heeft ooit gezegd op een Vtm-top vergadering. "De mensen willen stront, geef ze het". |
Citaat:
|
BIDDEN? wat bereik je daar nu mee? :o)
|
De vrt gaat allang de vtm achterna.
De stront-uitdeling zit in de lift. Kiesvee kneden. |
Als er ergens stront aan de knikker is regent het opeens ongevallen,breuken,hartinfarcten.....Wat kan die griet ons nu schelen
|
Citaat:
|
hoe zit het eigenlijk met de bestuurder van de andere wagen ?? Die was ewond maar je hoort er niets van .
|
Zolang haar maagdenvlies niet gescheurd is, niks an de handa!
|
GROOT NIEUWS
Toen koningin Fabiola (ook bekend als de "Queen Fab Nun") gisteren bij de kapper hare permanent nogmaals liet verankeren met gewapend beton, schoot den haardroger in brand en was onze roemrijke Koningin-Kwezel bijna voorzien van een even weelderige haardos als Frank vd Linden. Ware het niet dat de moedige en onversaagde kapper Guido (Gèdo de Pèdo voor zijn kameraden uit het Gèntse en de klein mannen aan de Blankenbergse kust), gewapend met oude foto's van ons Allerschoonste Koningspaar, het vuur nog tijdig wist te blussen en zo de "coup statuair" van de Geliefde Koningin te redden. Als dank wordt kapper Guido volgende week tot burggraaf geridderd. Vanavond als hoofdpunt in het Journaal Dit weekend exclusief verslag van kapper Guido en zijn niet onbesproken zomervakantie met nichtjes en neefjes in Royalty. |
Citaat:
ik dacht wel dat de kapper 'Meneer Macaroni', of zoiets, heette ? :? |
Wat een hoop gezever! Krijgen alle andere verkeersslachtoffers zoveel aandacht?
Neen! Alweer de zoveelste discriminatie tgo de gewone mens! Afschaffen die monarchie! |
Ik ken wel iemand die gisteren is gestorven...krijgt die persoon aandacht? Neen, want zij was maar van het gewone volk...:cry:[edit]
[size=1]Edit:[/size]
|
Citaat:
Dit zegt veel over het volk dat op zulk nieuws zit te wachten. Anderzijds is het wel zo dat indien er over elk klein ongeval een artikel moet verschijnen, de kranten 10 X zo dik worden. Dit is nu eenmaal de gang van zaken in de wereld van de berichtgeving. Wat telt is de nieuwswaarde, en deze wordt bepaald door de lezers. Wil de lezer worst dan krijgt hij worst. |
Citaat:
;-) |
Citaat:
Was hij ook niet de kapper van Bart Somers? Samson had hetzelfde kapsel... :lol: Stel u voor, kapper zijn van Fabiola, Bart Somers, den dag dat die een ongeluk met de wagen heeft, zullen ze een journaal van 2h moeten voorzien! |
Citaat:
Flip: "Kunt gij zeggen wat gij ziet aan het venster?" Lèns: "Ja u bent ook mooi" Flip: "'t is een echt vrouwtje" Toen Paola de drankvoorraad ging aanvullen in de Delhaise, vroeg de kassierster: "Maar mevrouw, drinkt onze koning zo veel?" Paola: "Dat drinken gaat nog, maar knoeien, knoeien!!!) |
Citaat:
Bijna was men dat vergeten vernoemen. 8O[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
Dat ze daar iets van zeggen, ok tot daaraantoe, m'n moet toch de monarchisten met iets tevreden stellen hé, maar een hoofdpunt in het nieuws dat gaat me toch te ver; ergens een berichtje van een paar seconden was genoeg geweest;
kan m'n ook effe stilstaan misschien bij de dagdagelijkse verkeersslachtoffers en hun families die dit leed hebben; ik snap dat toch allemaal niet meer zu voor een "prinses" die eigenlijk geen enkele functie heeft... pffff tis vergekomen. |
Bij de eerstvolgende revolutie hangt dat pokkewijf toch met haar poten in de lucht op de Grote Markt van Brussel.
|
Kijk eens aan..
En ik die dacht dat 'ons koninghuis' zo geliefd was. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be